2016年7月8日 星期五

Day 5-郵輪第四天~Valletta 瓦萊塔(Malta馬爾他)


2015年12月2日

06:57 剛開始日出






甲板非常清靜





返到香港,先知老公影咗呢排椅

出發前諗住⋯瞓⋯或者「攤」上張椅上影張相,但一直見唔到,原來老公搵到,只怪當時冇睇老公影嘅相,下次要再去呀


 救生艇樓層

救生艇好大隻

角落的露台房,景觀有遮擋


08:12 去 Golden Lobster 食早餐,由Pancaks、Waffles、Toast、麵包、麥皮、脆片等等,呢D自助餐廳都有

唔想逐樣叫,可以揀每日精選,乜都有D,最驚喜係有Eggs Benedict同煙三文魚,自助餐廳冇㗎

可惜 Eggs Benedict 醬汁唔好味

老公揀MSC精選,加煙三文魚

今日到地中海上一個小國家~馬爾他 Malta,郵輪停泊在首都~瓦萊塔 Valletta

09:09 到瓦萊塔港口,但10點先可以落船


碼頭有唔少商店,帳篷係餐廳、咖啡店

當日中午上船食午餐,就在帳篷見到晚餐同枱食飯其中一個女仔,坐喺度飲咖啡上網,佢唔舒服,加上半年前先坐過同一隻船,馬爾他又冇乜好購物,船上上網好貴,就飲杯咖啡免費上網,好多電話卡只用於歐洲各國,馬爾他除外

未落得船,再行吓先


老公話出入港口,都有水警護航,水警船咁細隻?

我哋遲咗少少落船,搵唔到H&C,大家事後講起,互相搵對方,總知就係見唔到




10:18 跟其他遊客行去巴士站

冇咗H&C兩個導遊⋯出事了!

諗住坐觀光巴士遊馬爾他15/人,坐藍色路線去Mdina古城

行去搭巴士,沿路都有包車司機搵客,因為之前2日都有聽到其他船友講,包車都幾方便,就多口問吓幾錢,我聽到係Thirty包2小時,Thirty⋯咁搭巴士都要啦,就同老公講不如試吓 ,老公話是但啦

上到車再問清楚,司機話係Fifty,吓⋯我咁都聽錯!?咁我即刻話落車,去坐巴士,司機就係咁講,我都聽唔到佢講咩,因為同老公商量緊,老公話都上咗車就算啦,但我明明聽到係Thirty,老公話佢聽唔到,只聽我同佢講30歐,重話包車點會同巴士一樣價,不過諗住係我想試包車,咪試吓囉,而家上咗車,再落車好肉酸喎⋯,吓!

包車雖然同巴士一樣價,但包車得2個鐘,點同喎!反正都未開車,落車有乜所謂啫,老公話係我揀包車,同巴士差20,係覺得唔抵啫,又唔貴到好緊要,唔想落車

咁算啦(我應該堅持落車!後悔!20事少,司機手法老土事大)

10:28 影低司機車牌

司機話有幾個景點,我其實只想去Mdina,其他就即管去望望

10:38 以為無咩景點啦?司機車去總統府!

馬爾他總統府真係冇乜興趣,側邊有幾個總統銅像

10:59 第二個停車點,司機景然帶我哋去Shopping!好彩有個免費廁所,當去廁所

真係冇乜興趣

唔係好知係乜,價錢唔平,擺明係遊客價啦,前日在羅馬買咗3個雪櫃磁貼都係€5,店內都有其他遊客,相信同我哋一樣係包車

原本係坐呢架觀光巴士⋯嗚⋯

第一間商店,我哋好快行完,司機重帶我哋去第二間!?重叫我哋慢慢睇,即話我哋第一間太快行完,吓?我哋比錢㗎喎,重想我哋買嘢收佣!

包車2小時,時間已經唔多,重要浪費時間去Shopping,真係「著火」,老公話唔好同司機「拗」,一陣車去山邊放低我哋,重死啦

咁嘅情況,唔買多少唔得,有個玻璃聖誕樹都幾鍾意,但好貴,費事比佢賺(我覺得司機呃我上車),最後買差唔多最平嘅相架


司機停一停車比我哋影古城全景,老公都冇乜心機影啦



11:17 到Mdina古城


司機只係比20分鐘我哋,梗唔夠啦,嘥晒D時間去購物,講完都係30分鐘,話唔夠時間可加時加錢,梗係€1都唔想再比佢賺!算⋯費事過時有位比佢「昆」錢,激氣 !

