2016年7月27日 星期三

Day 8-郵輪第七天~馬賽Marseille(法國)

2015年12月5日

老公日日影日出,今日冇影,因為唔好天

08:11 郵輪上最後一天Eggs Benedict


而家望到都好想食

今日煙三文魚分開上

同H&C食完早餐,就一齊落船

09:04今日落雨,如果今日好天,就全程都好天,可惜!

郵輪停在新港Mole Leon Gourret,離市區較遠,今日冇平巴士,只有船公司提供巴士€15.9/人來回,好貴,但都要比,不過車程都長,約十多二十分鐘

09:41巴士停在舊港附近

落巴士後,有2個香港人問可唔可以同我哋一齊行,我哋都係跟H&C,H咁好人,當然冇問題,呢2個香港人好似係巴塞隆拿上船的

行去舊港 Vieux Port,見到摩天輪


搭60號巴士,€1.9/人

10:03聖母守望大教堂 Notre Dame de la Garde

望到馬賽市區,好天景色應該唔錯



教堂內







H講一小時內坐巴士回程,唔使再比錢,天氣差,都冇乜好影,咁我哋就走

回到舊港,行去下個景點

10:56 路經家樂福,我哋同H&C都鍾意行超越市,不過而家去景點先

經過唔知咩教堂







11:26 隆夏宮 Palais Longchamp


隆夏宮都幾靚,不過我哋影幾張相就走

因為我哋要去一個地方,就係去搵AIGLE,今朝,朋友A通知話法國AIGLE減價(朋友在法國登記過資料,所以有減價通知),朋友A知我哋有買呢個牌子,去歐洲都會揾,所以就搵咗馬賽AIGLE地址比我哋

出發前有上網搵米蘭AIGLE分店,但米蘭冇,馬賽反而冇搵,諗住馬賽冇米蘭咁多時間停留,要去景點,不過今日天氣差,去Shopping都好⋯hehe

揀咗-B,Les Terrasses du Port,今朝老公用電話定咗位置

同H&C ByeBye,就隆夏宮行去,大約45分鐘


12:03見到有個火車站,入去搵WC,因為老公要去,呢個WC €0.7,歐洲廁所真係貴


見到頭先去嘅~聖母守望大教堂

12:19 見到間超市,入去行吓先

呢間超市都幾大,行咗半個鐘到,買咗D手信

見到喇~Les Terrasses du Port

迪卡儂DECATHLON果然係法國牌子,今次竟然喺馬賽見到,去中山食脆肉鯇必行,老公阿哥去台灣都有買過,都話平靚正

13:06 終於到,出入要安檢,因為法國剛發生恐襲事件


唔想浪費時間,睇指示牌

見到AIGLE好開心,因為幾個月前特登在維也納搵,但搵唔到,今次終於搵到了

鞋30%Off

雖然出發前我同老公都喺香港AIGLE買咗嘢,但而家有8折加上退稅,抵!我同老公都忍唔住買,可惜款式、顏色都唔多,試衫試鞋用咗差唔多一個鐘,個商場都幾多牌子想行,但冇時間,要走


行去舊港,朋友A圖指大約行20分鐘,可以搭Metro,但上落加買飛時間,老公在GPS定咗位,行重好


行到舊港,行一行藥房,可惜冇我想買洗頭水,我哋係坐尾班巴士,3點前上到巴士,等咗十分鐘先開車,可能有船客未上車

15:14 上到巴士見到街邊指示牌,竟然到法國都冇去睇LV

經過一個教堂,可能係我原先想去


馬賽原本諗住去~聖貞堡壘 Fort Saint-Jean、聖尼可拉斯碉堡Fort Saint Nicolas、法候皇宮Palais du Pharo、小凱旋門、瑪卓大教堂 La Major,但最後只去咗聖母守望大教堂、隆夏宮,同去AIGLE,但都幾好吖,反正今日天氣差,買嘢重開心

15:37 上船

好多人,未試過排咁耐

16:05返房放低嘢,即去Buffet餐廳食午餐,係⋯4點先食午餐

今日有肚餓感覺

雖然Buffet餐廳甜品一般,但我仍然想食

收到天日日報,落船了

有落船安排,我哋住11樓,09:35在鉑金劇場集合

我件褸約HK$1200,最近AIGLE開倉,都係當時買平D,而且Size唔齊,香港開倉男裝較多款同平,但開倉未必有心頭好,鞋開倉就冇呢個款,所以去旅行見到啱就買

今日超市買的咖啡同乾果,乾果返到香港幾個月,竟然在百佳見到




前菜~烤小牛排

奶油開心果湯

今晚牛肉同之前幾晚唔同,竟然唔係牛扒,船上最後晚餐差D喎,不過我哋係最後啫,有乘客係第一、二晚,所以冇得咁計

櫻桃布丁,唔好食

老公食雪糕

朱古力芭菲,好食

食完晚餐,同枱食飯嗰2個女仔提我哋,要去櫃枱找數,飲食、車費等,船上小費每人每日€8.5,房間已經有張帳單,收費清楚冇問題就去比錢,可以去櫃枱付現金,亦可以自己碌信用卡機

枱面黃色紙就係帳單(這張相係天日落船前影,要搵清楚冇留低物件在床上,所以好亂)

今晚表演係法國風情,肯肯舞,幾熱鬧

今晚半夜前要執好行李放出房門口,如果唔係就要自己搬行李落船

23:46放行李出門口

天日落船冇Pizza食,老公梗係要食多件啦


天日要落船,老公依依不捨

2 則留言:

  1. 咁快就玩完? 落船就返港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,Package平,機票係團飛,冇得留低,不過2015去咗3星期東歐巴爾幹,又去咗沖繩,再去郵輪⋯已經放咗好多假,都好滿足!

      刪除