2015年8月8日 星期六

Day 6 .1 -克羅地亞~ 薩格勒布

2015年4月6日

巴拉頓湖(Balaton)  薩格勒布(Zagreb)  瀑布村(Rastoke)


老公早起,一個出去行吓影吓相,先發現架車冇晒油,即搵油站

07:45 到油站,唔理貴唔貴,入滿


寧靜的巴拉頓湖



返酒店

08:29 食早餐,酒店價錢咁平,但都幾多嘢食


有抄蛋⋯正,呢間酒店真係好抵住

酒店大堂

問咗職員,知道今日假期,郵局唔開,交唔到罰款,離開匆匆一到嘅巴拉頓湖


離開時沿湖邊行車,冇乜嘢睇,行程緊密,上高速公路走,下次有緣再到



10:59到匈牙利邊境,再過就係克羅地亞,相中右手邊見到有旅遊車,似有海關,離開匈牙利前,去問吓可唔可以交罰款,都係冇,算算算,盡晒力喇

克羅地亞高速公路係分段收費,唔需要買路票,但見到有站,就停一停,老公見到有人換錢,就叫我換,怕冇克幣比公路費

我上網睇過公路係收歐元㗎,不過老公唔放心就換€50,但好貴,€50換得KN350,即兌7,之後去到薩格勒布兌7.5呀,蝕!


11:21入高速,撳飛


12:00行咗40分鐘收KN42或€5.55,都話收歐元㗎啦


之前奧地利、匈牙利買路票係7日、10日計,相對克羅地亞公路逐段計,收費好貴,尤其我哋去杜邦力,車程長



到薩格勒布,附近停車場泊好車,就行去-聖母蒙召升天大教堂,古蹟成日都維修

教堂對出廣場









復活節假期,當然有復活蛋



剛離開教堂,見到有騎兵到

行去教堂廣場,返轉頭睇吓先

乜嘢儀式?




有外國遊客叫我哋影相,以為幫佢影相,點知係同我哋影相,當時唔識反應,影咗,好奇怪,而家世界各地都有好多中國遊客,點解同我哋影呢,不過佢又唔似壞人,但當時都應該用我哋電話返影張相⋯哈⋯⋯


行去聖馬可教堂

但行錯方向

要行上去小山丘,有D難搵


經過石之門

到聖馬可教堂,嚟薩格勒布就係想睇呢個教堂頂,好可愛,比其他教堂特別









耶拉齊洽廣場

去相中最前面Information問邊度可以換錢




Information話換錢地方,沿廣場大街行5分鐘,轉左,在一個商場內

商場內找換店,2個字-貴,冇換到,但去咗個廁所,唔使錢⋯正

行返轉頭見到Pizza店,買件邊行邊食,趕行程,今日午餐就咁算,反正今日早餐食得飽


咁大件都係KN10,抵食夾大件,重幾好味添

行去聖母蒙召升天大教堂附近找換店換錢,兌7.5(點解頭先見唔到呢間 -_-")

2點半多D開車走,薩格勒布消費都幾平,停車場泊2個鐘都係KN10,薩格勒布係克羅地亞首都喎,可能我哋只係停2個鐘啦,其他消費貴唔貴就唔知喇

老公話停2個鐘太趕,但我想去嘅聖馬可教堂都去咗,其他冇乜特別,下次有機會再嚟囉




沒有留言:

張貼留言