2018年8月30日 星期四

Day 17 - Wertheim Village Outlet,科隆Koln

2017年10月12日  星期四

Homburg →Wertheim Village Outlet→Franfurt Airport→Koln 



08:40早餐簡簡單單

呢間酒店全程最平,只係68晚,房間又大又新,早餐簡單少少都冇所謂

食食吓,嬸嬸煎咗4隻太陽蛋,咁都好啲,但點解唔係每人2隻...真貪心

不過噖晚開始感冒😷,都冇乜胃口,食藥之後重攰,冇精神⋯但旅行⋯病都要繼續行程



食完早餐,開車上酒店的山坡

呢度位置係Wertheim韋爾泰姆附近的Homburg洪堡小鎮,下面係美茵河

景色都唔錯

有個小小城堡

城堡~Schloss Homburg



突然出太陽

09:53返酒店Check Out


10:00 離開酒店,先去附近小鎮Triefenstein的EDEKA超市

細妹二人上機前掃貨

見到超市門口有客人用機回收水樽,早知之前飲完水樽留起,即刻退錢買嘢


10:54 到Wertheim Village Outlet,呢個Outlet在法蘭克福附近


呢個Outlet唔係咁啱睇,大品牌唔多,亦唔算好平好多款式,老公買咗Lacoste同ECCO鞋,最抵係ECCO鞋,個人覺得上次去斯圖加特的Metzingen Outlet比較好


到Wertheim Village Outlet多數人會買LC煲,但細妹想嚟買Staub,佢屋企已經有唔少Staub

LC同Staub都好重,我冇興趣

孖人牌價錢同上次在慕尼黑買差不多

孖人牌店內有中文提示,請勿試用指甲剪,呢幾年歐洲Outlet、商店時常見到中文



我哋買咗下圖的指甲剪,介紹細妹,細妹最後都買咗,呢張相係之後在科隆見到影的,唔記得細妹買幾錢,Outlet應該平少少啩,我就買咗支磨刀棒

呢度都有小天使雪糕,但今日唔想食

13:11細妹的收穫



13:40行完Outlet,揾附近的dm、超市,去咗附的小鎮~Glashutte - Bestenheid

dm隔離有間LIDI超市

dm的橙味維他命C存貨唔多,全部比細妹買晒,我就留返去科隆同法蘭克福先買,奇怪呢度唔係大城市,點解咁少存貨

買完嘢,就開車去法蘭克福機場,細妹晚黑8點多上機


15:52架車要入AdBlue

關於歐洲租車要入環保尿素AdBlue的問題,上次的聖誕節市集之旅已經講過,估唔到今次都要自己入,最後一篇會詳細再講

反正都要去送細妹二人去機場,就早少少去,諗住同租車公司講AdBlue問題,等租車公司入AdBlue


16:07法蘭克福機場,租車公司職員叫我哋自己買AdBlue入,激死!

16:26細妹二人上機返香港

好在係預早咗,因為細妹話好多人排隊退稅,不過最後就搞到都冇時間一齊食午餐

17:02離開機場,路中有油站就買AdBlue、入油

17:11有咗上次經驗,冇咁慌亂、驚




18:54到科隆,離遠都見到科隆大教堂⛪️

科隆住在市中心,間酒店要預訂停車場,去到先知停車場唔喺酒店內,職員比個地點我哋開車去

Centro Hotel Ariane,呢張係第二日影,當時去到已經天黑



19:21應該係呢個停車場


但門鐘冇人應門

完全唔知點入去

見附近有其他公共停車場,放棄唔泊酒店的停車場,不過見到都要兜圈揾路入去

20:01兜咗幾圈終於泊到車

呢個停車場泊到天日攞車15


Check In時同職員講我哋泊咗另外的停車場,職員話冇問題,早知一早就自己揾停車場,唔使成個鐘先泊到車!

19:43 房間唔細

因為科隆近市中心,又唔想住咁貴,呢間酒店比較舊,好在都幾大間

2個洗面盆

有花洒🚿有浴缸🛁,不過就真係舊



今日午餐都冇食,放低行李即出去食晚餐


20:30 晚餐餐廳係在萊茵河邊的百年老店~Haxehaus

可能今日病到懵懵哋,入到餐廳,即同職員講:2位,個男職員停咗一陣,咁我再講2位,個男職員話我冇同佢講Hello,我即時好愕然,即刻話Hello,重講Sorry,咁佢先帶我哋入去坐

入到去坐低,舉咗幾次手🙋個男職員都冇理我哋,有個做水吧的女職員望過到我哋想落單,等一陣佢得閒少少先過嚟同我哋落單,重話冇人理我哋,唉⋯如果今日我唔係感冒😷,食咗藥又攰又軟,應該都起身去第二間食,連嬲氣力都冇

我覺得可能呢間餐廳好出名,遊客多,剛才個男職員受過唔少遊客氣,岐視我哋係華人,呢2次到歐洲,都有唔少不禮貌對待,以前都好少呢啲情況!

20:53坐低20分鐘先叫到杯飲品

21:02因爲我冇胃口,只叫咗一個併盆,有豬手、香腸同一片肉

塊肉唔老有少少爽口,幾好食,豬手皮就唔夠前日在壁畫小鎮Oberammergau餐廳咁脆,味道一貫德國豬手,偏鹹,因為唔舒服,口淡淡,我都唔係太記得

呢餐28,老公肚餓,食到好乾淨


21:32 途經Church of Great St. Martin

21:40科隆大教堂

影吓夜景,天日再嚟









沒有留言:

張貼留言