2018年8月21日 星期二

Day 15.1 - Innsbruck因斯布魯克、Oberammergau上阿瑪高(壁畫小鎮)

2017年10月10日  星期二


Lake Antholzer See→Innsbruck(奧地利)→Oberammergau(德國)

07:30今日天氣唔錯喎

老公噖日朝早一個人及黃昏同我哋都行過酒店的湖~Antholzer See,今朝就同妹夫兩個再去行,重比之前2次行得較遠



又影吓我哋住間酒店







清晨的湖面特別平靜,影倒影最好



倒影似鏡面,好清楚



遠處有少少雪的山

08:36 食早餐





在餐廳拎麵包比鴨鴨做早餐

有啲唔捨得離開呢酒店

樓下鴨鴨在等我哋玩

離開前,再同鹿鹿🦌玩吓先

10:24圍欄內大的樹葉一早比鹿鹿食晒,呢啲出面摘

附近大樹葉摘到冇晒,老公行遠少少再摘

10:46湖光山色,唔捨得走

再見喇鴨鴨

10:54再見喇鹿鹿

11點先開車去奧地利🇦🇹的因斯布魯克Innsbruck,呢個地方我哋4個都去過,不過今日冇乜特別景點,順路就去行吓


12:37 這個位置剛過咗意大利,諗住奧地利油價會平啲,見到油站就入油,不過可能係邊境,之後再近Innsbruck重平




剛才公路上見到有個Outlet,我同老公講比細妹2人知,9個多前都係由意北Dolomiti山區去德國🇩🇪,行同一條路,都見到呢個~Outlet Centre Brenner,咁細妹2人就話不如去行吓

Outlet在奧地利同意大利中間,地圖上係意大利境內,咁我哋剛過咗去奧地利🇦🇹,又入返意大利🇮🇹
12:47 Outlet Centre Brenner,呢個係停車場,我想影Outlet門口時,剛有軍人在,以為我影佢哋,唔比我影相,只好影停車場

Outlet平面圖


呢個Outlet賣運動用品較多,唔係好啱睇,行咗唔夠一小時就走


Loacker餅專門店

路中風景



到奧地利因斯布魯克,泊車在火車站

14:20 停車出口就見到間超市有Food Court,咁就入去食少少嘢

14:30呢個快餐17.10,有燒雞、燒雞翼,重有類似係燒肉

13:53食飽就行去黃金屋頂The Golden Roof




今次第三次到Innsbruck,第一次冇乜印象,上次落大雨,今次終於好天

Innsbruck有阿爾卑斯山城之稱,比阿爾卑斯山包圍



食杯雪糕🍦

4個雪糕5.2,坐低曬吓太陽慢慢食,妺夫話:香港咁嘅價錢,邊有咁嘅享受,冇錯⋯係⋯土地問題!

15:25 呢個放手飾又實用又靚,但冇買,因當時冇睇到,後尾睇相先知





15:33黃金屋頂旁的精緻建築物



黃金屋頂 Goldenes Dachl

黃金屋頂旁的塔樓Stadtturm,可高空望附近景色,但我哋懶,唔想行上去

咖啡☕️+蛋糕都唔貴,如果剛才冇食雪糕,行到呢度坐低食重好


天氣其實都唔算太好



行去安娜柱

今日山上雪唔多,多啲會再靚少少

15:46安娜柱Annasaule






呢隻狗狗嘅毛好似卡通片劃出嚟咁



15:59窗框都係奧地利🇦🇹國旗,勁

15:54又行返去黃金屋頂

行去因河,經過細妹二人上次食過的餐廳,可惜已經結業了,冇得懷念添

16:02因河





16:05交通燈🚥有比單車🚴‍♀️過的標誌




短暫停留奧地利,約4點半多,開車去德國的壁畫小鎮~Oberammergau上阿瑪高

德國南部的阿爾卑斯山小鎮,有三個最出名的壁畫小鎮Garmisch-Partenkirchen(簡稱GP)、Mittenwald及Oberammergau,2011年去楚格峰時,住過GP,今次就住Oberammergau,因為最近天日去的林德霍夫宮


18:09今晚住的酒店~Hotel Kopa Garni 

我住呢間房有多一張單人床


雙人床夠大

呢支似酒的係酒店送,其實係有汽水







呢間酒店都唔錯,係冇電梯

休閒間,茶🍵咖啡☕️自助

18:32去小鎮中心行吓,壁畫小鎮,當然係好多外牆都有壁畫




已經日落,街上靜英英



老公話小鎮幾舒服,點解唔早啲到,今朝係你餵鹿餵到唔得捨走,又冇啦啦去咗個Outlet,我都冇預咁遲先到壁畫小鎮,早到都係行吓小鎮,冇乜景點,住一晚都係近去林德霍夫宮,冇所謂啦






我哋今晚係去右手邊的餐廳~Restaurant Hafner Stub'n食晚餐,其實就在Wolf Hotel內,但當時我唔記得咗(冇記性)!在附近不停行,GPS話到咗又唔見







而家先10月中,櫥窗已有聖誕裝飾





間Wolf Hotel相都影咗幾張,都未發覺,唔揾住,直行去超市先



19:18旅程尾聲,細妹比我哋早三日返香港,後日就走,所以要去買吓嘢,未關門,先去Muller

重有Muller隔離的超市~LIDL

19:54買完嘢,返轉頭就突然揾到間餐廳~Restaurant Hafner Stub'n,原來要行入少少,門口又細



旅程第三日在法國🇫🇷的Annecy食豬手,雖然係德國餐廳,但豬手唔係燒,係白烚,大家都好失望😞,今日終於到德國,一定有得食

燒豬手13.5一隻,半隻10.9,老公好多時話一隻唔夠食,咁我都食一隻

但唔怪得有半隻㨂,原來一隻都好大隻

飲啤酒🍻食豬手,皮好脆,但鹹咗少少

啤酒2.7可樂2.9相同份量,啤酒重平過可樂,這就是德國,細妹食牛扒18.9

老公出盡力食,差不多食晒,因太大隻,好飽

妹夫都差不多食晒

我盡咗力,都有食咗一半,但見隔離的德國人個個食得好乾淨,只薯球都食晒,食淨條骨,好犀利,呢餐70.6

剛才在超市買的零食,花生🥜係妹夫介紹,佢之前買過,無花果乾就唔夠之後在DM買嘅咁好食

花生只係0.59/包,又平又好食,有幾種味道,魚皮花生0.99/包,反而一般

德式餅乾0.59/包,香港20幾蚊包

2 則留言:

  1. 成日見你地食豬手睇到流晒口水, 香港食正宗德國豬手我會去赤柱,不過又貴又細.

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國食豬手比香港又平又好食,香港食過好幾間德國餐廳,KingLudwig洪水橋分店環境幾好,尖沙咀分店有自助餐,豬手都唔錯

      刪除