2016年5月17日 星期二

第7日-返香港

2015年7月2日

起身落樓去附近Lawson蛋,今次買得少,因為天氣熱,唔敢一早買定,噖晚附近都比我買晒,今朝又冇返貨-_-"

最後返酒店正門隔離間便利店搵,都係冇

09:07 未影過Best Western門口


上房拎行李Check out

09:33安里駅望到間24小時超市,當初住Best Western都係諗住晚黑有超市行,但最後竟然冇行過!

坐到司機後面個位


落車時唔記得咗去國際線,行咗國內線,兜個圈先知行錯

10:20
Check in咁多人!!!轉原彎重有⋯原來排隊過行李,之後先Check in,咁梗係慢啦,唉!商務都要一齊排,過行李後,再排另一條隊高務,快唔到幾多!


免稅要手提,不過2個喼都滿晒

買Package時已經劃咗來回坐嘅位,Check in時地勤講要分開坐,問佢點解,淨係話班機好Full,咁我話已經劃咗位,Full又點呢!Staff 唔識講,後尾叫另一個Staff畫圖解釋,原來係回程班機的機型改咗,最後都要分開坐


11:20一個鐘先入到閘,見到班機Delay,好開心,重來冇試過會想班機Delay,今次想⋯


因為⋯要去Lounge^^,香港上機時我冇食嘢,已經蝕,今日諗住早D去,但排隊Check in搞咗好耐,好在Delay,有時間坐一坐(Cheap精難得坐商務)

去到竟然得杯麵-_-"




今日早餐

老公要食2個杯麵,因為係迷你杯麵


冇香港個Lounge咁大咁靚



12:09 今日餐單

我坐窗口位,老公坐後面幾排


呢隻機窗口得一個位,要一齊坐就要坐中間,雖然分開坐,但2個鐘冇所謂啦,個位重正過之前嚟嗰班機

班機原本11:55,而家12:26預備飛,坐商務⋯又返香港,坐多陣都唔介意^^

都幾靚





老公坐後面影


估唔到老公食-江南百花雞,以為佢一定食牛扒

我食牛扒,但上次老公食好似好味D,比較"淋"


香蕉芝士蛋糕,OK啦


我個位好過老公

老公戰利品,那霸機場買咗2支酒


買得最多係超市食物











Lawson蛋今次買得好少,天氣熱,早一日先開始買


沖繩冇想像中咁靚,朋友話齋,去過希臘,邊度水都唔夠清、唔夠希臘靚,而且覺得墾丁沙灘重清D添,有D失望,老公話可能同我去得靚景地方多,要求高咗

不過開頭幾日,天氣唔好,都係原因,之前見人哋D相都幾靚㗎

但沖繩真係冇乜景點,都係食吓買吓

沖繩優點係近,2、3個鐘機,租車又平,慳慳哋同去台灣價錢差唔多,抵,台灣價錢日本味道,渡假hea吓都幾好,當時老公發晦氣話以後都唔去沖繩,幾個月後改口,食和牛買模型都OK,只要唔好夏天去就好,因為太熱

行超市多過去景點的沖繩遊-完



沒有留言:

張貼留言