2016年6月29日 星期三

Day 4-郵輪第三天~Palermo 帕勒摩(西西里島)


2015年12月1日

 船上生活真係早睡早起,雖然今日10點落船,老公6點幾就起身

07:13今日日出多雲



07:55 熱香餅都係麥當勞好食




08:32老公話船尾有個位影相唔錯,帶我去睇

Infinity Pool 冇人游,可能室外朝早凍D,Sea Day嗰日我有游,唔太凍

由船尾甲板落樓梯,每層都有呢個位置

08:46 望到西西里島~帕勒摩

09:27 入碼頭



今日約咗船友H&C在落船樓層等,一齊行帕勒摩

10:01碼頭好近市中心,唔使坐Shuttle Bus,好方便

雖然近,都可以包車遊景點,船友其中的4個太太,就包車,因為年紀較大,唔想行

MSC-Preziosa 珍愛號


帕勒摩我有用電話GPS定咗景點,但同H&C一齊行,跟住佢哋行就得,佢哋係好好嘅導遊⋯haha



每個地方都有小火車,唔想行都係唔錯選擇

咁多狗仔,好似話係叫人捐錢




瑪西摩劇院 Treatro Massimo


11:23行人專區


見到有遊客在側邊商店食類似飯團的小食,話好食,我哋就買咗嚟試,

圓形飯團有唔同味道,味道都OK



呢個係C食的,我食嘅唔記得影相

之後在日報睇到有介紹係-Arancini


四角區 Quattro Canti






帕勒摩主教堂 Cattedrale di Palermo







新門 Porta Nuova



Fontana Pretoria









13:12 行到返碼頭



帕勒摩唔大又近碼頭,中午好多人都返上船,我哋都上船食午餐

都好快,主要Check 船卡

今朝H&C冇去自助餐廳食早餐, 去晚餐餐廳Golden Lobster 食早餐,話中午都可以去,所以就一齊去試吓

4個人安排坐大枱,人客唔多,但職員安排用餐在幾張大枱,之後成日都撞到嗰4個太太都一齊坐,大家都話咁樣安排唔好,但算啦,好彩幾次都係香港人,當傾吓偈


13:32 餐廳中午少人,都有中文餐牌

唔係好餓,冇食開胃菜,老公食沙律

凍梨湯,正,大家行到熱,不過個湯碗好似倒瀉咁-_-" 

意粉都冇叫,老公想食薯條,我覺得好似早餐

因為唔餓,所以食魚,但魚每次都好鞋,之後都冇再食魚

Pork Ribs 唔錯

影得唔好,呢個都唔錯

老公鍾意食雪糕多過甜品,加上自助餐廳冇雪糕食,所以食雪糕

原來想食完午餐再落船行帕勤摩,但去餐廳食午餐上菜比較慢,食完都差唔多3點,返房坐一陣,但今晚5點就開船,費事咁趕,最後留喺船上hea


17:02 老公話每次離開碼頭,都有快艇護送,都唔知係唔係?

今日買咗塊布,西西里地圖,其實冇乜用,當留念 1



今晚GALA,要著禮服,17:30-18:30有雞尾酒會

有酒有薯片食,酒我只係呷一小啖,成杯飲晒的話,晚餐會嘔晒出嚟>.<


有外國人著得好隆重,但同枱2個女仔就好隨便,因為其中一個今年3月坐同一郵輪,知道著得隨便都得,老公話早知就唔帶西裝,恤衫就得啦D


今晚GALA,但晚餐又唔覺特別好喎



Soft Drink Coupon 有14杯飲品,但唔想飲汽水,晚餐的 Staff 話可以叫水,算好人,因為每晚都係佢,所以放鬆D啦,之後中午在餐廳叫水,比Coupon話唔得

酥皮蝸牛,幾好味




龍蝦湯,一般

雲吞唔錯

烤羊腿好味

奶酪布甸好食

椰子蛋糕好甜,一般

今晚係雜技,終於睇晒全場



天日到馬爾他的瓦萊塔








3 則留言:

  1. 帶西裝去旅行咪好唔方便?咁你係咪著裙?
    嗰次去沖繩三日兩夜都叫著 formal,不過我地都係帶件恤衫同半截裙,後來都因為打風取消咗 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公帶西裝皮鞋,我帶咗2條裙,因為有2晚正式晚宴,重特登買咗對高跟鞋添,行李特別多同煩,早知簡簡單單就算!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除