2016年3月13日 星期日

Day 17 .2-斯洛文尼亞~Bohinj Lake 波茵湖




今日原本行程係去Bohinj Lake波茵湖及Vintgar Gorge文特加爾峽谷,出發前Vintgar Gorge網頁話4月中開,諗住即15號左右開啦,所以先住Bled Lake 2晚


出發後,朋友睇到網頁話20號先開,即係去唔到(Bled Lake行程中我最想去就係峽谷⋯激死!),不過懶得再改行程,今日就輕鬆D(其實噖日都輕鬆,唔行峽谷,住一晚真係夠)


雖然去唔到峽谷,都去26公里外Bohinj Lake

中途停一停影相



11:52 Church of John the Baptist聖約翰施洗教堂


旅遊書都係咁影


Bohinj Lake

Bohinj Lake冇乜好影,向山開車入去


目的地~Savica Waterfall 沙維查瀑布

瀑布入場費2.5,不過我哋唔入,因為朋友話要行500級樓梯,好攰外重要沿路風景一般,行500級樓梯只望一望個瀑布,唔值得

所以點解咁想去Vintgar Gorge,當行山,風景靚,重有斯洛文尼亞最大瀑布,可惜今次冇緣去!

唔入場,就喺出面影吓相


離開Savica Waterfall向Bohinj Lake方向回程,見到呢牌,停車,行入民居

好快搵到呢條河或者溪,呢個位置係朋友介紹,見到朋友影相都幾靚,但今日天氣唔好,當然冇同朋友張相咁靚

水都幾清




14:48返到Bled搵位停車

呢度應該係遊客中心,見到Park Hotel,就附近搵位

因為要去Kavarna Park食Kremsnita (Cream Cake),雖然噖日下午茶+宵夜已經食咗3件,但最好食同元祖係Kavarna Park,而餐廳Hotel Park附屬餐廳,所以見到Park Hotel就停車

入到酒店,見唔到網友講的Kavarna Park(應該在湖邊),但見到有Cream Cake就坐低食

老公叫個三文治當午餐,都幾貴€6.9,食個意粉都得

我就食Cake就夠,果然好食,但可能都係16湖第一次食,夠驚喜,好似都係第一次好食D咁,可能心理作用啦

呢個午餐+下午茶16.1,酒店價錢,貴咗少少

食完行吓酒店,行去後樓梯,嗚⋯見到Kavarna Park(左手邊黃色位置,露天位因為落雨,冇人坐),頭先做乜唔搵多陣⋯


湖邊的Cafe⋯無緣⋯唉

返到遊客中心,有間超市,去行吓


16:54 冇地方去,就去城堡下面教堂~St. Martin's Church 








17:15老公話帶我去佢今朝影相地方,免費停車,見到個牌⋯

跟個牌行上去咪就係Ojstrica,影到全湖景,之前都有諗住行,噖日黃昏,唔想行,今日天氣唔好,費事行,上到去都唔會靚

都係沿湖邊行吓算



超市買咗檸檬啤、薄荷糖,橙一袋1.2,雖然細個,都幾平,重有一盒咖啡,唔記得影

上Tripadvisor搵想去餐廳地址,因為只記低咗個名,見到呢間噖晚去過

重去問咗民宿個男職員,問佢有冇好食餐廳介紹,男職員寫低地址同名我

但我都係想去原先去嗰間,老公話就去原本想去嗰間啦,就係呢間Ostarija Peglez’n,搵到地址

19:17 Ostarija Peglez’n都幾難搵,跟GPS,行行吓就過咗,返轉頭又唔見,最後要停車行去先搵到,開能開車時留意唔到

去到,話冇位,叫我哋8點半再嚟過

咁我哋諗住返民宿沖涼,再出去,返到民宿,男職員話請我哋飲啤酒,因為佢朋友剛生BB,佢朋友請佢飲酒,係斯洛文尼亞傳統,佢就請我哋飲啤酒,一齊高興吓,其實老公一陣要開車⋯但盛情難卻,就坐低飲少少,大家傾吓偈

佢話多數到Bled Lake幾小時或者住一晚就走,好少好似我哋咁住2晚,我話Ljubljana都幾靚,有機會會再嚟,又講吓斯洛文尼亞經濟、足球等等

我哋噖晚去Gostilna Pri Planincu,之前喺Ljubljana食過斯洛文尼亞傳統菜,舊五花腩幾好味,佢話佢都好鍾食,同佢講我哋晏D去Ostarija Peglez’n,因為太多人我哋先返民宿坐一坐

佢話佢朋友間餐廳係食傳統菜(即剛生BB個朋友),有五花腩食,餐廳今日都有開,但我哋喺Ostarija Peglez’n留咗位喎,咁叫佢打電話去問吓而家有位未啦,問完話可能要9點先有位

既然Ostarija Peglez’n未有位,而佢咁推介佢朋友間餐廳,又話有五花腩食,就叫佢打去佢朋友間餐廳留位


20:27佢重上網比搵佢朋友間餐廳比我哋睇,即係我2小時前問佢介紹餐廳,當時佢已經寫咗地址比我,由頭到尾,佢都推介同一間餐廳


咁我哋就開車去佢朋友間餐廳,行行吓⋯覺得有D唔對路,條路咁熟嘅!去到⋯真係噖晚我哋食嗰間餐廳-_-"Gostilna Pri Planincu

20:36咁⋯入唔入去好?!

我---有Cap圖比民宿職員睇,我哋噖晚去邊間餐廳食飯

職員---有上網比間餐廳我哋睇,咁點解大家都e唔知係講緊同一間餐廳--Gostilna Pri Planincu???!!!

除咗大家英文都唔好,講得唔清楚之外,佢寫比我張紙個餐廳名,同我記低個餐廳名英文位置前後唔同,而佢嘅英文字母亦都相當難睇

我記低係Gostilna Pri Planincu,同佢寫Planinc Restaurant 係好大分別,點估到係同一間餐廳 !!!


不過⋯既然有五花腩食,而職員又打咗比佢朋友,驚留咗位,唔入去好似唔好意思,我哋咪照入去囉

點知入到去,餐廳職員話冇五花腩食⋯吓??民宿職員唔係話有咩⋯唔係已經通知咗話會有客人嚟食五花腩咩,餐廳好多客人,餐廳職員話冇就走開

我哋都冇晒心機,冇理由食返噖晚嘅燒鱒魚同燒魷魚,求其叫個燒豬扒

呢個都係豬扒

睇個樣都知唔好食,噖晚都唔錯,今晚就唔得

去旅行我哋都未試過,同一間餐廳連食2晚⋯⋯陰差陽錯,都唔知講咩好!

諗住天日Check out時,一定同民宿職員講,呢間Gostilna Pri Planincu我哋之前已經去過,再去都算,但竟然係冇五花腩食

但佢朝早原來係休息,佢永遠永遠都唔知我哋去咗2次,重要係⋯食唔到五花腩

只好講,無緣食多次花腩,其實Bled Lake有幾大吖,出名餐廳都係嗰幾間,大家都會錯意,只能說---天意


老公話如果有機會再到Bled Lake,一定要去Ostarija Peglez’n,除咗因為今次食唔到外,咁多人食,應該都係好味 



沒有留言:

張貼留言