2015年8月19日 星期三

Day 6 .2 -克羅地亞~瀑布村 Rastoke


16:02入油,今朝入滿,而家再入KN240,每日都開好遠路


主要係老公眼瞓,要飲咖啡,順便入油


16:54 泊車對面就係瀑布村,

見到對面草地有人影相,老公想過去影,其實呢個位影到全景,唔入村都得



天色灰暗,唔靚


開車入村,去到入口,老公見到入村條橋好似係人行,怕車行過橋唔穩,咁我落車先,老公泊返頭先影相個位

等老公泊車時,見到走地雞



因為等老公時我已經周圍行咗一陣,到老公行到時,我就行前面,老公一路行一路影相

想搵頭先見到大草地個位,越行越入,諗住老公會跟住行

行返上去又見唔到老公,再行落去,點知行咗入民居,同老公失散⋯

17:45 呢間係民居




再行上去,見到老公,比老公鬧,話我一個人行咗去,離晒譜

原來老公頭先搵到個草地影相位,以為我入咗去,比咗入場費KN20,入到去又唔見我,出返嚟先見到我

老公係咁鬧⋯其實我點會一個人入場先喎,不過我係應該等埋老公一齊先行嘅

咁就買多張飛入場,其實我覺最靚係頭先個位,可以唔使入場

入場就近D影瀑布

開始有少少陽光















行去攞車,有陽光,比頭先好

下面2張係iPhone影全景相



日落,要走

離開瀑布村去今晚民宿,會經過今晚食晚餐廳

19:13到FENIKS餐廳




老公飲忌廉湯,好大碗,早知叫一碗就夠


我想飲返匈牙利嗰種濃濃牛肉湯唔死心,繼續叫牛肉湯

同噖晚拉頓湖一樣,都稀稀咁,似清雞湯,有少少麵條,2碗都好大碗,飲完湯都飽大半

好貪心,諗住2個人食3條鱒魚唔多吖

老公又問有冇豬手食,叫咗烤豬腿,份量又多,一大盤,最後食唔晒,浪費

烤豬都幾嫩滑,但我只食咗一件


鱒魚燒得幾香口,但"鞋",好努力食,食咗一條,好懷念德國國王湖嘅煙燻鱒魚


呢餐雖然唔係好好味,但員工態度好好,嘢食份量又大(其實係我哋唔係好知份量,貪心),老公好滿意,食咗KN198,我比KN210,員工話Too much,我哋食得開心,冇所謂,咁員工開心咁收咗,可能克羅地亞物價低,加上呢度係山區,比KN12 Tips 算多啩,但餐廳冇收小費,比KN12都話多,真係估唔到我哋好似做咗豪客咁添

相比噖晚匈牙利巴拉頓湖嗰餐,收27%服務費,呢間真係平靚正

不過係呢間餐廳比較平啫,天日去嗰間,就正常價

去到民宿9點,房唔算大,但床夠大


房好簡單


廁所就麻麻,去水唔得,沖完涼地下濕晒

民宿嬸嬸好Nice,問我哋想飲乜,咁夜,又凍,飲杯茶算

頭先見到滿天星,我都覺得好多星,山區夠黑,但好凍⋯有D懶,老公沖完涼出去影,已經多雲,點知⋯天日起身已經落緊雪

之後全程都見唔到咁多星,影相真係要即時




沒有留言:

張貼留言