2016年5月31日 星期二

Day 1-香港去米蘭

2015年11月27-28日



今晚17:55機,但2點多就到機場食午餐,未可以Check in,拖埋行李去餐廳



機場世貿中心-近水樓台


老火湯,好飲

原條人參唔係重點,重點係個湯唔係味精湯,真係老火湯

點心就少咗D


不過食埋抄飯就飽喇,唔使錢,2個Cheap精覺得唔錯





16:16 老公去另一個Lounge,今次我冇得去!

食咗飯冇耐,所以都係食點心為主

老公對甜品一般,冇食到,鍾意食嘅我就冇得食!


17:15 上機


2011年都坐過A380去希臘,但今次2個人坐3個位,飛9個鐘到杜拜,長途機中算舒服,正!



第一次坐飛機有免費Wi-Fi,Emirates呢方面好大方,雖然有限流量,但就算比錢都唔貴,好似1、2歐



可惜係⋯座位中間一排,全部都係強國人!重要喺度玩啤牌x_x"!佢哋有幾嘈,相信都唔使講!

剛上機時,空姐派熱毛巾,到收先巾時,中間的強國女人,飛條毛巾比空姐,但跌落地下,老公話見到空姐一臉無奈!




19:30又食

到派飛機餐,強國人在餐車自己攞橙汁、汽水⋯係一樽⋯一樽攞走!自己幾個人自斟自飲,成班人開Party咁,老公話Emirates咁多強國人坐,真係怕怕,重話呢班人千萬唔好同我哋一齊上船!


食完飛機餐,強國人又再玩啤牌!食完飯,大家都應該休息啦,咁嘈!其他唔使瞓咩!


前面一班玩啤牌!我前面呢位乘客向空姐投訴佢哋太嘈!(後尾知呢位乘客係同團船友,上船係同枱食飯)

空姐叫佢哋安靜D,呢班係另外一班人,坐我哋隔離,共2班人玩啤牌,可以想像有幾嘈!!!

空姐講完靜咗一輪,之後又嘈過!


班強國人飛咗5、6個鐘先靜D,落機前1、2個幾鐘飛機都開燈,可以瞓到時間唔多,我上次坐直航去慕尼黑都瞓唔到,今次我都預咗唔瞓,老公就慘D,瞓唔到幾多個鐘,好在今次唔係自駕

落機時,從來空姐都會好好笑容,同乘客Bye-bye,今次⋯係第一次見到幾個空姐目無表情,唔好當我係強國人,我哋都係受害者啊!


零晨1點,派小食


杜拜機場,要等4個鐘轉機

上機前,香港Duty Free有8折,去到杜拜都一樣,但諗住回程先買,但回程時,我買的護膚品竟然⋯加價⋯鳴!!!

上次坐Emirates去希臘,當時轉機要等5個鐘,時間難過,今次轉機,超過3、4個鐘有Lounge



當然冇香港Lounge咁正,但上網坐吓咁都好過冇


上機去米蘭

呢程唔係A380,飛7個鐘

飛咗約5小時,食早餐

07:02 開始天光



望到米蘭




07:35 降落


米蘭機場的日出






好多人


出機場就買火車去米蘭中央車站Milano Centrale,落到月台,發現冇打飛,所以就上返去打飛,再落月台,問工作人員係咪呢架車,一堆意大利文,當係,但當時⋯同機乘客一個都唔見,以為我哋慢,其他乘客上咗上一班車走晒,坐到時間差唔多到,先發現坐錯車,去咗唔知咩站,可能係Milano Porta Garibaldi⋯ -_-",頭先有車長查飛,點解佢唔講,睇唔到?!

09:50 Milano Porta Garibaldi?


後尾同船友講返,大部份人都係坐巴士去中央車站,方便又平D,但老公覺得坐火車準時又安全,冇諗過坐巴士!


發覺坐錯車時,都差唔多到總站,就去到先算


落車問人,可以轉Metro去,有甩轆⋯冇大問題


酒店在Metro Repubbica站,其實去中央車站都要轉Metro,而家搭多幾個站,用多好咗時間啫


10:38出Metro Repubbica站


都要行好幾分鐘先到酒店-Ibis Milano Centro,酒店要提早Check in要比30,梗係寄行李算




洗個面,執一執嘢,就由酒店行去中央車站買天日火車飛去熱拿亞Genoa


如果頭先唔係上錯火車,會先去中央車站買飛,再去酒店寄行李,其實⋯都真係浪費咗唔少時間!


11:18 途中經過今晚食飯間餐廳-Osteria del Lazzaretto,但老公話唔想今晚限住時間返嚟,不如中午食咗先,好,買完火車飛回頭食



11:22經過一間教堂





11:27 見到米蘭中央火車站

要先排隊攞紙仔,排長龍,幾混亂吓


之後再等叫號碼,有自助機買飛,但怕買錯,而且冇乜人用自助機,都係算,等咗半個鐘有多先買到



其實之前可以喺網上買票,老公話唔確定天日幾點上火車,加上未買過,又怕買錯上唔到船,都係即場買好D

但之前網站見到係18/2人,而家係41/2人,差一半有多!回程火車飛一樣冇上網買定,老公話落船後,可能喺熱拿亞行吓,時間唔確定,唔好買定,最後來回火車飛加埋比多46!

老公話安全最緊要喎(同枱食飯D船友全部都上網買平飛!)

中央車站入面




Osteria del Lazzaretto食午餐

12:38 麵包熱辣辣,好食




炸魷魚,老公最鍾意食熱氣嘢


米蘭出名的米蘭燉飯,即Risotto,就咁淨飯



呢碟係海鮮意粉,上面D麵包都好食

都幾多料


Risotto相對失色,可能太清,但食晒其他,再食Risotto又幾好味,全部食晒,好飽


好抵食,網上話係華人開,所以好多華人遊客


食飯時遇到一對夫婦,都係香港人,一樣上MSC船,都係睇網上介紹,所以去同一間餐廳,不過上到船後反而好少撞到


老公話行去大教堂,可以沿途睇吓風景,天氣開始轉晴




夜晚著燈會幾靚


行到名店街








HERMES⋯唔敢入去睇


去Burberry買咗條頸巾,去Gucci幫細妹睇頸巾,但價錢好似加咗價,要再問細妹買唔買,所以當日冇買到


行入去就係艾曼妞二世拱廊


7 則留言:

  1. 哈哈,已經唔記得仲有郵輪呢篇遊記,以為去多一次歐洲XD

    回覆刪除
  2. 你地啲碌真係甩極都有, 要寫個服字.
    可能無咗就無乜樂趣架喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係我問題,老公完全理過,我Plan晒,小甩轆就冇所謂,大就最好唔好了!

      刪除
  3. 請問餐廳有無得提前訂位?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知有冇得訂位,餐廳地址:Via Lazzaretto, 15, 20124 Milano MI, 意大利 電話:+39 02 669 6234, 可以打電話去試吓
      之後再去過, 餐廳中午唔太多人, Walk in 都得

      刪除