2016年3月6日 星期日

Day 16 .2-斯洛文尼亞~Bled Lake (布萊德湖)碧湖




離開Ljubljana,向Bled Lake出發


12:27見到有個休息站,有間超市,行吓先

Pizza好平,香港超市食水深,一盒4-50蚊


買咗麵包食,重有餅乾,莎樂美腸帶返香港,見到斯洛文尼亞出名甜品~Kremsnita (Cream Cake),之前喺16湖、普拉都食過,留今晚宵夜⋯hehe

14:03到Pension-ttt

間房比較舊,但都乾淨,揀呢間都係因為有早餐食


今日係旅程中最早到民宿,所以即刻洗幾件衫先

開車去 Bled Castle碧湖城堡

15:17 入場費€9/人







湖心小島,島上有間聖母教堂,如果坐船過去要€12/人,咁貴,唔去嘞




逆光,加上天色朦朦哋,雖然之前對碧湖期望唔大,但都有D失望,之前喺Ljubljana天色重好好㗎,嚟到就咁,不過天日落雨,重差


點解每次去歐洲城堡、古蹟都維修中⋯!




有小船向島方向划

入城堡主要睇吓全湖景,好快就影完,行埋城堡嘅展覽廳,見到有間Cafe,入場劵飲咖啡可減€1.5/人所以就坐低嘆吓,見到有Kremsnita (Cream Cake),雖然頭先喺超市都買咗做宵夜,天日都會再食,但我真係好鍾意食,見到唔會放過⋯哈哈

16:19 Cake冇之前16湖餐廳咁好味,但有得食都滿足,減咗€3,呢餐€6,Bled Castle嘆咖啡食Cake⋯唔貴


多數人都係坐出面,望到湖嘛

入到城堡€9/人只係影個湖,其他冇乜嘢睇,有D唔值,應該去行山路線Trail No.6的Ojstrica,嗰度高610米,影Bled Lake重靚,不過當時唔早,一來一回,怕迷路加天黑(有網友話差D迷路),都係放棄

入城堡就收到Wi-Fi添,同朋友WhatsApp,朋友講既然知道天日落雨,不如而家爭取時間去Bohinj Lake波茵湖,但我哋唔想趕,開車去沿碧湖行個圈



17:52湖另外位置,清楚望到,小島間教堂,去到小島要再行99級樓梯先上到去





又再開車去到碧湖另一邊,城堡在正前方雪山下面


今日買嘅麵包,正好用嚟餵水鴨



天鵝見到有得食,即刻上水





爭食打交

天鵝好惡,兇鴨仔,見我餵鴨仔,重啄我對鞋

餵晒D麵包比佢哋食

城堡而家喺右手邊






車泊路邊


呢個山洞如果喺香港,應該成個山坡剷走吧



19:26 到今晚食飯餐廳~Gostilna Pri Planincu


呢間係碧湖出名食家鄉菜餐廳,天晚再食多次,點解⋯一匹布咁長!

今次去旅行,飲咗我半年飲嘅可樂,老公飲檸檬啤,味道唔錯


燒魷魚喺餐廳出面聞到覺得好香,雖然唔夠克羅地亞Krka間餐廳燒得咁香口,不過都幾嫩,份量又多€9.3,抵食


我又食鱒魚€14,味道唔錯,但都係16湖餐廳燒得嫩滑,食完呢條唔再食嘞,因為我好怕魚骨,最最最懷念都係德國國王湖煙燻鱒魚


呢餐€27.50




2 則留言:

  1. 第一張風景好靚!!
    啲野食好大碟!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碧湖見人哋影D相顏色好濃,可能我哋Canon機較淡啦,加上天氣麻麻,我覺得D相一般咋!

      刪除