2016年8月30日 星期二

第三日-花蓮~太魯閣國家公園、慕名私房料理

2016年3月21日

08:21 老公一人去附近行


去咗酒店附近一個公園


係一個溫泉公園

咁近酒店的湯圍溝公園,竟然都冇時間行



09:00 食早餐

台灣美食咁多,但早餐真係⋯

酒店天台


早完早餐,開車去花蓮


10:28 南方澳觀景台

我覺得台灣海岸幾靚,可惜今次天氣差




10:57 入油,順便去7仔買嘢飲


12:16 想去清水斷崖,但好似過咗,有停車位就停低望吓

好似行落去都有個觀景台,天氣唔好,放棄


13:32 到花蓮新城鄉

街上冇乜人,午餐的長興小吃店就喺呢條街,店內都幾多人

招牌什錦麵+肉燥飯

什錦炒麵,什錦湯麵都有少少海鮮、肉、菜,唔係話好驚喜,但我覺得係地道食物,都唔錯,一碟都係NT80,而家睇返都想再食,但老公就覺得冇乜特別

併盆小食

一個鱔魚湯,一個蛤蜊湯,2個都好清甜,正

呢餐NT450,好抵

長興小吃對面的~佳興冰果店,入到去先知有嘢食,唔係淨得飲品,食物同長興差不多,人客都唔少,4杯桔仔冰NT160,更加覺得頭先午餐好平


14:01太魯閣國家公園,去詢問處問資料、攞地圖,泊好車

14:18 之後就係行呢條~砂卡礑步道


步道都幾多遊客,當時見韓國團較多

一路行一路落雨


水都幾藍,今晚民宿主人講,而家冇咁靚,佢哋年輕時行,真係靚好多


詢問處職員話第一個點行到五間屋,可以再入,但我哋回頭

砂卡礑步道都唔錯,只可惜落雨


15:23 來回行咗一個鐘

開車去布洛灣,有位就停一停

堰塞湖

雨季行山路要小心

位置係溪畔


15:50 布洛灣管理站(應該係,除非唔係,我係跟團⋯唔係好記得)


有步道,想再行,但關閉

16:33 行回頭路,見到山上有寺廟

有另一寺廟更高

太魯閣國家公園重有好多步道,我哋只係行咗一少段,我同老公都幾鍾意,下次有機會再嚟過



17:13 今晚民宿~微風晴園




地下客廳,相比宜蘭民宿較細




房都較細,不過都夠用




細妹間房


一入屋,民宿主人家姐曹小姐係打理人,沖茶招呼我哋,枱面係奶油酥條,大家都覺得好食,只係唔好意思食晒,早知我就食埋佢


17:58 休息一陣就去民宿附近間家樂福行,細妹好開心,因為有好多愛玉


好大間


18:58 晚餐~七星潭的慕名私房料理,呢間都幾出名,因為聽到有客人由外國嚟,但冇訂位,堅持要等位

私房菜係冇菜牌,唔知食咩,不過都有上網睇過網友D相,大約知食咩

第一道係燒香腸,好似係山豬香腸


呢個⋯菜沙律⋯啩,都幾好味


燒豬肉,其實每道菜店員都有講,有時聽得唔清楚,而家唔係好記得


呢個肯定係~燒雞


雜菜沙律


呢個菜湯,估唔到好清甜,好味


炒菜


聽到好似係台灣鯛魚,細妹話條魚應該幾貴,但⋯好老好"鞋",呢個菜最失望

呢個米酒飲品有好淡好淡酒精,我唔鍾意飲酒都覺得幾好飲,但細妹都係接受唔到

呢餐慕名私房料理NT2200,大家都覺得唔算係好好食,冇好驚喜,性價比一般




返到民宿,見到民宿主人兩夫婦,加埋曹小姐姐,又沖茶切生果招呼我哋,好客氣,傾吓台灣、香港等,台灣人真係好好客

影低奶油酥條,天日去買,奶油酥條係今次旅行最愛新發現小食



4 則留言:

  1. 太魯閣好多好多年前去過,當時係橫貫公路花蓮終點,行過一陣,一直都想再去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都算係行過一陣咋⋯哈,去台灣唔想淨係食,太魯閣唔錯。

      刪除
    2. 不過而家唔知會唔會好啲有公車直接到,我去嗰時搭橫貫公路巴士,佢停一停站淨夠你去洗手間時間-_-!

      刪除