2015年7月20日 星期一

Day 4 .2 -匈牙利~最美咖啡廳、蓋勒特丘陵、布達佩斯夜景

離開漁夫堡,去世界最美咖啡廳No.1-New York Café

又好好彩,附近搵到車位,問咗人,重唔使入錶添



New York Café 門口已經有人排隊,因為前日在維也納去唔到Demel 同Cafe Central飲咖啡,所以今次乖乖地等

14:52 側邊窗口



排除時影吓天花,好華麗


15:20 等咗約30分鐘,有位


頭先就係咁排隊,咖啡廳大,都唔算等好耐


15:28

咖啡豆其實係朱古力,脆脆哋,好食


我想叫有3種餅嗰款,但唔知點解叫得一種,都叫食過啦,好食,但好細件


餐牌有其他嘢食,但老公話貴,又唔係好肚餓,所以唔食,旨在嚟感受吓氣氛啫

兩杯咖啡、一件Cake,加15%服務費,FT6500,同噖晚晚餐一樣價錢,都幾貴,但世上最美咖啡廳喎,山長水遠,點都要坐吓啦

華麗又大

咖啡廳連貫隔離酒店大堂

16:18 門口貼滿米芝蓮



16:36 去今晚餐廳Kiskakukk Étterem訂位


去蓋勒特丘陵,city塞車,途經河邊,落車影吓相


17:03 今次影國會大廈最近

去到蓋勒特丘陵,因為係旅遊景點,有專人睇場,要入錶


又見櫻花,歐洲真係都幾多櫻花,但多數冇日本咁靚,呢棵似日本櫻花,幾靚







比呢隊球隊霸咗靚位,似係德國隊,應該係少年隊,好後生

行去另一度影,又見到聖史蒂芬大教堂


布達皇宮








呢個像噖日喺中央市場影過嚟都見到

坐架靚車,又有司機,坐得都應該係有錢人

18:22 喺鎖鏈橋我哋又揾到錶位,又唔使入錶,正

左邊第四架係我哋架車

行鎖鏈橋去對面河







行咗過對面,等日落開燈

日落開始凍,比我就唔坐出面

開始著燈,但未夠黑,老公影相,我就喺後面等,凍到流鼻水

19:36 呢張幾靚

國會大廈,老公話影出嚟一般,難影



鎖鏈橋加多瑙河,真係幾靚





行去橋中間,影布達皇宮

老公影到唔捨得走,訂咗8點半食飯,已經過咗鐘,驚到時冇枱

21:05 Kiskakukk Étterem又唔係好人多喎

終於飲到漁夫湯,即鯉魚湯,好飲好飲,入面有魚肉,好鮮甜,Ft990差唔多係噖晚個湯雙倍價錢

老公飲牛肉湯,一樣係Ft990

烤鴨腿Ft2990, 皮脆肉嫩,好味


我食鵝肝,嚟匈牙利當然要食啦,都幾好味,但冇入口即溶嗰種感覺,唔係我食過最好味嘅鵝肝

呢餐原本都好滿意,老公話應該係全個旅程最好味嘅一餐,但⋯⋯只係老公覺得,我呢,個湯好飲,鵝肝唔錯,鵝肝諗住只係前菜,再叫一個主菜啦,見到牛,諗住唔會差得去邊啦,點知⋯唉⋯⋯下面呢碟有3、4 件牛肉,鞋到呢,好似煲湯豬肉咁,重要呢碟係最貴Ft4790,我食咗一啖已經唔想食,但全餐最貴,點都食多幾啖啦,老公知我唔想食,幫口食咗唔少,佢都覺得好鞋,只不過唔想浪費

老公問我唔係做定功課咩,係呀,咪就係烤鴨腿同鵝肝囉,唉!!其實我飲個湯,加鵝肝,我都飽咗6、7成,諗住食多樣,點知嘥錢又難食,早知叫個甜品重好啦,呢餐真係天堂地獄集中一齊

呢碟係得食過最難食嘅牛肉,最好食係薯仔,難為老公,因為牛肉佢食得重多過我

呢間餐廳重有一樣唔好,應該上咗鵝肝,過一陣再上碟牛肉,但一齊上,好食都攤凍晒啦,唔通鵝肝唔係前菜,都唔記得嘞

加咗12%服務費,布達佩斯間間收都唔同

老公話我,點解人哋講匈牙利食嘢好平,我食到咁貴,咁今晚呢間餐廳係比噖晚間餐廳貴,食鵝肝喎,梗係貴D(其實噖晚間餐廳都有鵝肝食,但我諗住今晚先食),咁你都話烤鴨腿好食啦,係個鞋牛肉失敗啫,如果好食嘅話,就唔貴㗎喇











沒有留言:

張貼留言