2016年7月29日 星期五

Day 9-熱拿亞落船,米蘭,返香港

2015年12月6-7日

07:29,今日天氣都係麻麻




回到熱拿亞港口,心情同當日上船差好遠!


執好隨身物品,再Check吓間房,就去食早餐,今日去Buffet餐廳算

08:22 船上最後早餐




甲板好多人等落船


09:26 去鉑金劇場,分唔同時間同組別,等叫落船,等候時間睇"笑笑小電影"


09:40 落咗船就搵番自己行李

之前想落船後就去火車站寄行李,然後遊覽熱拿亞,所以之前一直冇上網買定火車飛返米蘭,但呢幾日聽到船友被小偷偷銀包手袋事件,加上落船心情失落,所以都唔想行熱拿亞了

搭11:21班車,重有時間,船上晚餐同枱食飯的中年夫婦都係坐同一班車,話幫我哋睇行李,我哋就去附近行吓

10:31火車站外的哥倫布紀念柱,熱拿亞係哥倫布故鄉





去附近藥房買Phyto洗頭水,馬賽買唔到,呢到有Phyto,但我要嗰隻就冇,買咗支睫毛液就走


火車12:50到米蘭中央車站,之後同枱食飯夫婦一齊寄行李,之後同佢哋分開,今日都冇乜心情,之前米蘭未去景點,都冇諗住去,所以我哋就慢慢行去米蘭大教堂


13:35 路邊一個溜冰場,雖然唔大,但好方便,歐洲人真幸福

14:02 唔知咩教堂

14:22差唔多到大教堂,附近好熱鬧,見到有餐廳就入去食午餐

今次旅程都冇食過Carbonara意粉,好味道

老公食牛扒,呢餐37,都唔錯

想影餐廳個樣,好似有Tripadvistor標誌,個侍應就企出嚟比我影⋯哈

出發前,想到米蘭街道上飲咖啡,因為諗起一首歌 "情迷Milano" ,飲杯Cappucino⋯,但8日前冇時間

15:12 今日再去拱廊GUCCI想飲咖啡,但都係唔得,因為飲咖啡應該好悠閒慢慢歎,今日都係唔夠時間加人多,下次一定要飲

艾曼妞二世拱廊Galleria Vittorio Emanuele II

前幾日聖誕樹都未整好,今日整好





第一日到米蘭有入LV行,但冇乜意欲買,我哋都少買名牌,之後聽同枱食飯個女仔講,點都平過香港,但都冇意識去馬賽買,只去買AIGLE,老公成日話銀包袋爛信用卡,之前用LV銀包冇咁嘅情況,就叫老公再去LV行,最後兩個都買咗銀包

再影吓米蘭大教堂 Duomo di Milano 




米蘭前後行咗2日,只係去咗大教堂同拱廊,冇去其他景點,今日其實有時間去附近的斯福爾扎古堡 Castello Sforzesco,留下次吧

之後搭Metro去中央車站,點知非常多人排隊買飛,行上地面諗住行去火車站算,但諗吓點都係坐車快,都係排隊買飛


16:53 中央車站攞返行李

€6/件,寄存2個喼共€12,好貴




去機場前去個WC,米蘭中央車站去廁所都貴過馬賽,€1/次

船友講坐巴士去機場好方便,今次就坐巴士€8/人,比坐火車€12/人平,坐巴士又同今日一齊寄行李夫婦一齊


18:21馬賓沙機場Malpense


去到機場Check in,重見到同枱食飯嗰2個女仔,晚餐同枱食飯只爭台灣伯伯夫婦2人,差佢哋就齊人喇

同枱食飯其中一個女仔,係嚟Shopping,非常多行李,佢話齋,今次郵輪咁平,買多D都抵晒啦,所以佢哋好早到機場做退稅,排隊退稅話要Check in咗先可以退稅,但早過3個鐘唔可以Check in,所以而家Check in後又再搞退稅,個女仔買咁多,梗係退好多錢,搞咁耐佢好勞氣,但佢講我哋知點排隊,我哋就好順利⋯哈

所有退稅要先去呢個海 關Counter蓋印先


18:55 呢個Counter係意大利退稅

隔離呢個Counter係歐洲其他國家退稅,我哋馬賽買嘅就要再排呢度,完成之後,要攞Cash就隔離攞錢




19:38 行Duty Free,老公買酒,我買護膚品


幫細妹買Gucci頸巾


21:20米蘭-07:25杜拜D,飛6小時到杜拜

10:05杜拜-21:05香港,杜拜等2、3個鐘轉機,飛7小時到香港


20:59上機

22:27 食過午餐後就到呢餐

轉機後另一餐

11:41 Emirates飛機餐都算唔錯

可能郵輪上食咗大個胃,第一次飛機上食杯麵


空姐派小食

21:53 郵輪之旅完成


今次MSC西地中海郵輪之旅,係我第一次坐郵輪,之前一直抗拒,但坐完後真係鍾意咗,雖然郵輪去每個地方都係到一到,唔夠時間玩

但有D地方自駕遊都未必會去,郵輪比你初步認識一個地方,去過鍾意第日再去細意遊

郵輪每日落船可以好忙,落船後唔鐘意可以早D返上船hea,全日留喺船上又得,隨你鐘意

郵輪真係幾正,唔使換酒店,船上任食,唔怪得好多船友都去過幾次,同枱食飯夫婦重坐過十幾次添



下次坐郵輪,希望揀到上船、落船唔係同一地方,落船後再加自駕遊,去3星期至1個月,咁就最好

2 則留言:

  1. 義大利寄行李唔驚咩?老公個妹住米蘭,佢成日都叫人要小心,叔仔就試過一飛到米蘭已經俾人撬開咗隻喼,好在拎唔到乜野,浄係唔見咗副太陽超 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 寄存係中央車站,加上同船夫婦之前寄過,當時諗住都安全,但Burberry頸巾係放在喼內,而家諗真係有D危險呀!
      我幫細妹DutyFree買完Gucci頸巾就放座位上面,好似我咁情況,聽親友講,有人試過到落機時搵唔返!今次算係好彩,以後貴重少少物品,都要跟身,尤其意大利!米蘭其實已經好D,意南羅馬等治安重差!

      刪除