2018年6月12日 星期二

Day 9 - 馬特洪峰.日出金頂+倒影

2017年10月4日  星期三

Riffelsee→Luzern→Feldkirch(奧地利)




今日要離開策馬特,最後機會上山睇日出,今日天氣應該唔錯就同老公一齊上山,但我要05:30起身,老公就06:00起身,細妹二人就唔上山

老公為咗今次旅行買新鏡頭,同之前長鏡一樣,同一距離,但新呢個靚啲喎,好在今次有買,因為今日影到好靚的馬特洪峰日出金頂


06:36行到去策馬特火車站外,天未光,沿路都冇行人

Gornergrat Bahn站外,已有人排隊

呢個女仔,老公話噖日朝早坐第一班車都見到佢,應該係工作人員,佢由另一個入口入站

買Pass好處之一,其他人排隊中,我哋已經入咗閘

纜車都未到Rotenboden站,已經日出,等唔切,喺車已經開窗影相


07:24馬特洪峰日出金頂

橙紅色⋯好靚好靚好靚


07:26 雪山日出彩霞

07:28到Rotenboden,下班車上Gornergrat08:28


一落車,我要去站邊的廁所,叫老公行去Riffelsee先,唔使等我,呢幾日都行到好熟,出到嚟發現老公都係等埋我

07:31老公等我時影住幾張先









等我出嚟,老公就跑去Riffelsee,因為呢幾日行到熟,見到老公係第一個跑到去Riffelsee

07:38呢張我在上面用iPhone影,已經有幾個人到咗Riffelsee


馬特洪峰日出金頂+倒影😍


可惜係因老公等我去廁所,遲咗幾分鐘,晨光的橙紅,變成金黃





落到湖邊,又要換鏡頭,只係影咗幾張,好快金黃色已經冇咗


但影到馬特洪峰日出金頂,老公好開心😃大滿足,今日天氣好好


如果好天,馬特洪峰日出金頂在策馬特都會影到,但要日出金頂+倒影,就真係佛系了,今次第一次到馬特洪峰就見到,真係都算好彩!因為之前冇研究過原來要睇咁多因素

因為朋友剛去完(6月初),日出時間係5點多,第一班車上山係7點,只可在策馬手影金頂,就算住3100 Kulmhotel,湖面未溶雪,影唔到倒影!

冬天就更加影唔到倒影,好多積雪,行去Riffelsee都難

咁夏天7-8月住3100 Kulmhotel應該會影到,而住策馬特呢⋯好似我哋咁,9-10月坐第一班車上山,時間剛好(不過今日日出時間再遲多少少,去到Riffelsee等日出就重好!)

以上係我猜測,究竟幾月份影馬特洪峰的最佳時間,我都唔知⋯haha! 





其他龍友帶咗腳架,我哋反而冇帶


噖日同今朝,都見到三個人,其中一個女仔講流利廣東話,亦有講國語男仔,唔知佢哋係咪廣洲人,撞見佢哋三次,好有緣,我哋冇腳架,大家互相幫對方影合照

佢哋再上Gornergrat,同我哋一樣,晏少少就離開策馬特





去另一個位置影相,慢慢欣賞馬特洪峰



日出金頂時間己過,只淨一個人在湖邊


我哋應該再上Gornergrat,有20分鐘時間影吓冰河,都係坐係08:48落山,但冇上到,當時可能覺得影到馬特洪峰日山金頂再加倒影,已經好滿足

Rotenboden都可欣賞冰河

09:39返到民宿樓下,幾日都冇買三角朱古力影相,離開前都要做一般遊客會做嘅事,呢個位置唔好,應該去河邊,但冇時間

09:52妹夫煮好早餐,今日係牛肉通粉,食咗好多日麵包,剛才山上凍咗咁耐,有牛肉通粉食,正!

重加隻太陽蛋

10:31今日天氣咁好,可惜要離開



去Gornergrat Bahn退還Pass,攞返按金

好多人排隊買飛

10:42離開策馬特,希望下次再嚟



10 則留言:

  1. 終於守得雲開 :D
    金頂真係好靚.

    回覆刪除
  2. 我住山上只睇到日落, 無睇日出 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 山上間酒店嘅房一般,不過睇馬特洪峰就一流,冇睇日出係天氣唔好?

      刪除
    2. 我嗰時住唔算貴, CHF420 包兩餐. 但睇日落同夜晚啲雲真係好靚, 而且出面無人好靜. 最正係個窗對正 Matterhorn. 朝早落雪 (8月) 所以多雲, 睇唔到金三角.

      刪除
    3. 我朋友剛去完,在策馬特酒店露台睇金頂,唔夠山上睇金頂咁靚啲下次去想住Riffelberg的 Riffelhaus 1853 Hotel,間房又大啲,就算唔好天睇唔到馬特洪峰,都有戶外Spa浸吓

      刪除
    4. 我好似 post 咗張相 URL 在你之前的 post

      刪除
    5. 睇唔到呀,係咪要入fb先睇到?

      刪除
    6. No need wor
      https://goo.gl/X9rg4r

      刪除
    7. 靚!馬特洪峰百看不厭!

      刪除