2018年6月2日 星期六

Day 7.1 - 馬特洪峰.冰河天堂 Matterhorn Glacier Paradise,角落峽谷

 食完午餐,去另一個纜車站,上馬特洪峰冰河天堂Matterhorn Glacier Paradise




14:43到Zermatt-ZBAG-Iz站

冰河天堂分三段纜車,Zermatt-ZBAG-IzFuriTrockener StegGlacier Paradise

噖日由Riffelsee行到Riffelberg站,知道由Riffelberg去Furi站的纜車冇開,如果有纜車,今朝行五湖路線之後,Riffelalp坐上一個站到Riffelberg,轉纜車去Frui,就可上冰河天堂,咁慳返唔少時間

因為Riffelalp去Furi冇纜車,反正都要落到Zermatt去Zermatt-ZBAG-Iz站,所以我哋就返民宿食個午餐休息一陣

先坐小纜車去Furi

風景都唔錯,間屋融入山坡,幾特別



14:53 到Furi站

轉大纜車去Trockener Steg

呢程纜車,除咗我哋,得幾個遊客

有少少藍天

天氣越來越好,希望上到天堂好天

15:09 Trockener Steg 2939米高

最後一段纜車


壯闊冰河





15:23 到纜車站,先經過山洞內


 馬特洪峰冰河天堂 Matterhorn Glacier Paradise~3883米高,頭先都有少少藍天,上到嚟,白茫茫

觀景平台資料話~"360度將38座海拔4千公尺的山峰及14條阿爾卑斯山冰河盡收眼底",而家乜都睇唔到!

3883米高,天氣又唔好,都幾凍


原來係零下1度

有個展覽廳


山頂餐廳的WC收費,歐元同CHF都係2元,CHF平啲,但都好貴,當然啦咁高,但通常都收係1歐元

Hong Kong點解嘅點解嘅?

搭電梯落去冰宮Glacier Palace

世界最高冰宮

前兩日去到法國白朗峰的蒙特維冰河,但入唔到冰洞,今日去到世界最高冰宮








有冰滑梯玩


入面好黑,雖然唔長,但都幾好玩




好大霧,我哋坐4點最後一班車落山

如果唔係買咗Pass,今日唔會上冰河天堂,好蝕,乜都睇唔到

過咗雲層,天色比較光






大風吹散啲雲就好喇

呢個唔知係咪一個湖,如果冇雲,唔知見唔見馬特洪峰倒影?



16:40其實今日都唔算惡劣,點解由Furi去Gornergrat、Rothorn纜車冇開?有開的話,而家去一轉Gornergrat都夠時間

差不多到Zermatt-ZBAG-Iz站

16:50 Zermatt-ZBAG-Iz站外的路線圖

時間尚早,我哋去策馬特另一個景點~角落峽谷Gorner Gorge

17:12 沿路都有細細個Gorner Gorge路牌,同一方向有個Forest Fun Park





Forest Fun Park,都幾多一家大細一齊玩


17:26 到 Gorner Gorge,但門口售票處冇職員

入場費CHF5/人,應該係17:45先關門,未夠鐘喎,閘口又冇關閉,見有他遊客入去,心諗,唔通而家免費入場❓


見人入,咁我哋又跟住入去

下面係峽谷




當我哋好開心有個免費景點,行到半路,有個嬸嬸問我哋係咪入場,係就即比入場費,比咗CHF20後,佢冇比入場票我哋,只係話行完後,出口有2個,可行回頭路,或行到尾都有出口

比完錢之後我哋有啲懷疑🤨,點解冇比入場票❓如果係某國家,相信係騙案,但呢度係瑞士,應該唔會啩




入場係睇呢個位,冇陽光,水色一般



17:43呢度有閘,只可出,但就咁一條木欄住,入去行個圈走都得,不過呢啲係自律

呢度都有收費牌


我哋選擇行回頭路去返入口走,呢邊個出口行回策馬特好似係山路,怕難行


行返民宿

土撥鼠雕像


Matterhorn Museum


St. Maurities教堂

18:35去超市買嘢

老公去班霍夫大街行





20:19今晚食海鮮意粉,細妹煮,我有幫手,蘑菇湯買唔返噖晚嗰隻,因冇影相,差少少就冇咁濃冇咁好味

海鮮意粉材料好豐富,有青口、蝦🦐、帶子,好味道,只係意粉「林」咗少少,因細妹平時煮二人份,今日好大份量,時間耐咗

飯後果


將天晚食嘅燒雞調味



3 則留言:

  1. Riffelberg <> Furi 的 Riffelberg Express , 佢主要在冬天先開架 (滑雪)
    但係 2017 就加開夏天, 不過呢, 係 6-8月, 你去時又停了. XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好熟,成日去?

      刪除
    2. 好明顯係扮熟... 我只係 2013 去過 Zermatt 兩日, 連 Glacier paradise 都未去. :(

      刪除