2016年8月22日 星期一

第一日-台北~點水樓、宜蘭~礁溪溫泉公園、幾米廣場、蘭城晶英櫻桃鴨


當細妹同我講3月去台灣,我冇同老公講,因為記得老公講過2016年,要去少D旅行,努力工作,咁我就等到年尾去個大旅行

但年初二和家人食飯,妹夫叫老公一齊去,估唔到老公心郁郁,話放幾日假應該冇問題,去台灣食吓嘢都幾好




年初二先諗(2月9號),初四就買機票,3月19號出發,所以機票唔特別平,上次去台灣係2014年,都係一齊去玩,所以冇所謂啦

今次樂得做團友,行程細妹同妹夫Plan,酒店細妹選好幾間比我揀,我只提議台北去邊幾間餐廳食嘢,宜蘭、花蓮有咩玩都唔知,出發前知道天氣幾日落雨,老公梗唔帶6D,帶咗G1XII都唔係成日用,因為成日落雨,用電話影算,影食物比風景影得重多,去台灣食緊要D吧


2016年3月19日

05:57 真係唔鐘意坐早機,自己開車都要好早起身,不過細妹已買咗機票,唔想上次咁分開到台灣


今次坐香港航空,Check in多人加上上機閘口遠,所以唔到Delifrance食早餐,同妹夫3人去翠華算,唔記得影相!

老公去Lounge食早餐


08:47上機,09:05機,到台北10:45

之前都知港航去台灣係食包,有心理準備,老公話唔食(Lounge食飽啦),我咬咗2啖

落機攞行李之後,就去櫃員機撳台幣,妹夫去買電話卡


12:00 今次係日產~Livina,超省錢租車公司,機場冇Counter,所以較平, 要等租車公司開車過嚟

租車公司職員要我哋好似驗屍咁收車,老公話唔使咁呀,之前在台灣租過車,都冇驗屍咁!老公話已經覺得呢間租車公司麻煩,果然平嘢冇好!失敗⋯點解⋯下回分解

要我哋影低花咗位置,影咗好多相




12:25 開車

12:53 入油,台灣油價真係好平,其實同圍有油站,都唔明2位司機做乜咁心急


13:38 午餐~點水樓龜山分店~醉雞,Staff話例牌夠,好掛住台灣醉雞,要中牌

小籠包及蟹黃小籠包,小籠包好味,但蟹黃小籠包更出色

素餃都好味

寧式鱔糊,油多冇驚喜,一般

蔥油餅D蔥實在太多同較生,同港式唔同,我同細妹唔太鐘意

呢餐NT2530,味道係好,但同食開明月湯包貴好多吓,味道都係差唔多,覺得明月湯包平靚正


到宜蘭時間唔早,五峰旗風景區放棄

16:00 宜蘭礁溪溫泉公園



附近起緊幾間酒店




16:10 公園冇乜嘢行,呢間小店買杯咖啡

試吓新嘢,妹夫飲青檸咖啡,我哋飲鉑金,唔知咩,2個字⋯唔好飲


17:12𠲍𠲍噹森林











對面的宜蘭火車站

行去幾米公園












17:51 行程可以放棄,食的行程就盡量唔放棄


2碟小食都好惹味

細妹羊肉燉湯

我哋羊肉湯,2個湯都好飲

4個湯、2碟小食NT400,正隆羊肉湯又係平靚正,妹夫之後幾日都回味


18:30 宜蘭民宿~擁翠田園,客廳巨大



房間乾淨企理,又大間





有宜蘭牛舌餅

細妹的房



民宿老闆好好傾,細妹比行程佢睇,講吓點行順路D,休息一陣就出去食晚餐


19:38 晚餐~蘭城晶英酒店,今晚晚餐都幾期待,傳說係台灣最好食嘅烤鴨



一圍圍枱,好像去飲咁


原本想食呢個餐,因為大家唔係好肚餓,而且重想去夜市,但今日係星期六,唔可以揀

要食4人餐,一場嚟到梗係照食

鮑魚,台灣九孔,比較普通

中午先食過點水樓醉雞,再食,都好味

香滷鴨小拼,再軟會好D

麻辣牛筋,好食

Staff 話呢個係總廚,起片後隔離Staff即包鴨壽司


左手邊係果醋,解肥膩,好飲

鴨壽司中間加咗芝士


皮脆+脂肪,真係好好好食

片皮鴨三星蔥餅,記得有2碟

起完片淨番少少骨肉,肉好嫩,好食

炒空心菜


蟹粉海鮮豆腐,如果有碗白飯就正,但邊食得落

餐牌係三杯鴨骨,變咗生菜包鴨絲,當時係咁食,口都冇停過,根本冇為意

鴨湯12人都夠飲,我覺得相對較差,膠到好似落咗粉咁,但細妹話應該冇,大家都飽到頂住個肚,我一碗都飲唔晒




甜品揀咗比較特別芋泥,稍甜,大家都食唔落,打包


加一後NT4399,呢餐好平均,每樣都好食,大家都認為係全旅程最好味嘅一餐

幫我哋櫻桃鴨片皮的總廚,呢餐食完,我真係飽到想嘔


樓下商場有家樂福,行吓消化吓




食到太飽,東門夜市唔去,但細妹都要去便利店買愛玉,真係愛玉控





2 則留言:

  1. 去台灣就係食、食、食、睇見啲相已經抽起條筋想去XD
    以前都會揸車去機場再飛,不過而家去日子長咗,又驚去到冇位時唔知點算,最緊要係而家機場泊車好貴 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,去台灣最鍾意食、食、食^-^,而家都想再去食,可惜老公行唔開!
      以前飛幾日都會開車去,不過而家真係貴咗,今次係朋友在東涌有位停車,所以唔使錢^-^

      刪除