2018年6月24日 星期日

Day 9.1 - 琉森,Feldkirch(奧地利)





由特施停車場開車大約係11點幾


今日行程原本係由特施去瑞士、奧地利邊境的Feldkirch小鎮住,後日去瑞士依本立Ebenalp 的懸崖餐廳,會經過Bluesee、Interlaken、Lungenersee,Luzern幾個瑞士的湖,真正係遊山玩水

尤其係Lungenersee龍彊湖,2011年去Interlaken時經過,覺得幾靚,想再去

呢個就係2011年影Lungenersee龍彊湖

但⋯今朝因為我哋兩個上咗山影馬特洪峰日出金頂,遲咗離開策馬特,今日瑞士湖區遊要改

11:46 經過一個地方Grachen,今日天氣好好,留多日喺策馬特就好

13:35 開咗1個多小時車,都係山路,到Oberwald

剛才行過的山路,落山、上山,再上山

雪山那邊應係策馬特的方向


山頂上有酒店喎

13:41到山頂 Oberwald-Belvedere,其實我哋都有啲肚餓,但熱狗🌭️唔吸引

呢度都有個景點,應該係冰洞

我哋主要係去廁所🚾,坐低食嘢可能唔使錢

去冰洞要行一段路,個湖咁嘅色,加上我哋都冇時間,唔入

間酒店好似冇開



14:15到小鎮Realp,見到放羊,好多好多羊咩

我哋城市人,見到咁大群羊,覺得好得意,停車影吓

但當再開車時,就走唔到,羊群入咗小鎮去另一邊,小鎮馬路全部係羊群,要比啲羊群過晒條馬路先開得車,都等咗一陣,羊群行完馬路,嘩!成地都係羊屎糞便,臭!

繼續開車,途中,見到琉森個牌,2位司機就話不如去琉森行吓,坐低食少少嘢

揾停車場泊好車已經係15:53

15:59第三次到琉森,我對琉森一般,唔覺得好靚,不過又冇周圍行,每次都係到呢個位,其實個湖好大

在橋邊的餐廳食Pizza

2個Pizza+4杯咖啡CHF70,瑞士物價就係高

剛才食Pizza的餐廳


我哋有麵包餵鴨仔、海鷗



雀仔都要食

爭食打交


最惡係天鵝

雀仔好為食







行去湖另一邊,更多天鵝




買咗包栗子CHF5,上次覺得貴冇買到,但點都中一次招,唔好食

17:51停車場攞車離開琉森

18:07瑞士油費貴,入住CHF25先

19:09 日落🌄

外國的晚霞特別靚

19:21油站停車休息一陣

19:48到奧地利🇦🇹邊境,買路票Vignette10.6,比9個月前買又貴咗

20:09到奧地利Feldkirch鎮的酒店~Hote Noval

奧地利酒店唔貴,但呢個小鎮又冇咩景點,可能近瑞士,99/晚覺得唔係幾值,不過住瑞士重貴



晚餐去酒店職員介紹餐廳~Nofler Stuba,行去幾分鐘

2位司機開咗成日車,要啤啤佢


20:53唔記得佢哋3個食邊碟,但幾樣都份量十足,幾碟都好食



我食Risotto,因為通常都唔錯,但呢餐比其他就失色少少

呢餐92,比中午琉森個Pizza,真係大件夾抵食,味道又好

今晚係中秋節,外國的月亮


關於Bucherer錶行的Rolex小茶匙,之前在Zermatt攞唔到,朋友剛在琉森的Bucherer錶行幫我買到一套六支的小茶匙,好開心😍之前都唔知琉森有得買,知道的話,呢日自己去買(朋友出發前,無意中睇琉森的資料,先知道琉森有,即叫朋友買)

在這裡,特別多謝朋友D & M

今天先拎到,好鐘意,要自己儲齊一套都幾難,以後唔使每個瑞士的城市揾,朋友重另外送一支Interlaken的茶匙比我,真係好開心😃





2 則留言:

  1. 琉森我只係去過一次,當時遊湖覺得好寧靜風景好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次都係去水塔花橋,好悶!如果再去,真係要遊吓湖

      刪除