2016年3月30日 星期三

Day 19 .3-尋找德國豬手的故事


以下係一個尋找德國豬手的故事:

今日其實有時間可以去埋女人島,不過覺得冇乜特別,玩咗十幾日,加上旅程尾聲,攰+冇乜心機!所以放棄!

3點幾返酒店休息

老公由第一日到奧地利,已經想食德國燒豬手,但因為我要食Ribs,如果Ribs+豬手,怕食唔晒,所以冇食到(呢間係全程見到有原隻燒豬手嘅餐廳)


之後,在匈牙利布達佩斯、克羅地亞16湖附近餐廳,都食到斬件上的豬手,但老公想食係原隻燒豬手,到噖晚,到德國基姆湖,諗住實有豬手食啦,點知樓下餐廳都係斬件上的豬手!

今日中午附近又搵唔到有!3點幾有時間,就上網睇吓邊度有得食,但酒店Wi-Fi收得唔係咁好,唯有Whatsapp問妹夫幫手搵吓(佢哋玩德國2星期剛回香港)

妹夫上網搵我哋附近地方,見到有網友住Seebruck,有豬手食,咁我哋就開車去,大約18公里20分鐘車程



18:19去到,應該就呢度,但點解係間民宿?唔通民宿入面有餐廳?入到去,係冇得食嘅!不過民宿主人好好人,比咗張餐廳卡片我哋,話行幾分鐘就到,重話泊車喺度都OK

之後再諗,應該係妹夫見到有網友住呢間民宿,喺附近食到燒豬手,當時網絡收得唔好,加上我哋又心急出門口,冇睇清楚,唔緊要⋯最緊要附近有得食

跟民宿主人比嗰張卡片,去到間餐廳,冇得食,唉⋯!! 呢一間就話,另外一間應該有⋯⋯

咁再搵啦⋯⋯


18:30呢間唔似餐廳,似車房,佢對面有間餐廳,當時有伯伯經過,問佢,伯伯話行前面,再過橋,應該有⋯


過橋好似好遠咁,當時18:34


18:51近近哋入好似車房間屋對面間餐廳,呢間係旅館+餐廳嚟,見到女侍應著晒德國傳統衣服,心諗⋯呢間應該有得食嘞啩⋯

但⋯都係冇!!!

冇得食,就影吓間餐廳養嘅水母

老公話唔搵嘞,好似大海撈針咁,咁我話返酒店樓下餐廳食囉,噖晚嗰餐雖然唔係原隻燒豬手,都類似啦,味道都OK㗎,老公話唯有係咁

當時都有諗過開車去慕尼黑Hofbrauhaus食(簡稱HB),一定有得食,開車去90公里,約1個多小時,老公話太遠,唔去

返酒店途中經過一個小鎮 Breitbrunn am Chiemsee,見到有間餐廳,我話不如入去問吓

男侍應英文唔好,叫我哋等等,咁即係冇,老公話重等咩啫,但侍應態度好好,唔好意思就咁走咗去,等咗一陣,原來係叫個廚師出嚟,廚師英文較好,話燒豬手要一日前預訂(都估到係冇!),但有Similar(吓⋯咪同噖晚酒店老闆講一樣),咁我哋2個商量後,諗住都係同廚師講,我哋唔食嘞(都係食返噖晚隻豬手穩陣D),廚師見我哋商量時,以為我哋唔明,又或者想我哋試吓佢手勢啦,又叫我哋等等,入廚房個焗爐,成舊拎比我哋睇,睇完我哋都知唔係燒豬手,但佢咁有誠意,都唔好意思走

坐低之後,間餐廳英文菜牌都冇,侍應又叫個廚師出嚟,幫我哋落單,我都唔知食乜好,只好話食香腸(當時諗唔起食燒雞,通常都好食)

19:34廚師Similar的豬手,係一大舊豬肉去烤焗,做法似香港人食開嘅燒肉咁,豬皮好厚,但非常香脆,肉質都唔錯,都幾好食,豬手9.8啤酒2.9

當地人可能好少好似我咁,香腸當正餐食,或者餐牌都冇呢個餐,點解咁講,因為埋單先知我呢碟係2.8!或者呢份平時應該係早餐嚟,但早餐都太平

第一日公路上便利店食早餐,一條腸+一個包+一杯咖啡,都要6.79


呢餐如果唔係一心只想食燒豬手,其實都唔錯,只怪我哋搵極都搵唔到,冇乜心機,一路食個心就掛住隻豬手

埋單時比咗Tips,侍應重話唔使,我話OK,侍應好開心咁收咗,呢間餐廳廚師同侍應都真係好Nice,因為通常我哋一般都有比Tips,但多數都係平淡一句 Thankyou,咁多次都係16湖間餐廳同呢間咁好笑容,小鎮果然人情味濃(明天在慕尼黑食飯比Tips遇到不禮貌對待添)


20:02就係呢間餐廳,臨走影番張相,應該都冇機會再嚟

餐廳上面係咪民宿呢?

返到香港搵間餐廳,睇評語都唔錯
餐廳名~Gasthaus zur Post
Rimstinger Str. 3、83254 Breitbrunn am Chiemsee、德國


20:33返到Chiemsee,老公原本想再影日落,但影唔到,


老公話,豬手食唔到,日落又影唔到⋯!

我都唔想㗎,老公話點解之前唔搵定,話我好多地方都搵定食乜食物,點解今日唔搵? 
我點知豬手咁難搵啫,上次自駕遊,食咗幾次,冇諗過今次咁難搵喎,可能上次去德國嘅地方都係出名嘅旅遊景點啦! 


想德國食豬手,下次一定會做定功課






4 則留言:

  1. 真係咁難搵德國豬手?我都以為是但入去一間都有得食,好似日本食拉麵一樣,只係好唔好食啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次去德國都食過幾次,都冇諗過咁難搵,所以冇搵定囉!可能工序多,D餐廳唔願整啩!

      刪除
  2. 依啲先係旅遊的樂趣, 所以好喜歡睇你啲遊記.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!寫遊記都係記錄回憶,等以後老咗睇番,所以蝦碌都照寫^^

      刪除