2016年7月19日 星期二

Day 7-郵輪第六日~Barcelona巴塞隆拿(西班牙)

2015年12月4日

07:49 今日多雲



好多海鷗



今次MSC郵輪之旅主要去意大利,重點行程 係羅馬同巴塞隆拿,羅馬之前去過,之後都會再去,所以都唔算重點嘅,西班牙呢,老公話治安差,唔想自遊行,坐郵輪真係啱晒,所以巴塞隆拿真係重點行程,但得一日時間,當然主要參觀高迪建築物啦,我亦網上訂咗入聖家堂Sagrada Familia門票


08:14 雖然早餐日日一樣,但真係好豐富,而家睇返都好想食

我每日都係 Eggs Benedict,老公就每日MSC精選

同船友H&C食完早餐,準時落船,當時已經嘟咗船卡,行緊去碼頭,突然⋯老公話聖家堂張預約紙留咗喺房保險箱⋯吓?!⋯⋯

今次唔關我事,老公成日話我大懵,呢D重要文件,一定係老公保管,今次老公又安全得滯,放喺保險箱,又唔記拎出嚟!即時同H&C講,我哋要返房

H&C 二人都係重遊巴塞隆拿,H上年到過,而C大學時遊學半年,選擇咗巴塞,所以C好熟路,今日第一個景點係某個廣場(唔記咗),之後就去聖家堂,我哋入教堂參觀,佢哋在出面影相,之後大家分開玩

H話等埋我哋攞嘢,但記得之前C講話重遊巴塞好開心,好多地方想去行,咁我哋唔好意思浪費佢哋時間,叫佢哋行先

09:32 再落到碼頭,浪費咗大約廿多分鐘,巴塞隆拿港口都幾多人拉喼落船


MSC有巴士出市中心 €8.9/人來回,有做功課,知道有T3巴士€3/人來回,咁梗係揀T3巴士

T3 Port 巴士在最開一邊

09:49 好快出到市中心

09:55 過馬路就係在Metro Drassanes 站


落到Metro買T10車票€9.95,T10意思係可多人乘搭,可以用10次

售票機要排隊,到我哋時,€50買,但售票機彈返€50出嚟,好似係冇得找錢,但我唔夠零錢,試過用信用卡買,又買唔到,搞咗一陣,當時重有其他遊客,比其他人試吓買,同我哋一樣,都係買唔到,老公話上地面換零錢

