2016年5月11日 星期三

第6日-泊港漁港、Ashibinaa Outlet、EN Garden

2015年7月1日

老公一早起身去浸溫泉-浜之湯,咁熱都浸⋯!?我情原瞓覺,老公話水唔係好熱,而且人少,都OK(上次3月去北海道浸都話唔夠凍,今日竟然話OK?明顯係太耐冇浸)

08:39今日食另外一間西式餐廳,多嘢食過噖日嘅日式七福,比較啱口味


09:59 行吓酒店先 Check out 

今日天氣好,終於靚番D


噖日浮潛就覺得一般,但水質比沙巴清,浮潛應該跟Tour玩,不過⋯懶



行咗上酒店觀景台



酒店嘅沖繩屋台村

噖日想嚟教堂時落雨,今日好好天



開車去那霸,經過美國村,去到又好似唔想行,呢幾日行咗好多AEON超市、激安,都係走


11:45 老公想再行YAMADA,記得之前由美國村去那霸見過有一間,果然經過,又停一停(呢間其實唔使行,因為Outlet嗰度都有,唔記得咗-_-")

12:39泊港漁港


因為得2張枱,而且都有人,老公喺門口搵到2張椅,就咁拎住食

帶子同蝦¥1000/3盒,呢度買刺身壽司冇豉油,要自備,一係買一支細細

加盒壽司

再加2隻蠔,老公唔食,我食晒,呢度都



14:08 Ashibinaa Outlet,行呢個Outlet真係好熱,唔係好啱睇,運動牌子唔平,只想睇吓Agnes b,同COACH

COACH都幾平,老公叫我買,但D款冇令我買意慾,貪平買咗唔用咪重嘥,算把啦

不過都買咗個 Agnes b  手袋,因為比香港平好多,普通款式,擺幾年先用都得⋯haha^^

15:59 行咗呢間DEPO SPORTS,都係覺得喺歐洲抵買D,慢慢揀可能都有啱,但冇心機慢慢睇


冇乜嘢行就早D去那霸酒店Check in,少少塞車

17:17 今晚住 Best Western

原先喺樂天訂咗房,後尾見到Agoda有免費Upgrade到雙床房,價錢差唔多,雖然冇咗早餐,即去Agoda訂,去旅行2張床始終舒服D

所以有時去日本玩,樂天同Jalan都唔一定係最平

酒店近新都心,老公又想去睇Game,去到新都心,諗起Duty Free有OTIS還車地點,就開去問吓得唔得,因為我哋定咗壺川還車

17:41問咗可以,就同車影張相先


一共行咗421公里,還車前入一缸油搞掂

17:46還車地方

老公又去睇Game,去第3次喇

我去行藥店,呢間喺美國村買過藥,想行吓¥100店,但好細,都唔似北海道嗰D咁大間


18:23約定老公半個鐘後喺NAHA MAIN PLACE 等

老公又話行去今晚晚餐地方,行去國際通,縣廳前站附近

又經過呢度,但冇入去行過

見到隻雀BB,應該剛喺樹上跌落嚟,老公話驚D行人睇佢唔到,踩死佢,好彩後尾行入一間舖內,當地人會知點做

19:19 EN Garden 燒肉放題

今晚有諗過去網上話平靚正的BAMBOHE,或者我那霸燒肉,最後選擇EN Garden ,香港都有分店

但原來我訂錯位,訂咗上樓梯另外一間,因為訂位時要揀火鍋或燒烤,係日文,睇錯,之後有4個香港男仔都一樣訂錯

90分鐘任食任飲,¥3980/人


職員話唔可以坐室內,會好大煙,室外都通爽大風,但熱囉

都幾肥,但應該冇A4

重有菜同沙律

壺漬牛肋骨,冇得再叫,我覺得一般啫

肉好薄

香腸幾好食

沖繩豚都唔錯


好似食咗3碟牛3碟豬,重有壺漬牛肋骨、雞肉、香腸、菜等,慢慢燒,都幾飽,而且人少,得我哋同4個香港男仔,都唔好意思狂叫,淨食牛肉豬肉可能唔係好回本,但都幾好食

老公話今日D豬肉幾好食,又話我明知今日食豬,做乜前日去島豚屋食蒸豬,嘥錢

甜品係啫喱,冇乜誠意



食飽,行國際通

激安之殿堂,日本人真係好多創意


我哋部咖啡機,平

平過早幾日喺卡樂B買

老公買咗高達2盒模型,諗住又可以退稅,但發現冇帶Passport!係⋯我衰⋯,頭先酒店Check in後冇比番老公,留咗酒店,老公梗係鬧啦,咁緊要嘅嘢,竟然咁大意,抵

去到樓下見退稅條龍咁長,老公話好彩冇退稅

上次模型都未砌完,今次又買,二手Game老公話好平


Agnes b ¥13608連稅,雖然平香港好多,但有D唔抵,因為比錢時先知冇退稅,之前喺北海道百貨公司都有得退啦,點解?唔知,雖然唔抵,都買咗,因為都係平嘅


2 則留言:

  1. Agnes b, 呢d款用幾年都得, 價錢好抵呀!
    有藍夭, 沙灘靚好多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 款OK,不過拉鍊較差!所以平囉!

      刪除