2018年7月5日 星期四

Day 10 .1 - Caumasee 考瑪湖

瑞士的考瑪湖Caumasee,位於Chur庫爾的Flims小鎮



由懸崖餐廳到Caumasee係唔順路,重要行一段回頭路,今次再到,係因為細妹見過我哋2011年影嘅相,覺得好靚幾似九寨溝,噖日離開策馬特都想去Blauesee藍湖,但藍湖比較細,噖日又比較趕,最後選擇去考瑪湖(其實今日都趕)

呢個2011年影的Caumasee標誌,唔知點解今日見唔到

15:53到Caumasee考瑪湖外的停車場🅿️

行入去湖大約15分鐘


7年後再到,玻璃水色的湖水,都重係好靚

顏色有層次

坐電梯落湖邊


二次都冇坐湖邊嘆咖啡,上次入森林行,今日都冇時間





妹夫瞓草地享受



要走,搭電梯上返去


湖水要由上面影先靚

路旁多樹林,空氣清新


16:58有間酒店,夠晒清靜

以下係上次影的3張相,上次行雪地行森林,感覺又唔同

呢張行入森林,光線好靚

U型河谷

當時係2011年10月11日,之前一日應該落過雪,又有霧氣,仙境一樣,但今日就陽光較光,影射到湖水顏色更鮮豔,以湖水色計,今日更靚


原本諗住去考瑪湖影幾張相就走,最後來回用咗1小時左右,瑞士🇨🇭行程完結,今晚住意大利🇮🇹的 Curon Venosta小鎮,要開145公里,因為係山路,要差不多3小時

18:42 轉司機,休息一下

山路不能開太快

2位司機呢程專心開車,未夠8點就到達

呢晚酒店係包晚餐,去到Check In,Staff話晚餐完咗!嚇⋯完咗咩意思明明係包晚餐

Staff話晚餐時間係7點,廚師已收工,見到餐廳有其他住客食緊晚餐喎❓除咗餐廳,重見到另一邊的酒吧都幾多人添,係⋯但Staff話晚餐時間係7點,訂房紙有寫明要凖時7點到達食晚餐,噢😱!係我嘅錯,我睇唔到!

上次去意大利,多數餐廳都7點到7點半先開門,冇諗過呢間要7點前到!

咁點呢房價包咗晚餐,減晚餐價錢出嚟❓Staff問老闆,老闆都係英文麻麻,話冇Main Course,但會有湯同麵包等比我哋食,講得唔係好清楚,附近唔似有餐廳(附近嘅酒店大部份都係包晚餐),妹夫話都好啦,剛才重以為遲咗就冇得食!有少少嘢食都好過冇嘅,唔飽的話,我哋每人都重有一個杯麵

以前重來都冇帶杯麵去歐洲,自從上次聖誕新年去意大利,有幾日好難揾餐廳食飯後,今次就帶定杯麵傍身!

20:11酒店~Pension Theiner,老闆話架車唔好泊門口,門口車位留比酒吧客人

上房間放低行李先,都幾新淨




20:28餐廳坐低,果然係有湯飲,好大碗

妹夫話個湯係Gulasch即牛肉湯,好濃好飲喎,諗起在匈牙利🇭🇺飲過,係鹹咗少少

剛才話冇晚餐食,嚇得我哋吖!值得啤啤佢,餐廳其他住客開始食甜品

唔通晚餐就個牛肉湯同連一盤麵包

有個餐牌睇,餐廳叫咗個已收工的女職員返嚟,同我哋介紹餐牌,呢個女職員英文好好多

我諗呢個係酒吧小食餐牌,Gulaschsuppe應該係Gulasch牛肉湯,都要6一碗,因為冇咗晚餐MainCourse食,我哋覺得要叫最貴嘅(網上見啲食物個樣都幾靚,有牛扒、魚食),好似冇咁蝕,就叫咗兩個最貴火腿併盆9.8+2個€4.1Pizza(其實而家唔係好肯定係咪叫最貴嗰2樣,總之係比較貴)

兩個火腿併盆,又再加一盆麵包,嘩!都幾多喎

重有2個Pizza

其實剛才女職員同我哋落單時都有啲懷疑,我哋叫兩個火腿併盆食唔食得晒但諗住2位司機都肚餓,但我同細妹飲完個湯都飽咗一半,呢餐一路食一路講笑,都話咗唔好貪心啦,叫咗又食唔晒,又唔想比職員知我哋食淨咁多喎,又唔想浪費,就盡量食多啲,火腿併盆其實一份就夠食,呢餐真係笑爆嘴😄,亦估唔到份量咁大

最後⋯唯有將食唔晒的火腿麵包,再包好,費事食淨太多好肉酸,但細妹第二日竟然將佢自己嗰份留咗喺房,比佢激死!

職員問要唔咖啡同甜品,女仕食甜品有多個胃,就要2份甜品,4杯咖啡

甜品唔太甜,又幾好食,早知要4份啦

第二日Check Out先知,原來4杯飲品同4杯咖啡係要收錢(唔記得咗歐洲餐廳嘅飲品係要另計),早知4杯咖啡唔飲啦,好彩冇瞓唔著

21:26我哋係最尾一枱走

沒有留言:

張貼留言