2015年7月28日 星期二

Day 5 .1 - 匈牙利~聖史蒂芬大教堂、浸匈牙利式溫泉

2015年4月5日

聖史蒂芬大教堂(SzentIstvan-bazilika biz) → 塞切尼溫泉(Szecheny Gyogyfurdo 森檀德(Szentendre)  巴拉頓湖(Lake Balaton) 

09:36 聖史蒂芬大教堂





落過雨,地下濕


09:41食早餐先,教堂前咖啡店多人,麵包要烘,咖啡要等,十幾分鐘先有得食

10:00 買大杯咖啡,比錯我,算,費事再等

食飽就入去聖史蒂芬大教堂

大教堂前面廣場

以為同其他教堂一樣,冇乜特別,嘩!估唔到金碧輝煌,好靚,除咗梵諦岡,係我去過最靚教堂


復活節,好多人做彌撒,如果唔係咁多人,會留耐D細心欣賞


伯伯要在對面街先影到全景

10:45 噖日開車經過車站,今日老公話要去影一影,我留喺車度



11:16塞切尼溫泉,後尾先知呢個唔係入口


收費表,各式各樣收費,見到都頭暈

同老公諗咗一陣,究竟浸唔浸好,如浸溫泉,要用好多時間,而家都唔早,但⋯上次去德國巴登巴登浸唔到,今次一場嚟到,又唔浸?最後都係浸啦


11:30 見到其他人行去另一個入口,跟住行

二個人入場費Ft9400,都幾貴,揀塞切尼溫泉係因為最大,溫泉池多

行去更衣室時,望出去

11:45 睇住個圖都唔識用,問人先知,拍完手帶,再按落去,老公話有其他人問人,佢先知咋,我都要問人

換好泳衣,即入出面個池,唔夠暖(浸咗28度個池),入室內浸,室內好多個池,有唔同溫度,差唔多浸晒所有室內池,再出去浸

原來出面分2個大池,一個28度,一個38度,我哋就浸38度個池,玩到差唔多,老公去沖身先,因為我唔記得拎毛巾,等老公用完比條毛巾我,我哋個入場費應該有包毛巾,但我怕污


老公換好衫就影相,我去換衫,可以影相,好

同旅遊書一樣,真係有伯伯玩西洋棋,頭先都望咗一陣


冇玩到中間個旋渦,行入去水流帶你行,頭先見唔到添


老公上水後,想去泳池游個圈,但比人吹BB,話要帶泳帽喎,應該好凍,但老公話浸完溫泉可以游一陣喎


14:16 D人等入場?

排隊買飛,比我入場時多好多人

總算試過匈牙利式溫泉


原本想第一日到布達佩斯,黃昏時去浸,浸到天黑,但嗰日行程遲咗,所以今日浸,如果晚黑浸我諗重正

匈牙利溫泉當然唔可以同日本比,日本好乾淨,而匈牙利好熱鬧,當地人一家大細,似遊樂場,之前怕塞切尼溫泉名氣大,有100年歷史,多遊客,可能係淡季,本地人多,幾好,係貴D,但本地人玩成日,我哋就2個鐘,梗係覺得貴

今次坐長途機,引發膝關節痛,諗住浸一浸會好D,點知冇幫助,浸溫泉都係當體驗當地文化好D

14:23溫泉對面有小商店,買咗個包就走

黃色建築物都係塞切尼溫泉範圍



沒有留言:

張貼留言