2014年5月30日 星期五

第二日




2013年10月24日


瞓得唔係太好,未夠7點就起身,今日天氣麻麻






7:30 食個豐富早餐



呢2杯係乳酪,可惜早餐冇甜品食


嘆咗一個鐘早餐,餐廳出面就係泳池,行吓先



用電話影嘅全景相

酒店人工沙灘,唔清,所以好少人游水



行去另一邊嘅碼頭,天日喺呢度上船去島







望返上3樓住嘅房

泳池另一邊



10點多D坐的士去 Wisma Medeka 商場,諗住搵咗間阿林蝦麵位置,行一陣就食,點知冇開,呢個商場又冇嘢行,就去附近碼頭行吓


碼頭好多蟹





呢度好多人會問你出唔出海,當然No啦,就咁搵好冇安全感,而且我哋Package包咗

行到劍魚廣場






之後行咗去KK Plaza地下下面嘅超級市場,買吓咖啡同少少手信



行去加雅街,冇乜嘢行,都係坐低食嘢


11:54 五星海南雞飯,我要咗雞脾,貴D㗎,早知要普通算,雞唔覺好好食,飯就都夠味,不過淋咗D


老公話好熱又冇冷氣,又唔係好餓,所以食淨魚旦,老公話唔好食,梗係啦,呢度係食海南雞飯㗎,講又唔聽,拉茶都唔好飲,好淡

最好食係碟芽菜,老公鍾意佢甘甘哋,呢餐RM26.80




時間尚早,周圍行,行咗五星後面,早知食隔離嘅怡豐


之後見到美麗華超級市場,又入去買少少嘢,見到美金香,買咗半KG豬肉乾

其實重可以去食件Kaya多士,約咗沙巴遊13:30喺味雅等,老公話預早D,所以1點鐘就係味雅等,等咗陣,諗諗吓好似唔係味雅,所以就打電話比沙巴遊,原來係味雅對面酒店大堂等,好彩都係打過電話去啫,老公話咁緊要嘅嘢我都會記錯,真係信唔過,哈⋯係因為只記得味雅,而唔記得後面⋯⋯味雅對面間酒店,抵鬧


間酒店唔記得名咯,有幾個人都係同一地方等,導遊會數齊人先開車,有人遲到,所以真係足夠時間去食件Kaya多士,之前重好曬,上車時落雨,導遊話沙巴天氣係咁喎

上到車,要接埋市中心酒店其他人,去到香格里拉酒店接唔到人,導遊話個團友講錯,唔係市中心呢間香格里拉酒店,喺同我哋同一間嘅Shangri-La's Tanjung,呢2個係台灣人,我哋其他6個全部都係香港人,好彩冇強國人

接咗2個台灣人,大約2點,正式開車



14:40 到第一停車點,買生果


簡陋廁所,比咗RM0.2,導遊先話之後重有,照去,當見識吓


15:39 呢度乾淨好多,不過差一個鐘車程


坐呢架Van仔,連司機導遊共10個人


16:27 去民居食下午茶,晚餐都係呢度食


炸香蕉同咖哩薯仔,咖哩薯仔幾好味,但去廁所時見到D薯仔發晒芽,好彩冇肚痛

食下午茶時同2個台灣人傾偈,我哋話去過墾丁覺得唔錯,佢哋過墾丁太多人,同埋台東風景靚D,但我覺得墾丁比沙巴嘅沙灘靚,市區都整齊D


坐艇仔遊紅樹林睇長鼻猴

16:54 好多艇睇長鼻猴,呢度冇落雨,天氣唔錯



紅樹林



















呢隻算大鼻,都算睇到

日落都OK



呢個係女導遊





18:13 食晚餐

自助式晚餐

重有甜品


加咗湯嘅米粉,味道幾似肉骨茶,我覺得唔錯,老公話麻麻,咖哩都OK


導遊叫我哋慢慢食,但唔夠半個鐘就叫我哋預備出發

螢火蟲真係好多,好似聖誕樹閃吓閃吓,好靚好靚,導遊話今日算多螢火蟲,導遊有個燈,照吓就引到螢火蟲過嚟,有隻重停喺我手,好開心,有D會停團友個頭添

18:56 呢2張算多





大約9點返到酒店

導遊帶去買嘅生果RM22,計返港幣50幾蚊都唔平,不過噖晚買咗4、5個橙仔都要RM4,都知沙巴物價冇想像中咁平,右手邊嗰2個好細就係噖晚買嘅橙

今日超市買嘅手信,咖啡其實同香港差唔多價錢,重同老公講點解D人買咁多,不過都買包啦,返到香港先知,原來比香港多5包,我⋯真係白癡⋯哈哈


老公喺我頭度搵到隻蟲,睇螢火蟲時有隻留喺我頭度好耐,已經趕咗佢走,呢隻唔知係咪螢火蟲,係就我累死佢⋯嗚,不過佢未死㗎,喺露台放生,希望佢生存到啦



第一次睇到咁多螢火蟲,好靚好鍾意,不過老公話來回5、6個鐘車,睇嗰一陣,雖然好靚,但好辛苦喎,但我覺得值得,有機會都想再睇呀










沒有留言:

張貼留言