2014年5月30日 星期五

第四日


2013年10月26日

8點鐘起身,今日終於好天



露台燕子又飛咗出去


08:32 今日早餐要食飽D,因為去到島應該唔會食嘢

第三日同一樣早餐,食D未食過嘅食物,果然好似預期咁⋯一般



喺餐廳攞咗麵飽,塞入水樽餵魚,比老公鬧我失禮肉酸,唔攞冇得餵魚,肉酸都做一次


差唔多到碼頭,老公見天氣好,返上房攞大機,去到馬幕迪島就後悔,論盡之餘又冇嘢好影



好多蟹

出海嘅快


我哋Package 包咗去馬幕迪島,見到Staff 打張單要 RM130, 嘩⋯出面Local Tour 一個人去一個島包埋稅同救生衣等約 RM40,去多一個島每人加 RM10,即RM50去一個島,呢度加一個島2個人共RM30, 五星級酒店,價錢果然係貴D


雖然貴D,但去多一個島2個人都係貴RM30,所以就去多一個馬干奴島,但去完第一個馬幕迪島,入個馬干奴島時,原來每人要比RM10入島費

如果搵出面嘅 Local Tour 去島的話,自己入島時要每人比RM10,係入島稅,有呢張紙同一日再去其他島就唔使再比,而我哋入馬幕迪島時,喺由酒店層員帶入去,冇張入島紙比我哋,當時有比酒店張單比入場人員睇,不過人哋梗係話唔得啦

所以我哋去多一個島總共要 RM50,出面 Local Tour 只係 RM20,早知唔去多一個島,2個島都係差唔多,而且馬幕迪島有酒店職員睇行李,感覺安全,有自己沙灘椅,又可以同老公一齊玩浮

貪心去多一個島,要睇行李,唔可以同老公一齊玩浮潛,浪費時間金錢



呢度係晏D做SPA嘅地方



酒店專用位置



好多礁石,水又唔清


第一次玩浮潛,初初唔識玩好緊張,玩玩吓又幾好玩,只係太多礁石,好驚整親腳,唯有喂吓魚,不過冇影相



酒店可以預約島上食自助餐,但頭先超多人,呢張相係之後影


咁嘅環境,又要同其他強國旅行團一齊食,真係冇胃口,選擇唔食係正確


周圍影吓相

無聊地影吓蟹仔






酒店專區,有樹蔭


1 點離開馬幕迪島,去馬干奴島


坐船去馬干奴島時,同船係飛機上原本坐我隔離嘅男仔,佢第二次嚟沙巴玩,話沙巴而家係雨季,加上噖日落完雨,所以海水唔清,佢去沙比島,但我怕太多遊客,所以去馬干奴島


馬干奴島碼頭好多魚仔



樹蔭比較多,冇馬幕迪島咁曬

今日午餐,噖日買嘅班蘭蛋糕


買汽水時見到第一日喺夜晚一齊食海鮮嗰2個女仔,今日好天,大家都出外島玩

玩浮潛要扶住條繩,我比較細膽,又怕拮腳




我哋最初定咗3點走,落船時決定2點走,同個船員約好2點接我哋,但呢個船員可能冇講比其他船員知道,Staff照睇時間表3點到,我哋未夠2點就到碼頭,等咗好耐都唔見酒店隻船,所以都知3點先有船,唯有喺碼頭坐吓





其他船冇我哋酒店嘅船咁新淨



酒店船真係幾新淨



我返房沖涼,老公就去泳池游水,約咗4點半做SPA,沖涼後去泳池搵老公,佢話送我去做SPA,順便去望吓環境



SPA 大堂


行去另一邊


呢個門入去

入到去左右各一間屋仔,右手邊呢間係換衫、浴室




換完衫就入左手邊一間做SPA,因有Staff 喺度,所以冇影相



手勢都幾舒服,重瞓著咗,可能攰啦,我做45分鐘,Staff 問點解唔做全套半個鐘,因為今日好天,要影日落,之前落雨冇得影,得今日影,天日要走咯

雖然幾舒服,但45分鐘,RM230 比咗小費20, 共RM250, 即6百幾港幣,都幾貴


以下呢3張相,係老公返房沖完涼,等我時影







17:32 好多人睇日落


原本想去SUNSET BAR 睇日落,但好多人



成個海邊都好多人

行入D影


今日多雲,老公話如果天氣好,呢度日落都應該幾靚









今晚唔想出市區,返房放低相機,去酒店附近Tanjung Aru Beach,有個夜市


18:50 行出酒店,大約行15分鐘


呢度喺大排擋,叫咗嘢食,就去其他小食擋買燒烤

燒烤擋喺外圍,怕大煙喎,係之後一擋識廣東話個阿姐講,但其實都好大煙

買咗雞翼同串燒




想食蝦,但冇,後來先知,有D材料佢哋未必有,要去其他擋買,如椰青,呢擋就係去其他擋口買,菜同河粉係基本,所以有,叫咗幾樣都冇,所以就算,去其他擋口再食



去外邊海傍行吓,兜咗一個圈,買咗袋花生,再入大排擋食過


原來可以自己買小食,亦可由大排擋代買,呢位阿姐識廣東話,就幫親佢啦


阿姐代Order,嚟到自己比錢,串燒唔夠頭先自己買嗰D咁好味

抄菜同扮麵都係頭先嗰擋好味

後來先知,阿姐係幫隔離擋落單,飲品糖水先佢自己,糖水係ABC,沙巴出名糖水,一場嚟度,所以試吓,味道唔啱我,反而杯冰咖啡味道唔錯

影吓住咗4晚嘅酒店





上咗酒店4、5樓行,見到佢爬喺窗,原來肚底係咁樣⋯哈哈



老公唔捨得呢間房

燕子每日早過我哋出門,早過我哋返酒店






沒有留言:

張貼留言