2015年7月11日 星期六

Day 3 .2 -匈牙利~布達佩斯

2015年4月3日

離開維也納Outlet,向匈牙利出發,經過公路便利店,買匈牙利路票,但便利店冇得賣,唔同德國,到奧地利前去便利店就買到,職員話再駛前就見到


15:45 到路票站




見到VIGNETTE就係

匈牙利路票唔同奧地利路票,比貼紙貼在車頭,職員比本簿你,寫低車牌,佢入資料,出下面張紙,就係路票,10日Ft2975

入布達佩斯之前塞車,果然係大CITY,17:55過埋呢條自橋就正式入布達佩斯

一過自由橋就到-中央市場,6點鐘閂門,已經唔比入,嚟呢度主要換錢 ,天日會再嚟

中央市場對面就有幾間兌換店,網友話比較平

布達佩斯在多瑙河兩邊,中央市場呢邊係佩斯,對面係舊城區--布達,我哋住佩斯,國會大廈附近

多瑙河





對岸景色







架車就泊中央市場邊,因為市場閂門 ,門口先少車有位泊,第二日再嚟冇位


今晚住Apartment,諗住國會大廈附近方便D,去國會大廈同聖史蒂芬大教堂步行就到,但最後全部開車去,如果下次再嚟布達佩斯會住遠少少,泊車方便住又平D


國會大廈附近酒店貴,所以住Apartment,又有網友講安全問題,所以單一、兩個單位嘅Apartment又怕唔安全,所以揀呢間-- BP Home,全棟都係出租,地下停車場,感覺安全


妹夫嚟過布達佩斯,話泊街冇問題,只係朝早冇Coins入錶,比人抄牌,所以諗過泊Apartment出面條街,Check過布達佩斯8AM-8PM先要入錶,星期六、日,假期唔使入錶,但旺地點都要入,我諗國會大廈附近假期都要入錶,但我哋早出晚歸,揸車出去玩,入錶唔會好多錢


但我哋係由德國租車過嚟,呢度係東歐,夜晚泊街有D擔心,又諗泊Apartment附近停車場,但行李上落麻煩,雖然比租Apartment車位平,但⋯

最後費事煩,租酒店停車場,
30/2晚泊車費,同維也納酒店價錢一樣,東歐嚟講,我覺得算貴,但比貴D就方便同玩得安心D

不過酒店停車位好迫,老公話情原泊街好過



19:07 -- BP Home,一入門口係廚房加飯廳,廚房設備齊全,但淨係煲過水咋,浪費咗(G1XII影,我較錯,好黃)





如果香港有咁大間屋,2個人好足夠喇,老公話我租咁有大間唔知做乜(都話係安全問題咯),我哋都冇用過個廳,淨係影相,臨走坐一坐個梳化,叫做坐過啦






最好就係有洗衣機,食完飯返嚟洗衫,呢間如果行程中期住重好,可洗多D衫


廁所在另一間房

洗碗機都有,勁

19:35出發去食飯,門口好似一間屋

落到街,周圍人都唔多一個,布達佩斯都係大城市喎,街上咁靜嘅

Apartment行去食飯餐廳唔太遠-Hungarikum Bistro,但Staff話今晚Full,條街人都唔多個,估唔到咁旺,呢間餐廳Tripadvisor排No.3, 真係好多人睇咗Tripadvisor喎

老公睇電話地圖,見附近有幾間餐廳,最後去咗其中一間(我個List有幾間餐廳,但較遠,其實可開車去,但當時冇諗到)

20:27 當時唔算多人,但後來都有8成人

有圖睇,幾好





20:31 我想飲漁夫湯,但冇,飲牛肉湯Ft520,好飲,下面老公個唔記得咩湯,有隻蛋,同圖片一樣Ft590

老公話都好飲

老公同Staff講要食豬手,呢度又唔係德國,估唔到又有喎,雖然唔係全隻,老公話都幾好食,Ft1650

我就食匈牙利傳統美食-燉牛肉麵糰子Ft1520,味道都OK,兩碟份量都幾大

Pancake with Cottage Cheese Vanilla Ft590, 個樣唔好食,但其實幾好味,雖然我哋好飽,都食晒

呢餐老公幾滿意,一杯可樂、一杯啤酒、二個湯、二個主菜,加埋甜品,再加埋一,都係Ft6193,我哋冇留意加咗10%,重比埋Tips共Ft6500,計返都係約HK$210,好抵食,味道又唔錯,老公話我使乜搵定餐廳,有時隨便搵一間重有驚喜

21:28 就係呢間餐廳

餐廳外貌

Apartment門口


條條街都泊滿車,其實真係可以唔使泊酒店

去附近小店行吓,因我後朝先整早餐,所以唔買麵包、芝士住,老公求其買支橙汁,但第二晚好夜返酒店,再去小店收咗工,慳返唔使整⋯hehe



沒有留言:

張貼留言