2016年6月16日 星期四

Day 2-郵輪第一天~Genova 熱拿亞上船

2015年11月29日

早餐餐廳好多人,要搵位

08:28早餐都幾多嘢食,只係太多人,唔可以慢慢嘆



坐我哋隔離係廣州人,都係上MSC,聽吓其他人如何去熱拿亞碼頭

碼頭都有幾種方法,通常船公司會安排旅遊巴在上船日,由機場車去碼頭,但今次我哋早一日到米蘭,唔係由機場直接去,所以旅行社就冇安排(除非今日去機場上車,但冇必要浪費時間,而且船公司都收得唔平HK$320/人)

噖晚在酒店大堂,有幾個太太問我如何去碼頭,我話搭火車,佢哋話由酒店行去火車站都幾遠(佢哋年紀係大D),咁我問佢哋點嚟酒店,佢哋話坐巴士在中央車站落車,有個華人推架車仔,一車4件行李推嚟酒店,收10,重比咗張卡片佢哋,可以幫佢哋搵車去熱拿亞碼頭

幾位太太即時問酒店Staff,叫的士去熱拿亞碼頭幾錢,酒店Staff話好貴(好似係400),重叫佢哋坐火車

之後船上見返幾位太太,話最後打電話比幫佢哋推行李的華人,叫咗一架車200,50一個人都OK,方便嘛

咁長氣係想講,由米蘭去碼頭熱拿亞碼頭有幾種方法,有平有貴,就算冇做功課,比貴少少就得,原來由米蘭機場坐巴士到中央火車站,有好多人搵客仔,只係我哋坐火車,加上搭錯車去錯站,冇拉行李在中央車站,所以冇人問我哋

總括有3種方法:-

1)坐船公司巴士HK$320/人
2)自己包車約€400
3) 坐火車€18-41/2人

其實有諗過 4)租車

租車可以去Serravalle Designer Outlet,由米蘭去熱拿亞都經過,只係還車喺熱拿亞機場,要再坐車去碼頭,所以都係放棄


由Ibis Milano Centro去中央車站會經過超市,諗住順便去行,點知個新秀麗喼閂唔到,老公又要執過,搞咗好耐,冇時間行超市,去車站途中,個喼重要爆呔!呢2日都唔係拉好遠,新秀麗好"渣"!

今次真係甩轆,個轆成個膠圈甩咗!


10:54 米蘭中央車站都幾靚,冇乜時間影



月台



11:02坐呢架火車,11:10 Milano Centrale-12:40 Gevova Piazza Principe車站


坐火車時,當然唔敢瞓,意大利小偷多,打醒精神,差唔多落車時,聽到廣東話⋯

到大家預備落車,打招呼,係兩父女,爸爸H,囡囡C,唔同我哋一間旅行社,因為想報名時已滿晒,報另一間,但只淨內倉房,機票一個月,不過囡囡C冇假期,落船後去威尼斯玩一日,遲我哋一日返香港

原來爸爸H上年同老婆坐過MSC同一航線,只係上年坐輝煌號,老婆今年放晒假期,所以爸爸H同囡囡上船

上年上過船,即識路由火車站行去碼頭,咁我話跟佢哋行(有上網睇地圖,知道唔太遠,但有人帶重好),爸爸H(簡稱船友H)話冇問題

大家傾吓⋯講吓,我話天日諗住留喺船上,幾個落船點,唯一冇做功課就係羅馬,落船碼頭Civitavecchai要坐1個鐘火車先到羅馬,羅馬一日點行得晒,所以老公就話留喺船上hea,船友H就話D蹝喎,咁我就厚住面皮,話不如天日一齊去羅馬,船友H話冇問題,真係好好人,換係我,都未必即時答應,始終剛認識,堅好人(返到香港重有聯絡,講旅行啱傾)

囡囡船友C之前都試過由奇維塔韋基亞Civitavecchai,坐火車去羅馬,兩父女都熟路,放心又安心

之後幾日行程,好多時都同船友H及C友一齊行


火車站側門過隧道,第三行有船標誌,寫住Marina


行完隧道後,呢個出口

見到MSC-珍愛號




過馬路,向碼頭前行


見到淺黃色登船大樓


有某船友由火車站 Genova Piazza Principe坐的士去登船大樓,短短一程10,其實行都真係唔太遠



Check in前先放下行李,之後會送到房門口(船友H唔講,會帶埋行李去 Check in⋯哈!)



跟指示行


Checkin大堂,好多人排隊

全船模型


我前面就係船友H&C兩父女

3點Checkin,但其實係可以提早登船


Check in派張船卡,有房號,晚餐餐廳枱號、時間等

後見到飲品套餐,我哋包咗14杯Soft Drink,船上如果叫飲品會加稅,所以飲品套餐會抵D

船上自助餐廳有免費茶、咖啡,但果汁就冇



上船了^^

13:36 水晶樓梯





有兩條走廊,搵咗一陣先搵到間房

13:45 今次住11096

間房幾正 

床上已有今日日報,17:30開船,今晚晚餐著便裝





熱拿亞港口風景都唔錯








再影吓間房,老公亞哥住過海洋航行者的露台房,我覺得呢間靚D,感覺華麗D



露台就海洋航行者較大

其中一個電梯大堂

去餐廳經過泳池



14:25自助餐廳已經好多人食緊午餐

餐廳好大,當然啦,咁多乘客

先食沙律

坐窗邊風景好,但曬

湯一般

得呢日有Parma Ham(當然,唔係日日喺船食午餐)

要食多D生果,甜品一般


網上話 Check in 後可落船,行吓熱拿亞市,但隻船咁大,都係行熟隻船好D



行甲板望吓Genova,陰天!













小朋友玩水池


滑水梯老公Sea Day嗰日有玩,已經有乘客浸緊"宅姑池"







16:13返房,行李送到




將衣物放晒入衣櫃,就要預救生演習,我哋要去F區

突然散咗D雲,日落又幾靚

17:15開始救生演習,行去F區,最重要係識著救生衣

返房放好救生衣,就預備去餐廳食晚飯- The Goden Lobster

坐八人大枱,其實大部份都係大枱,同枱一對中年夫婦、2個女仔、一對台灣夫婦,台灣伯伯係香港朋友幫佢報名,所以都係同一旅行社坐埋一齊

有中文菜單,但翻譯古怪⋯


始終供應,即日日都有




開胃菜-Petals of Tomato Mozzarella Fiordilatte 翻譯係花式馬鈴薯⋯Tomato點會係馬鈴薯!

開胃菜-青口唔錯

沙律一般,要食多D菜啫


海鮮麵,料少咗D

烤小牛腿幾好味

網上又話魚唔錯,但鱈魚扒一般

朱古力蛋糕之後一日喺Buffet餐廳都見到,甜咗D,歐洲甜品係偏甜

呢個好味,但Buffet餐廳冇

再返房,執咗房


天日日報

9點去睇表演,我哋坐樓上

今晚主要鋼琴同唱歌表演,好眼瞓,睇咗一半就走

賭場唔算多人

MSC官網話華人客人間房會有熱水,入房時冇,要問執房攞,其實可以上Buffet餐廳自己酙,但費事成日拎個水壼上落,而且住7晚,反正都比少少Tips,順便攞埋冰,重希望清潔得好D啦











2 則留言:

  1. 我鍾意食set多過自助餐,懶得成日行來行去XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我Cheap精,Buffet任攞任食,雖然食得唔多,但見到都開心,食Set就精緻好味D,但翻譯怪,英文有時睇完都唔知係乜,唔好食又唔想浪費,郵輪嚟講就各有各好

      刪除