2014年5月30日 星期五

遊沙巴



十月尾想搵間 Resort 渡假,近近哋,去東南亞,沙巴有親友去過話唔錯,最吸引我係睇螢火蟲,不過唔想跟團,雖然有親友話跟團嘅快艇大隻D安全D


訂咗A旅行社港龍3晚 Pacific Sutera Hotel 嘅 Package ,因為呢間酒店有巴士出市中心,比較方便,另外再住2晚市中心,呢2 晚平平哋就出島玩同去螢火蟲


但酒店 Full 咗,改訂同集團  Magellan Sutera,都係冇房 !直接上酒網睇,嗰幾日真係冇房

咁啱見到B旅行社有個 Shangri-La's Tanjung 4 晚海景房 Package,不過係坐香港快運,之前都知相同酒店坐快運係比較平,而呢個 Package 做特價,重有機場接送,同送一個外島遊,但因為係團體飛,機票限期5日,老公想去多一、二日就唔得

但老公唔想坐快運,更加唔想坐廉航,而且未坐過快運,有D唔安心,但之後問咗旅行社話唔係廉航(其實我都想平,如果坐 Air Asia 就真係平,不過我都唔係太想坐廉航)

當時重有馬航做特價,淨機票2個人來回約5千蚊,可惜之前間旅行社問緊 Magellan Sutera 未覆,到覆返話冇房,馬航都冇晒好嘅時間!


如果揀返A旅行社坐港龍住 Shangri-La's Tanjung 的話相差2千蚊左右,同老公講好多旅行團都坐快運,快運唔係廉航,終於⋯喺我搞嚟搞去之際,老公覺得我好煩,終於話快運就快運啦

最後 Cheap 精嘅我因為平 2 千蚊,決定放棄港龍,而坐快運航機,B旅行比 A 旅行社平少少,所以轉去B旅行社Package,

只係老公覺得5日短咗D,住多晚就冇咁趕囉,但而家4晚唔使轉酒店,而且快運時間比較港龍好,應該都OK啦,Shangri-La's Tanjung 當初都想住,唔揀佢係因為交通唔方便,而家Package 平咗,咪用嚟搭的士囉

比晒錢之後,到出發2、3 星期,旅行社打嚟,話去程冇問題,但回程香港快運轉廉航,唔包飛機餐,旅行社會退回每人HK$100,而行李就包每人20KG

聽完都冇計啦,係航空公司轉廉航,同老公講,梗係比人鬧, 好揀唔揀,揀香港快運!



好在,安全返到香港

亦都好在去咗沙巴,因為返香港後接二連三有綁架事件,重有馬航⋯,去之前發生的話,相信冇機會去沙巴。









沒有留言:

張貼留言