2018年6月28日 星期四

Day 10 - 懸崖餐廳 Berggasthaus Aescher Wildkirchli

2017年10月5日  星期四

Feldkirch(奧地利)Berggasthaus Aescher Wildkirchli懸崖餐廳(瑞士)→Caumasee考瑪湖→Curon Vensota(意大利)




08:02 老公一個去附近晨運,經過昨晚食晚餐的餐廳~Nofler Stuba

呢個瑞士邊境、奧地利的小鎮Feldkirch只係路過住一晚,都唔知附近有條河





真正的走地雞

酒店~Hotel Noval

08:45食早餐

早餐好似都唔錯


蛋可每人Order,炒蛋、太陽蛋都得

呢個早餐算唔錯,都幾多種類

瑞士生果貴,要食多啲

10:06入油,我哋以為重喺奧地利,油會平過瑞士,點知比錢係比瑞元,不知不覺間到咗瑞士🇨🇭的Oberriet


早知唔入滿個油缸,CHF75


2位司機買咗2條焦CHF1.8,即港幣7蚊有多一條,貴到呢

10:23附近景唔錯,停車影相,懶羊羊🐑,呢度係~Eichberg




有幾棵梨同蘋果樹

天氣多麼的好

我哋冇偷摘

10:39沿路景色越來越靚,又停車,呢度係~Appenzell亞本塞,之前有諗過住呢個鎮,但酒店都幾貴

瑞士景色就係靚,成幅畫咁(呢張我iPhone影,都唔差)







11:01到Ebenalp依本立,纜車站前停滿車,要停在較遠的停車場


Ebenalp Bahn依本立纜車站

剛才經過纜車站,見到好多人排隊,細妹二人已先落車去排隊







呢張有啲似旅行社介紹立山黑部嘅相

11:15纜車CHF31/人,比起之前去馬特洪峰纜車,覺得好平


繼續排隊,下架到我哋,纜車都幾迫,因為人多

纜車上到差不多到站,見到懸崖餐廳

落咗纜車,我哋往上行

山上1640高的纜車站好細

地下有動物裝飾


山上除咗懸崖餐廳,重有另一個餐廳

行上去山坡

山下一望無際的風景,好靚

懸崖餐廳要在纜車站行落去

設備齊全的行山人士

附近山峰景色都唔錯

餐廳入面有紀念品賣

呢間餐廳比較少人

其實風景都唔錯


山下景色真係靚,可惜影相冇現場咁靚

自拍照

12:06行山路落,去懸崖餐廳


好好太陽🌞


行吓影吓

好曬,要戴帽🧢


行入山洞

12:27,洞入面好黑又有滴水,地下濕滑

穿過山洞,就係崖邊,重有間木屋

山洞教堂Wildkirchli💒,真係用盡每吋地方

山洞出口好多石堆

木屋入面有懸崖餐廳的歷史資料



我哋停車的草地

呢張我iPhone影,顏色係差啲😜

山洞教堂建於1621年



記念某位人士

開始沿山崖邊行



12:37懸崖餐廳真係在懸崖峭壁上,已經有170幾年歷史,好犀利


Gasthaus Ascher(Aescher)-Wildkirchli 懸崖餐廳,地下係餐廳,上面係酒店



今日星期四,平日點解咁多人?

餐廳入面都坐滿人,有排等!細妹雖然好想坐低食個飯,但見到咁多人,無奈都要走,不過路程唔順都嚟咗,總算完成細妹的心願

早知咁多人,頭先一上到山就即刻行嚟懸崖餐廳先啦!我哋重喺山上玩咗咁耐添! 



咁遠嚟到,我都想坐低嘆吓,網上話餐廳食物味道唔錯,好可惜,餐廳每年5-10月先會開

可惜都要走,今日路程遠,重有一個景點都係細妹想去

13:17坐纜車落山


妺夫同老公去攞車

我同細妹在纜車站旁等




懸崖餐廳除咗建築特別,附近景色都好靚,今日天氣又好,值得到此一遊



食唔到懸崖餐廳,我哋諗過返噖晚間餐廳食,但今日車程長,開住車沿路再算

14:15經過 Oberriet SG(今朝入油小鎮),見到有間麵包店,停車望吓先


入到去原來有位坐,就坐低食

發覺我哋到瑞士幾日都冇飲過牛奶,就買咗支牛奶飲,好山好水,牛奶當然好飲,我食沙律,呢餐輕食只係CHF26,抵食


食食吓,老板娘比咗椰子做嘅甜點比我哋食,好好人,唔知係咪剛才比錢時比咗少少小費呢?


又再食食吓,老板娘又拎朱古力比我哋食,應該係老板娘自己整,真係超級好人,不過我同細妹怕甜,而家諗返,應該買少少椰子餅

我哋開車走時,老板娘重出門口送我哋

我哋好感動😹,去歐洲呢幾次都冇感受到人情味,可能呢度唔係遊客區,老板娘冇乜見過華人遊客,如果好似威尼斯呢啲遊客區,見到華人都怕怕

4 則留言:

  1. 上次去入面都有位, 不過呢.... 啲野食就麻麻喇, 又係 rosti 鹹到殺人咁.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 見台灣網友話幾好味咋,唔好食都想坐低嘆吓,可惜!

      刪除
  2. 瑞士無論邊度都令人諗起飄零燕XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我冇睇過飄零燕⋯haha,之後有睇過啲片段,第一次跟團去瑞士,導遊都話好似飄零燕,瑞士真係靚!

      刪除