2016年6月3日 星期五

Day 1 .1-米蘭~艾曼紐二世拱廊、米蘭大教堂


14:41艾曼妞二世拱廊Galleria Vittorio Emanuele II



直行出去就係米蘭大教堂

聖誕樹重未亮燈,幾日之後再到,聖誕樹就裝飾好著燈


呢個公牛,大部份遊客都會踩在上面轉圈,踩到好大個窿,我就冇蝕底,老公話好慘,唔踩

起咗600百年的米蘭大教堂 Duomo di Milano 

教堂側面就係拱廊出面


老公話時間太晏,開始日落,光線唔靚

歐洲都見個幾個教堂,米蘭大教堂真係算白淨


買票入大教堂同上教堂頂,買票包埋入個博物館,就喺售票處隔離,所以就入去望吓,行個圈好快就出嚟,職員好奇怪咁問我哋,行完?係⋯主要都係想去大教堂⋯

大教堂模型

博物館的玻璃




15:40入大教堂要排隊,因為要安檢

當時剛發生法國恐襲事件,警車在廣場側邊

每個出入口都有軍人

之前上網話入大教堂唔使錢,影相就要2,但而家入教堂全部要收錢,連上教堂頂€10/人






上教堂頂可搭電梯,我哋Cheap精,行上去平D

教堂頂尖塔群






教堂頂睇日落

周圍都好多人


17:04大教堂旁的文藝復興百貨公司Rinascente 

17:11Luini炸包,夜晚唔算多人排隊

因為唔識買,就買咗2個一樣炸包,加一支水€6.3,可能唔係新鮮炸起,只係微暖,我覺得一般,中午人多新鮮熱辣,可能會好食D

附近幾條街都好熱鬧


行去文藝復興百貨公司Rinascente,頂樓有類似超市,想買松露醬,但搵唔到,順便去個免費廁所

大教堂夜景




18:16 三鹿雪糕 TRE GAZZELLE

入面好多人,店員忙碌,買雪糕都要等,今日米蘭0度,都幾凍,但雪糕都要食

2個球都係
€3,抵!開心果好味,士多啤梨就酸酸甜甜

食完雪糕周圍行一陣,又未肚餓,所以食少少嘢,早D返酒店休息

大教堂周圍好多小食,Luini炸包、三鹿雪糕,重有SPONTINI PIZZA

18:55 大教堂呢間冇得坐,立食

Pizza都幾大件,加上我哋唔餓,就食一件,番茄+芝士,材料簡單,但好食,Pizza底又脆,好食過Luini炸包

我哋食套餐1 €4.3,其他套餐分別係汽水、啤酒,Pizza味道係一樣,散叫有其他味道Pizza

搭Metro返酒店時,見到狗狗揹住個CHANEL袋,果然係米蘭

19:56 Ibis Milano Centro,間房都OK,Package包咗,只係Check in時要每人比€4 CityTax(以為包埋)



今日早機到米蘭,諗住可以去埋史豐哲斯可城堡 Castello Sforzesco,點知只去到大教堂同拱廊,午餐同晚餐雖然倒轉食,不過想食嘅大部份食咗,只係Gucci飲咖啡太多人,亦冇時間等

我全程機冇瞓過,今晚要早D休息


4 則留言:

  1. 好想去米蘭大教堂,好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年歐洲機票好平,諗諗佢😉

      刪除
    2. 今年應該唔會咯,要去都會同老公啲屋企人一齊去,因為佢個妹住喺米蘭,咁就變咗探親團 ,到時要拎好多野 :P

      刪除
    3. 今年年尾,會再去米蘭^^

      刪除