好彩上到地面,見到有間小超市,諗住買支水,但好似好肉酸咁,最後買咗盒咖啡,總算有零錢

之後都見有遊客同一情況,相信之前好多MSC遊客買車票,到我哋時,售票機冇錢找續


Metro在聖家堂Sagrada Familia站落車

每日入聖家堂遊客都好多,所以就網上訂票,預約好時間,就唔使排隊,入教堂+登塔+語音導覽€24/人



好在之前係預約10:30-10:45入場,唔係今日咁多波折,會遲到入場,遲咗都應該比入啩

10:36 排隊攞語音導覽

 參觀Tower on the Nativity Facade 誕生立面

聖家堂Sagrada Familia


陽光透過彩色玻璃,好靚






























預約上塔時間係11:30,上之前要放低背囊,老公的相機背囊大,普通的Locker放唔入

11:21 只淨低一個大Locker,但個鎖有問題,鎖唔到,搵工作人員幫手,今日問題多,好彩最後鎖到,唔得就要等下面Locker的人返嚟

電梯每次只可載6人,所以要預約

塔上望到市區


塔上通道非常窄,只容許一個人行,亦都冇時間慢慢影相,因為一路有人上塔,你唔行,之後的人亦過唔到

下次會選擇入教堂,登塔冇乜特別,當然,未上過又會覺得應該要上嘅






行樓梯落,轉到頭暈

再入教堂




















聖家堂入面光線運用得好好,好靚,值得一遊


出面好多人排隊
















大部分人都話預半日時間參觀,但我哋只係2小時左右,一來冇時間,二來冇藝術氣質

對面公園有小食


離開聖家堂,見到有間麥記,好好彩去WC唔使錢,呢間麥記真好,上船前行蘭布斯大道,間KFC唔比遊客用



搭Metro去Diagona站

12:49 街道幾整潔


米拉之家Casa Mila,都係高迪建築物之一

離米拉之家不遠的~巴特羅之家Casa Batllo,當然都係高迪出品

露台好特別,好似一個面譜



搭Metro去Liceu站


Mercat de Sant Josep 聖約瑟市場


13:27 好多黑毛豬肉


老公話要食炸蟹鉗,買咗一串€3.5,但唔番炸,凍冰冰唔好食


行咗都冇一個圈,因為時間緊迫,要決定食西班牙海鮮飯定食海鮮,2選1⋯⋯

我哋最後揀食海鮮

枱前面放各種海鮮

魷魚,唔算太鮮甜,但幾香口


西班牙紅蝦,睇過台灣旅遊節目,話好好食

好大隻,€12一隻,貴,但蝦膏真係好好食

睇吓D蝦膏幾多,有碗白飯就好,撈飯正

蟶子鮮甜,但蒸過火,都係香港鼓椒抄蟶子好食D

呢餐€57,好滿足

C說幫呢間買西班牙火腿,咁我都去呢間買,反正間間都差唔多,相中右邊餐廳有西班牙海鮮飯食,遺憾食唔到⋯!食海鮮飯對面就係頭先食海鮮餐廳

買買吓,見到H&C,佢哋都係剛在市場食完飯,而家買火腿

同佢哋傾幾句,就搭Metro去Vallcarca站,落車要行一段路

14:59 再上山坡


桂爾公園 Park Guell,唔使問,高迪作品


因為之前景點唔知用幾多時間,所以冇網上預約入公園,入場參觀€8/人,而家時間唔早,唔入場咯






C說公園之前係免費入場,而家在外圍都影到公園入面


都想好似其他遊客咁坐低影張相⋯下次吧!




















公園標誌~大蜥蜴





其實老公唔想嚟桂爾公園,覺得唔係好靚,到咗影吓相就走,浪費時間,情願行市中心,食吓坐吓

但我係一般遊客,景點都想盡量去,而且巴塞隆拿都唔知幾時再到,當然唔想錯過,而家都算到過公園,雖然係外圍,有D位置都影到,我覺得公園好有童話感覺,都幾靚

16:04 Metro內販賣機,幾多選擇,幾方便



搭Metro去Liceu,再去聖約瑟市場


16:22 買果汁飲€1/杯


老公問我做乜買生果?船上大把生果食,我以為揀生果後會打汁嘛,咁咪買多杯芒果汁囉

行吓蘭布斯大道 La Rambla,沿路行就去到碼頭

嘩!女人雕像好似呀



碼頭外的哥倫布紀念柱








17:02返到郵輪碼頭,6點先開船,其實可以行多陣,不過老公話梗係早D好,上唔到船點算



望到船內晚餐餐廳

免稅店




18:16 晚餐時間

今晚甜品冇得揀


煙熏三文魚

風乾牛肉片

奶油蘆筍西米湯

意大利雲吞,我其實想食Risotto,但通常大碟,老公唔幫口,唔想浪費

橙汁鴨,幾好味

牛排係穩鎮選擇

烤大蝦竟然有3隻,重幾鮮甜,當然唔及中午食嗰隻,但都幾驚喜

點解今晚食咗3個主菜,網上話食得落係可以任食,可能今晚肚餓就叫3個主菜食⋯可能影咗船友主菜相⋯可能前一晚又比咗小費⋯可能⋯都係唔記咗, 算吧啦,但明明叫甜品又唔可以食雪糕喎⋯

火焰雪糕

主廚出嚟多謝乘客

份量重少過平時叫杯雪糕



今晚表演主題係阿凡達

尾聲有字幕

重有中文字-謝謝



各部門工作人員都有謝幕

天日日報

買咗2個鎖匙扣

今日要換零錢而買的咖啡€5.95,比之後一日買貴咗,但有需要,冇計啦

西班牙火腿2包€13.75






7 則留言:

  1. 都係睇你既遊記穩陣,以而家既時勢有排都唔會去歐洲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔驚得咁多,去台灣都會有意外,歐洲呢幾年好多親友去,有剛去完、有即將去、有年尾去、亦有下年初去,旅行總之要小心D!

      刪除
    2. 忘記了,重有老公阿哥現身在德國,所以意外真係冇得預,生死有命

      刪除
    3. 係呀,慕尼黑又發生槍擊-_-!

      刪除
    4. 歐洲搞成咁,世上冇樂土!老公阿哥到咗奧地利,安全。

      刪除