2018年8月7日 星期二

Day 13. 1 - Dolomiti .Lake Misurina米蘇里娜湖、Lake Landro、Antholzer See

離開 Cortina,去米蘇里娜湖 Lake Misurina (Lago di Misurina)




14:13 到 Grand Hotel Misurina 前停車

9個多月後又嚟到Lake Misurina,上次都係唔好天,今次只係冇雪,一樣都係見唔到倒影

餵鴨鴨🦆

我哋好受歡迎

隔夜麵包、火腿

引來一大班鴨鴨


噢😯⋯食咗我哋啲隔夜麵包、火腿⋯肚痾!

重伏低⋯好可能係肚痛

隔一陣企起身

落水,應該冇事⋯哈哈😄

呢隻唔怕人,在強國唔好咁,會比人捉

密雲中有少少藍天

Lake Misurina在Dolomiti係出名的湖,但第二次到都唔覺靚,又唔好天,冇緣份


呢個係網上影山倒影的位置,好天都應該唔錯嘅,但冇朋友講到咁靚囉

湖邊有間Pizza店,可以嚟食午餐,但唔記得咗佢




今日行程輕鬆,妹夫Enjoy中

上次湖邊的WC🚾上鎖,要去酒店餐廳飲咖啡先可以去廁所,今次慳返


15:08經過見到有人停車,去望吓,有十字架,應該係紀念某人

有人行入行山徑


15:22 經過一個湖~Lago di Landro


呢個湖嘅色應該係全程最唔靚

附近的景點


15:30Lake Landro(Lago di Landro)對面有間Restaurant Durrensee

坐低飲杯咖啡先☕️

外國人通常鍾意坐外面,今次竟然入面坐滿,比我哋坐到出面的靚位


蛋糕🍰就一般,質地比較粗,唔同香港蛋糕咁細緻綿密,但湖光山色的下午茶只係17.3,抵

16:06附近行吓,咦⋯前面係 Parco Naturale Tre Cime,望到出名的三指峰



記得老公阿哥講過,離開Lake Misurina有條路去Tre Cime三指峰行山,泊車費一日20,我哋冇咁多時間,我就冇再Plan

Tre Cime三指峰,模型似五指峰喎

Lake Misurina方向上的雪山,烏雲密佈

呢度望到都唔錯


唔知點解,呢個畫面令我諗起幾米公園的公仔

除咗開車,呢度應該可行去三指峰,但冇做功課,下次吧,玩咗十幾日,太家都攰,呢幾日行程都想輕鬆啲

16:34經過一個湖~Toblacher See,顏色好靚好夢幻,同之前去嘅湖顏色又唔同

記低位置,天日再嚟


17:13到Antholzer See(Lago di Anterselva),住2晚的湖邊酒店~Seehaus Hotel,呢間酒店都幾偏遠,差不多到奧地利邊境,但之後會經奧地利🇦🇹去德國🇩🇪,算順路

酒店室外位置,旺季時候,應該幾多人


對面山景,冇Dolomiti其他出名的山景咁突出


什麼植物

湖邊的鴨鴨🦆,呢個湖得4隻








17:28入房

咁似餐廳卡位嘅哈哈😄

裝修比較陳舊,但好大間,都算乾淨

似間屋多過似酒店房

有天窗,夜晚可以望星星,係梳化床,一家4口住都夠

側邊係露台



全間房加埋好多衣櫃



房出面有面有另一個露台


呢個露台有張枱


廁所



露台望湖景,呢個露台應該要有張枱,反而另一個有,奇怪

隔離係細妹間房

細妹落咗下面湖邊

互影

坐露台望住湖景,正

到我哋落去湖邊

18:07同老公開車去附近望吓,去到湖另一邊,望到酒店

湖都幾平靜




18:20左手邊有花盆係我哋睡房出面的露台

細妹間房都有2個露台




食晚餐的地方


酒店大堂的休息位置





19:29呢間酒店係包早、晚餐

酒店知我哋唔係意大利人,所以有英文餐牌,但睇完都唔係好知係乜,二選一的就每人要一份

自助沙律吧

沙律都幾多種類,唔錯

前菜Amuse bouche,都唔知係乜,一食原來入面係椰菜花

Pumpkin Soup南瓜湯🎃鹹咗少少

第二道前菜之一~長通粉

第二道前菜之二~係麵包上面有蕃茄,另一樣唔記得係乜

主菜之一Boiled of veal with root~小牛肉

主菜之二Crispy fillet zander~唔知咩魚,都幾滑

甜品之一South Tyrolean organic cheese variation~以為唔知咩芝士甜品啦,原來係芝士併盤,外國人一邊飲酒一邊品嚐芝士就OK嘅,只可以講,完全唔啱我哋

甜品之二~Plum Dumplings,Dumplings大約知乜,但唔記得咩味,比芝士併盤正常好多

之前睇留言,話呢間酒店晚餐好過啲米芝連一星餐廳,都幾有期望,食完,唔係話好差,但又唔係好好食囉


呢度夠偏僻,出露台睇星星,但多雲☁️



4 則留言:

  1. 因為唔係睇得好清楚, 其實一直都好想問嗰啲山白色係因為雪山定係石頭顏色, 呢度十月既顏色好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. Dolomiti 山嘅顏色係比較白,所以又叫白雲石山,當時天氣唔太凍,山上較高位置有少少積雪。
      如果再遲少少,十月中到尾,我諗顏會重靚,當時樹林好多未變色,見過有網友啲色好彩,唔知係咪執過,我老公就冇執色嘅,鍾意自然。

      刪除
    2. 哈哈, 我都係唔鍾意執相, 影出黎係咁至係當時眼見, 係一個記錄又唔係參展, 只係會 cut 咗啲等極都要企喺旁邊既閒人.

      刪除
    3. 同意,執吓啲塵粒、光暗,唔好歪斜就得

      刪除