2016年3月30日 星期三

Day 20 .1-德國~慕尼黑市中心

2015年4月20日

基姆湖(Chiemsee)慕尼黑市中心(Munich)→機場

08:43食早餐,今日得我哋一枱



噖日見到酒店餐廳Pizza係即焗,好新鮮,雖然麵包唔係熱辣辣,都好食

經過噖日早餐,好期待今朝早餐會係點樣?


種類同噖日差不多,但擺法就唔同,今日Parma Ham、Melon多D,芝士就一樣好多好多,三角型的軟芝士好味

好多料⋯正,但好肥


面對住Chiemsee食咁豐富早餐,一個字⋯正

盡晒力,個麵包應該拎走,但我哋重要食午餐⋯可惜

10:28要離開Chiemsee了,再出露台望吓


星期一的早上,得一枱客人,同噖日坐滿人分別好大

拎行李去車放好,玻璃屋就係食早餐地方

再影吓個湖



10:54開車去慕尼黑Munich

去到慕尼黑市中心,好好彩喺附近搵到個街邊錶位,行幾分鐘就到瑪麗恩廣場Marienplatz,但唔好處就係每2小時就要入一次,入1小時喺附近行吓先(街邊錶位€2.5/1個鐘,都幾貴)

12:22見到瑪麗恩廣場



事隔3年幾,又到瑪麗恩廣場






瑪麗恩廣場好多人







老公影相時,我一個企埋一邊,又個伯伯走過嚟同我傾偈(繼Dubrovnik之後,又係伯伯),問我邊到嚟呀等等,佢成日去中國出差喎,咁我順便問吓佢匈牙利個交通罰款去銀行交得唔得,不過佢都唔係好清楚!


周圍行吓


上次喺呢度搭電車


歐洲D維修都幾好,起碼知道維修緊咩建築物

唔記得呢個咩廣場,上次都有行

見到有外國人摸,摸到咁光滑,一定係好嘢,有4個獅像,摸晒4個,好似貪心咗⋯ haha


行返轉頭

名店街

又影瑪麗恩廣場

呢D車幾得意

旅程最後一日,終於見到強國團,之前都係韓國團多

夠鐘入錶,老公一個行去,今次入夠2個鐘,我行一陣,之後就去MAREDO等


上次到慕尼黑,呢間餐廳嘅牛扒好好食,一直念念不忘

出發前冇諗過Chiemsee會冇豬手食,慕尼黑呢一餐一早諗住食MAREDO的牛扒,出名食豬手的~皇家啤酒屋Hofbauhaus(簡稱HB)好近,但我好想食MAREDO,有諗過午餐分開食,老公食HB豬手,我食MAREDO牛扒,但老公話唔好,老公唔係好情願情況下,放棄食豬手

13:27

我食Ribs-eye-steak,300G 19.5

老公食Rumpsteak,200G 19.90,包焗薯、沙律

我上次食Lamb Steaks都唔錯

啤酒3,可樂2.5,我唔記咗上次可樂係百事,重要好似溝咗水咁,唔應該飲


有得食


細妹同妹夫比我哋早十多日去德國玩,都有介紹MAREDO比佢哋,佢哋食完話一般, 細妹話Ribs-eye-steak都OK,我就梗係唔死心,隔咗幾年,咁遠嚟到,點都要食多一次,大家食嘅餐都係一樣

套餐沙律只可攞一次,細妹話唔知,攞多次,收咗佢幾歐,所以我有問清楚,不過咁大碟,一碟都飽啦

老公個餐較抵食,但牛肉就少D



老公怕生,但都太熟,妹夫話"鞋",不過Rumpsteak係會鞋D,肉味就較濃



我的Ribs-eye-steak,7成熟雖然有血,但都係"鞋",而且有筋,可能太厚,上次係分開2舊 

唔係唔好食,但上次有肉味,好淋,冇筋

老公話我太美化,但上次老公都話好好食,好食到食晒先記得影相

聖母院隔離的MAREDO

食飽,老公漏咗嘢喺車度,行去先,我埋單

之前食飯埋單,通常我哋都會比整數,好態度,再比多侍應€1-2,今餐€44.90,咁我一時唔為意,咪講€45囉,點知個職員即話:「你比€0.1我,唔係嘛」,咁佢咁講,我都覺係少,即時話€48,佢梗係即時找錢比我啦,€3.1喎⋯我想反口都趕唔切!

我見到當地人埋單都係數Coins比呢個女侍應,應該都冇乜比Tips啦,越諗越"",以為我係強國豪客,一定要比咩,落單時已經唔覺佢態度好,埋單時嘅態度簡直係惡劣!

呢一餐味道已經比回憶中失望,重要比個女侍應咁對待,你態度好,我食得開心比Tips有乜所謂,佢咁串更加唔應該比,越諗越""同,之後同老公講,老公重要話我喎,人哋已經好激氣!

慕尼黑始終係大城市,同小鎮D侍應真係好唔同,噖晚間餐廳比€1Tips,侍應都話唔使添,1小時車程已經差咁遠!


架車就泊喺呢條街

重有少少時間,去食品市場Viktualienmarkt



食品市場有間NORDSEE,上次食過



上次我哋喺食品市場買過芝士,今次老公想買今朝早餐食嘅軟芝士,有位太太見我哋唔知買邊隻,就介紹咗佢覺得最好味比我哋,返到香港,我覺得味道太濃,果然佢哋食芝士口味同我哋唔一樣

14:54再見慕尼黑


沒有留言:

張貼留言