2015年8月1日 星期六

Day 5 .2-匈牙利~森檀德小鎮被抄牌、巴拉頓湖


15:06 到森檀德Szentendre,多瑙河畔小鎮


架車泊在多瑙河畔






行錯方向,呢邊冇遊客




中心教堂位置Blagovestenska Templom





行上上面教堂









見到間快餐店,叫一個餐加一個包Ft830,唔貴,但要盒茄汁竟然要加Ft100,真係唔抵,但老公話食薯條要加茄汁



D花好像人面 ,有眼鼻口

好多人坐街飲咖啡


雖然剛食咗個包,但想坐低嘆吓,老公話唔食,周圍行吓

所以⋯一個人的咖啡,蛋糕好食,Ft860 ,頭先兩個人食快餐都係Ft930,老公又話我蹝錢

老公行完返嚟,叫佢坐低飲啖咖啡,佢話叫一份兩個人食,肉酸,唔坐,OK⋯我食晒

就係呢間咖啡店

河邊小鎮,好舒服





喺飲完咖啡,悠閒地行去多瑙河邊,影吓相,小鎮行程本應完滿結束


但⋯⋯行返去架車度,發覺⋯比人抄牌⋯⋯吓⋯⋯車頭有個透明紅色膠袋,裝住2張紙,唉!!!乜唔係假期唔使入錶咩?竟然在小鎮比人抄牌!

我每次泊到錶位,都會問人使唔使入,但呢度係個小鎮,加上假期,咪冇問囉,點知就衰咗!

老公叫我拎張紙去Information問,問吓點交罰款,唯有去問吓啦,行到去Information,已經過咗5點,閂咗門,冇計啦,老公話之後再算,開車走


19:03 到巴拉頓湖Balaton,離遠見到湖邊睇到日落,影相先

估唔到睇到咁靚嘅日落

影日落除咗我哋,得2個遊客

巴拉頓湖係中歐最大湖,係匈牙利人心中嘅海,夏天好多人嚟渡假,而家淡季,冷冷清清



老公影日落,我在後面吹風




睇湖面浪,就知有幾大風,好凍呀



19:37 Hotel Jogar 外型幾特別


酒店好簡單,重以為老公會投訴,點知老公話OK,住一晚啫,巴拉頓湖只係過路性質,平平哋,冇所謂



廁所番新過,好新淨


呢間真係好抵住,話晒都叫酒店,
34/晚包早餐,全程最平,早餐都好豐富,老公話雖然前2晚間Apartment好大,但我哋唔需要咁大,我哋鍾意住酒店多D,一嚟包早餐,食完就走,二嚟我唔會煮食,最多夾麵包,要廚房都冇用

想信巴拉頓湖係淡季先咁平,因為周圍都好靜

搵咗間餐廳食飯,又係冇其他人

凍冰冰飲個湯,非常清淡,懷念布達佩斯嘅濃湯,一樣都係匈牙利,湯點解分別咁大

老公成日話我食貴嘢,今餐叫平D,又衰咗,以為叫白汁意粉,點知就係芝士撈意粉,激死

老公個炸雞就OK

但Staff態度好好,見冇其他客人,老公飲完啤酒,又飲咖啡

想食返第一晚布達佩斯個甜品,但今次個Pancake入面係朱古力花生,好甜,麻麻哋

呢餐味道一般Ft5420,價錢比布達佩斯第一晚平D,但第一日晚好食得多,返到酒店睇清楚張單,先見到收咗27%服務費,嘩!好誇張啫,HK$200一餐唔係貴,但收咁多服務費就唔合理囉,匈牙利間間餐廳收嘅都唔同,諗住最貴都係收15%,匈牙利食嘢唔貴,Ft5420一餐都咁上下啦,所以冇睇清楚囉!

酒店裝飾

呢2張就係在森檀德被抄牌張單,第二朝問酒店職員,話可以去郵局交,但係假期,唔開!之後要去克羅地亞,離開匈牙利,點交罰款?


同妹夫Whatsapp,因為佢之前在布達佩斯交過罰單,問佢點交,而佢早2星期,亦在德國隧道超速,所以問吓專家

妹夫話上次交比房東交,今次交比租車公司,租車公司會在信用卡扣數

咁我哋就email比租車公司,過幾日,租車公司話不能代我哋交,可能因為我哋喺係在匈牙利抄牌,好煩,都唔知點交!

後尾去到克羅地亞,去銀行問,可唔可以滙款去交,銀行叫我哋去郵局,郵局又叫我哋去銀行,老公話算,等匈牙利罰租車公司,租車公司自然會扣我哋數,貴D都要,都已盡力去交,交唔到都冇辦法!





沒有留言:

張貼留言