2018年7月27日 星期五

Day 12. 1 - Dolomiti.風景如畫的San Pietro




16:02沿路車上影,山谷村落,瑞士Feel,靚

今日因爲去到 Passo Sella三指山太大風冇行到山,今日時間好似多咗,而呢個時間返民宿又好似早咗少少,諗住有時間去埋San Pietro,咁之後2日行程會悠閒啲,但我唔記得咗剛才Passo Sella 等跑車隊經過,及又行錯咗一段回頭路,其實都唔係好多時間淨


16:50到St.Pietro,位於Dolomiti的Funes富內斯,呢程唔記得邊位司機,泊車泊到剛剛好,高超,差啲撞花架車

St.Peter即San Pietro,小鎮睇多洛米蒂連綿山峰⛰️位置幾出名









法國建築師稱Dolomiti係--世界最完美的天然建築

綠草山坡村落+奇特山型,靚,呢幾日去的Dolomiti地方,最鍾意San Pierto

食草羊群


呢度睇,Dolomiti不愧為~白雲石山

全景相


17:05山區小鎮好悠閒,對面的超市冇開門

去教堂,旁邊有個墳場,外國的墳場環境清幽,一啲都唔恐怖


17:16細妹鍾意入教堂



山區小鎮的教堂都好靚









 二個行山人仕,而家先行山❓當時以為好遲,後尾知道Dolomiti唔少龍友為咗影相,半夜上山都有

附近民居好多蘋果樹,掉咗落地下

未見過咁細嘅蘋果,好可愛

17:29景色一流,呢啲先真係心曠神怡

17:30時間唔早,要走


一入GPS,發現返民宿要2小時,老公即刻話我唔睇住時間,係我錯,應該諗到山區小路唔開得快,要預多啲時間先啱!又要晚黑行山路!我係想由SanPietro經Ortisei回Alleghe,但GPS帶行山上小路,行另一邊山路,時間差不多,咁就算了,跟GPS,但呢條山路好靚,如果早啲到就好

17:46呢個時間冇太陽,比較暗

見到靚都係忍唔住要停車影一影相

18:01山上小路,見有太陽光,又停車



停車後,見到有對廣州中年夫婦,到咗Dolomiti幾日了,佢哋Set好腳架影等日落🌄、想影火燒雲,重比相我哋睇,我哋影幾張相就走,冇時間影日落,佢哋繼續等火燒雲



到San Pietro,除咗景色靚之外,重有出名的孤獨小教堂⛪️ ~Kirche St. Johann in Ranui

但出發前好忙,將地點St. Magdalena同Santa(St.) Maddalena搞亂咗(差少少好易錯),記低在Santa Maddalena(係自己Mark錯位置),去到San Pietro都唔肯定孤獨的小教堂係咪在附近,當時時間唔早,冇特登去揾,亦冇同團友提起,唔知就冇遺憾,我亦學識旅行有時要隨意,今次去唔到,下次就有藉口再去,反正我發覺我哋成日重遊地方

返到香港,放大張相先睇到,原來影到我想去嘅孤獨的小教堂

相中心形指住就係Kirche St. Johann in Ranui孤獨小教堂,相中唔止有小教堂,重有五指山


下次有機會一定再嚟San Pietro,行入山坡草地,影小教堂,好鍾意呢度風景,終於明白點解朋友呢幾次去歐洲都會留幾日Dolomiti

最近睇蘋果日報,有龍友影山區嘅相好靚,山景好熟面口,原來係Dolomiti,影相位置、角度都好好,不過人哋係夜晚上山影,影星空、日出,留咗好多日揾位置、等天氣好,相信我哋冇咁毅力,只好欣賞人哋嘅作品--



18:01呢張Iphone 影,都唔算太差

架車泊在民居旁

18:06影完呢張真係要開車走


今日So Sorry,冇諗到山區小路唔開得快,累2位司機黑夜開車,因為意大利山區,夜晚街燈⋯係冇嘅,幾傷神,但有少少意外係,我哋見到鹿,野生的鹿

返到Alleghe,過咗8點,附近間大超市都閂咗門,唯有煮中午在Ortisei超市買的少少食物

9點先食晚餐,晚餐有點可憐,好彩係噖晚個羅宋湯好大煲,牛肉都唔少,今晚就清吓腸胃


噖日煲湯淨低嘅薯仔,諗住焗嚟食,樣都唔錯,但其實唔「淋」,冇食到


重有月餅做宵夜



5 則留言:

  1. 回覆
    1. 係,意大利北面山區,阿爾卑斯山一部分,世界文化遺產,交通唔方便,暫時未係太多人知道咁靚,唔係太多遊客,真係又靚又舒服

      刪除
    2. 唔該晒,要記住呢個地方,希望有機會去 😀

      刪除
    3. 你有機會去米蘭探姑仔,順便去Dolomiti,開車去唔遠😀,有機會我都想再去,山區好大,好多地方都未去

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除