2014年5月30日 星期五

第一日


2013年10月23日


因為只係去5日,所以就揸車去東涌將架車交比老公同事,返嚟就自己揸返屋企,二個字--懶⋯hehe


雖然今日坐12:30 機,但要早D交車比老公同事,所以9點多D就到東涌,老公同事車我哋去到機場,Check in 完 都係10點,Delifrance 食個早餐,去翔天廊行吓 



11:42 要坐巴士上機,未試過坐咁遠,比較細嘅航空公司可能都係咁






呢架機一半都坐唔滿,我冇坐過咁少人嘅機,可以同老公一人坐3個位





飛機餐食豆腐花,都係第一次,不過有得食就食,回程機冇得食添呀,但比返一百蚊我自己食重好啦⋯hehe


 




沙巴天氣一般⋯多雲



到咗沙巴機場,旅行社安排咗車接,不過遲到,等我行咗一圈,重去問人,間店舖嘅人好好人,同我打電話,不過冇人聽,之後就見到接我哋嘅人,旅遊車上好多係同一班機人,重大部份都係住 Shangri-la Tanjung,大家都可能同一個Package

16:08 酒店大堂冇冷氣,雖然有D熱,但環保都係好嘅



Check in 比較慢,但又冇網上話成個鐘咁誇張



6呎床,比屋企5呎大,幾舒服,可惜忱
頭都係唔得















Check in 時想住高層,可惜話冇房,D樹擋咗海景





有晚發覺冇冷氣,打電話去講,職員即刻話係露台門未關好,原來真係未關好,相信有好多人都試過,職員一聽就知,5星級酒店真係比較先進,不過可能係我哋少住5星酒店至真⋯哈哈



坐的士去 Wisma Merdeka 商場換馬幣,之前喺百年換咗少少,因為出入酒店要搭的士,搭的士好貴,每次都要30,

Wisma Merdeka 兌換價比百年平少少啦

Wisma Merdeka 3樓有阿林蝦麵,想食咗阿林蝦麵再食晚餐,但而家5點多D,食完蝦麵晏D先食大茄來又怕晏,因為大茄來網上話最好早D去食,所以老公話不如去早D去食晚餐啦


Wisma Merdeka 行去大茄來,經過劍魚廣場,好多人睇日落,今日多雲,我哋唔睇咯

行咗半個鐘,6點,見到大茄來





魚缸前好多人揀海鮮


等咗一陣先有人同我哋落單,我哋話要食蝦蟹等,職員已經同我哋寫晒份量價錢,我哋重話要食魚,竟然話我哋夠喇,食唔晒,比佢講一講重以為真係食唔晒添,蝦其實我想食大隻D嗰隻,呢個Size就想食多D囉,但落單時好急,好似搶海鮮咁,而且職員都寫咗2隻,算啦,睇吓好唔好食先

可能好多人影相,職員問我影唔影張單,咁梗係影啦,不過原來埋單有另外一張單比你架,其實係可以唔影


椰子布甸,似椰子大菜糕多D,老公問我食唔食得晒,我話食得晒,所以老公再要一個,但原來一個人食再飲桔仔冰,重飲沙白湯真係好飽,成肚水


奶油蝦-OK,不過我唔係好鍾意D汁係甜,香港食一隻豉油王蝦要1百蚊隻左右,呢隻細D,但約港幣50蚊,比香港平


甘香蟹-幾香口,但D汁好濃,搶咗蟹嘅鮮味


辣子扇貝-麻麻哋,抄樹仔菜唔錯,沙白湯超甜,係咪落咗味精?


職員重話夠食喎,我哋重要加多個象拔蚌



雖然蝦汁比較甜,但老公話要撈飯


原本可以慢慢食個椰子布甸,但有強國人等我哋張枱,重坐埋喺度等,重邊有心情慢慢食

大茄來總括來講算平,呢餐RM159,但樣樣都係細細碟,冇網上D人講咁抵食囉,而且出菜超快,好似食快餐咁,可能佢真係好多人嚟食啦,落單時好急,比我慢慢揀會好D,我同老公比較鍾意之後去嘅雙天

去夜市行吓,經過 Center Point 商場,入去望吓沙巴D商場真係可以唔行,見到找換店,兌換價都係 Wisma Merdeka 商場最好


去到一個好多人嘅夜市,好多人,煙霧彌漫,D煙真係好大好犀利




呢檔海鮮好大隻蝦,同老公講咁大隻應該好貴,講完即刻聽到有廣東話答我唔係好貴,原來有3香港人買緊海鮮,佢哋買蝦同魚,見價錢唔貴,我哋都跟住買,原本買下面嗰一排蝦,但上面嗰排重大隻,所以就⋯⋯


見到咁大,老公知我想食,就話買大隻食⋯hehe,睇吓幾大隻



3個香港人叫我哋同佢哋 Share 魷魚,其實我唔想食,不過老公話冇所謂,魚RM20 蝦RM40,魷魚RM7
 


3個香港人係姑姐同2個姨甥女,同我哋一樣都係天日去睇螢火蟲,大家話天日可能重會撞見,佢哋住市中心,喺酒店Book螢火蟲團,比我經沙巴遊BookRM160平RM10,我都有諗嚟到沙巴先Book螢火蟲團,不過始終香港Book咗安心D

重講吓大家食咗咩嘢,佢哋比我哋早一日到,今日食咗幾餐,哈⋯咁嚟沙巴都係主要都係食

講開先知呢度係菲律賓市場,有網友話治安唔好,所以可以唔嚟,估唔到行行吓嚟咗,重食埋嘢添,呢度重有唔同檔口,可
以買飲品,3個港人重買咗燒雞翼,重平過我哋下午食嘅街邊檔,佢哋話呢度出名,重話幾好食,但我哋食完大茄來有幾耐吖,唔食咯

蝦同魷魚燒完好香,雖然唔係游水,但蝦都有鮮味


重有蝦膏添

魚就一D味都冇,3個港人嗰條都係冇味,嚟呢度唔好食魚


隻蝦燒完細咗,不過都係我食過最大㗎喇⋯哈哈

返房前見到有燕子同燕窩,不過個窩應該唔食得


每日返房都有朵花


返到酒店先醒起沙巴遊話到咗要留個酒店房No.比佢,Mail 完之後,時間有問題,負責人打嚟,老公即叫我問吓,不如叫沙巴遊喺市中心接我哋,咁我哋唔使天日去市中心食午餐,之後再搭的士返酒店等,負責人話OK,哈⋯咁慳咗一程的士錢,雖然螢火蟲團2個人貴咗RM20,的士慳RM30,重賺RM10,最好就係慳返D時間嘛,Good 










2 則留言: