2016年3月29日 星期二

Day 19 .2-德國~赫倫基姆湖新宮(Schloss Herrenchiemsee)


住Prien am Chiemsee 普林基姆湖畔,係因為好近碼頭,坐船去~赫倫基姆湖新宮(Schloss Herrenchiemsee),即男人島

10:23預備上船


呢度買船飛,船約20-30分鐘一班,7.6/人

我哋就住喺紅色招牌上面嗰層,玻璃屋就係食早餐地方


10:30開船,坐船上層都幾凍,好彩有太陽


基姆湖有三個島,有男人島Herreninsel、女人島Fraueninsel及無人居住香草島Krautinsel

叫男人島,係因為島上有座男人修道院而得名,不過重點係路德維希二世喺呢個島上起第三座宮殿~赫倫基姆湖新宮(Schloss Herrenchiemsee)


路德維希二世建築三座宮殿,第一座係天鵝堡,上次去過,但上次行程緊密,冇入內參觀,第二座係林德霍夫宮,未有機會去,最後一座亦都最貴就係今日參觀的赫倫基姆湖新宮,參考巴黎凡爾賽宮的鏡廳而起,據說比凡爾賽宮的鏡廳更要華麗

我冇去過巴黎凡爾賽宮,老公話係好靚、好華麗,當然,老公已經好多年前去,所以唔係好有興趣參觀宮殿嘅我,都要去睇吓


坐約15分鐘船就到男人島,落船後再買飛入宮殿8/人,之後跟其他遊客行去宮殿,行幾15-20分鐘

到宮殿外

樹重係枯枝,但地下有新種鮮花

宮殿直望出去就係湖

又維修,水池又冇水!

可能因為唔係旺季,呢個水池有水,但冇噴水!





有幾種語言導覽,我哋係英語導覽要等到12:15, 重有成個鐘,所以個牌都未出到



周圍睇吓

旅程到最後2日,老公已經冇乜心機影相,宮殿外面都冇影過

開始有噴


展覽廳睇吓模型,夠鐘就入場

路德維希二世


好多宮殿,都幾難去得晒

導覽雖然係英文,但都有各國語言單張,我哋梗係揀中文,不過就小氣D,參觀完要交還,都想留一張睇吓資料㗎嘛

比去旅程第二日參觀的奧地利美泉宮,赫倫基姆湖新宮(Schloss Herrenchiemsee)全個宮殿,真係金碧輝煌,好華麗,而我總算參觀過鏡廳,希望下次可以去黎凡爾賽宮

參觀完大約中午1點

又影個花園

香港D家長大部分一定唔會比BB爬地下






直行去前面望吓個湖


水上漂

人都水上漂?

當然係角度問題⋯haha

慢慢行返碼頭


又有櫻花


博物館



坐船返到Prien普林,老公在碼頭附近搵餐廳,想食德國豬手,搵咗幾間都冇,問當地人,都搵唔到,行返酒店樓下間餐廳,餐廳入面同外面都坐滿人,辛苦搵到個位,職員又唔得閒落單,唯有離開,去搵另一間,今日係星期日,真係旺場

15:19附近另一間餐廳,我唔餓,嚟到德國,當然食吓香腸,又唔會太飽

老公都唔係好餓,冇豬手食,就食意粉

呢餐€20,平係因為點普通食物,味道都普通
15:51酒店樓下間餐,外面坐滿人,連食雪糕都排長龍,唔食嘞



3點幾返到酒店,上房休息吓

露台玻璃窗有隻好大昆蟲,基姆湖出面重有好多蚊,搞到我唔敢出露台,今日唔知點解,係咪近湖嘅關係呢?噖日又唔覺咁多蚊喎!


3 則留言:

  1. 冇相嘅,宮裡面唔俾影相?宮外面花園都好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 入面唔比影相,裡面好靚,可惜!

      刪除
    2. 入面唔比影相,裡面好靚,可惜!

      刪除