呢度影影吓相,見到H&C,一早見到佢哋就唔會上咗「黑的」

H話今朝可能大家走嚟走去搵大家,就係見唔到對方,總之⋯都係我嘅錯!冇啦啦做乜問價,明明係行緊去巴士站⋯唉

講我哋情況比佢哋聽,唉⋯H重話觀光巴士平咗,10/人,吓⋯咁我頭先可能唔係聽錯,係睇住巴士價錢嚟「昆」我上車!激死!比你賺錢唔緊要,但最勞氣係得咁少時間行古城嘛!講幾句要走,快D行古城其他地方







走前再影,而家光線較好




11:57 返到碼頭落「黑的」,雖然未夠2小時,都費事同佢講,過時要加錢又比司機「昆」

軍事直升機

行吓瓦萊塔市中心

12:10 搭電梯上城牆 1

當時以為一定要搭電梯上,原來係可以行上去


行完可在搭電梯落下面,亦可以在旁邊行樓梯


呢個景,1抵啦







行到三角位轉灣,沿車路上斜,就可以上到城牆




又影吓MSC

行去舊城















遊客集中行步行街,都幾旺




老公話既然返到市中心,就上船食午餐


雖然包車比坐觀光巴士多€30,但坐巴士就唔會返上船食午餐,所以⋯當賺咗午餐,無數⋯哈!(絕對係自我安慰)





13:19今日餐廳唔多人



馬林魚片都幾好味,叫咗支水,但食完比Coupon侍應先話唔得,水係水,同Soft Drink唔同,晚餐侍應每晚跟同一枱客人,比較寬鬆



豌豆湯OK

小牛排通常都唔錯

西西里風味肉丸,味道OK

冇諗過 Strawberry Mousse 係咁樣,好一般

老公都係鍾意食雪糕

今日午餐上菜比噖日快,再落船行



14:29再搭電梯上城牆

之前買票上城牆,Staff話可以再上㗎,而家另外一個Staff話唔得,唯有再比€2,老公話今日坐包車唔見咗30,唔差在€2

再影都係差唔多,去舊城行

唔知咩廣場


見到餐廳就諗起慳咗一餐午餐


















熟悉的HSBC

有兵駐守,唔知係咩呢



15:52 返上船了

15:54 工作人員整聖誕樹

16:37由船望向瓦萊塔

我覺得馬爾他首都瓦萊塔都幾靚,有古城味道,但又比羅馬等其他舊城唔同,值得一遊,不過如果唔係坐郵輪,我諗我都唔會到呢個地方

16:55 晚飯前去自助餐廳行吓食吓坐吓



柑仔今日終於攞到,之前一出就比強國人搶晒



今晚飲汽水,啤酒要另外比錢


鹽焗鱈魚,同想像唔同,但幾好味

蘆筍牛肉卷

扁豆土豆湯

牛肋排,食牛最安全





食完晚餐,即去自助餐廳,想睇吓同Golden Lobster 食物係咪一樣,食物同甜品有部分相同


19:42 Strawberry Mousse同午餐時一樣

珍愛號麵包

自助餐廳有全船平面圖,行到最後一日,都唔係太熟路



因為天日係Sea Day,唔使早起,周圍行,行到兒童遊樂園


主要去4D戲院睇吓

€6睇5分鐘,唔睇,F1 價錢都OK,但都係唔玩,Cheap精嘛⋯haha

Show 日日都差唔多,但點都好過鋼琴表演

天日Sea Day,後日到西班牙巴塞隆那拿


老公話天日要食多幾餐

今日被迫買的相架€2.8,唔算貴,價錢同樣都同希臘買嘅相架差唔多



2 則留言:

  1. 睇見去既地方好心動,不過如果唔係好似你地咁識到"識途老馬",我都會好容易上當上咗黑的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都做晒功課,知道有屈遊客事件,所以每個地方諗住落船自己搭巴士,唔會包車,但聽到船友經驗冇問題,咪試吓囉,下次我都唔會多口問,老公多數唔好意思走嘅!

      刪除