2018年8月16日 星期四

Day 14 .1 - Dolomiti.Toblacheer See,Antholzer See

離開布萊埃斯湖Lake Brcies,去噖日經過覺得靚的湖~Toblacher See (Lago di Dobbiaco)




 14:11到 Toblacher See



有天鵝、鴨鴨🦆,可惜今日冇麵包喺身

鴨鴨見到有遊客野餐,即走過去

14:25湖邊有間餐廳Seerestaurant,有豬手同燒雞,老公2樣都鍾意食

可惜呢個伯伯話餐廳冇開⋯Oh !老公想食豬手,不過天晚到德國都有得食

湖邊有間酒店

呢度有營地⛺️,有幾架露營車泊喺度

我哋架車泊在酒店的專用車位,好在淡季車唔多,冇人趕

14:36木屋就係剛才冇開的餐廳,冇午餐食,我哋就走

離開Toblacher See,去附近的小鎮Dobbiaco,諗住食少少嘢,但時間正好係整個Dolomiti意北山區的休息時間,幾個小鎮嘅餐廳都冇開,最後去到一個小鎮~Anterselva di Sotto 

15:13 終於見到呢間有營業~Cafe & Apartments Sankt Walburg,可能好多餐廳都休息,呢間都有幾枱客人

老闆娘話只有蛋糕等小食,想食其他如意粉等熱食,要去10公里外先有!10公里⋯我哋估就係我哋住間酒店

唔算係太肚餓,只係想坐低hea吓嘆吓22.4

蛋糕🍰同噖日食嘅一樣,都係質感比較粗,可能呢度山區都係咁上下(但酒店嘅甜品🍮又唔係咁,奇怪)

Cafe隔離的超市,在Dolomiti山區,呢個時間當然係休息啦

16:13 開車返酒店途中,經過一個位置~Arbusti,見幾靚又停車

周圍都係教堂⛪️

呢間教堂好細間

農場的牛牛🐮

引佢哋過嚟 

成地都係草啦,要你餵⋯哈哈

佢哋唔怕人,我哋城市人少見動物,呢幾日的鴨、鹿、牛,見到就想玩

牛牛主人叫佢哋返去

ByeBye牛牛



教堂後面的樹林重未變色

16:47返到酒店房,在露台欣賞湖光山色



16:59休息咗一陣,我哋去酒店的湖~Antholzer See 行吓

17:05湖面好平靜

如果樹林色彩豐富啲,倒影會重靚

見到我哋間酒店~Hotel Seehaus





行咗一半,我哋就行回頭

17:42返到酒店同鴨鴨玩,一叫就4隻排隊過嚟

天日早餐要攞多啲麵包餵佢哋

餵鹿鹿🦌食草

比多啲草我食



摘一大堆,好快食晒

18:39今晚早少少食晚餐,經過噖晚,唔會每人試一樣了,芝士併盤一定唔會食,主菜同甜品4個都食同一樣,

醒起Booking.com訂房有Wellcom Drink,問Staff,送4杯香檳

最鍾意個自助沙律吧🥗

前菜~風乾牛肉

意大利蔬菜湯

第一道菜之一~Risotto of the canaroli rice with salmon, radicchio, pine nuts

第一道菜之二~Home-made maltagliati pasta gardener art 

第二道菜~Steak of veal with thyme jus fried potatoes and carrots,雖然唔係食開的牛扒,都Ok

甜品🍮係朱古力Mousse,都OK,不過我覺得早餐嘅甜品重好食

今日行程好悠閒,雖然意北Dolomiti重有好多地方未去,但旅程尾聲,唔想趕景點有啲攰又冇乜心機,因就快要走了!






3 則留言:

  1. 你哋仲有幾日, 我哋兩公婆就真係尾聲啦, 嗚嗚嗚......

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要景點阿爾卑斯山三個名山都去咗,重唔係尾聲

      刪除
    2. 係主要景點嘅尾聲啫,有幾日喺德國玩吖嘛

      刪除