2024年8月28日 星期三

Day 6 & 7 - Fairy Pools 仙女池、Glasgow格拉斯哥

 2024年5月2日     星期四

08:31早餐生果同噖日一樣

今日唔食腸仔煙肉,揀三文魚+炒蛋

老公同噖日一樣,煙肉煎蛋+蘑菇


食早餐時,朋友D話有啲唔舒服,食完早餐朋友返房休息吓,等到10點出發


去到Fairy Pools仙女池,朋友D仍然不適,留在車休息,朋友M就陪佢,咁我哋就兩個去行

10:38 Fairy Pools 仙女池在停車場的牌


沿溪流行


有個小瀑布

行咗一段路,回望見到停車場位置



呢個係比較多水流的瀑布

老公話背光,點影都唔靚







仙女池係咪呢個位❓老公話想影得靚,要下午嚟影

網上見人哋相幾靚,現場睇差咁遠😂

見到遊客向前面行,可能未到,但朋友在車休息,費事佢哋等咁耐,我哋行到呢個位算了,回到停車場大約行咗一小時

開始回程了

今日天氣好,沿路風景唔錯


13:03 見到有位停車~The Plock Kyle's Community Parkland,休息一陣,因為朋友剛嘔完,落車抖吓氣

15:09 又回到Fort William的麥當勞,架車要充電,我哋就食午餐

又行幾日前的公路~全英最美公路~A82公路

早幾日行A82係陰天,今日好好天,唔同景色,一樣壯觀


兩旁壯麗的山景

車上睇風景都覺得靚



17:08 停車休息,影張相




18:53到格拉斯哥的酒店,又係Premier Inn,英國旅行揀佢最方便😅

今次呢間Premier Inn的房幾新👍,床好大

酒店房間的View,呢間 Premier Inn在河邊

兩位朋友唔出去食飯,咁我同老公行去食,要過橋

呢間餐廳我哋之前想訂位,訂餐枱位置,因餐枱位置好少時間有枱,入到嚟先知原來呢度主要係吧枱位,不過⋯最後都冇訂到,因為要俾訂金,亦都好彩冇訂位,訂咗朋友唔舒服都嚟唔到

19:41坐上吧枱,Staff放個是日餐牌上枱俾我哋睇,呢個餐牌點咗一個主菜~Dressed Crab,其他在另外餐牌點

蟹餅Crab Cake£15得3粒,唔算好鮮甜,老公話唔抵食

Tempura Squid炸魷魚£15.5, 估唔到呢個好味喎,因為响英國食過好多次炸魷魚,多數都冇乜味,但老公又鍾意食,今次有驚喜

Dressed Crab蟹蓋£26, 好好味🤤,Dressed Crab開頭都唔知係乜,Crab就食啦,見到顏色就知好多蟹膏蟹肉,好香好食呀

Pasta Vongole 蜆意粉£22,要食啲意粉飽肚,蜆肉好鮮甜,呢碟都幾好味,係貴咗啲

呢餐£82, 淨係個蟹蓋都夠我回味🤤

呢間餐廳門口好細,好易睇漏

20:52日落了,格拉斯哥的街道

慢慢行返去酒店,睇吓河邊風景



見到我哋住的酒店


格拉斯哥河邊環境幾好、幾乾淨

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2024年5月3日     星期五

老公和朋友M食早餐,朋友D仍然唔舒服,我就瞓晏啲

呢日原本會在格拉斯哥市中心行吓,朋友D唔舒服,我哋就遲啲Check Out,之後開車回家

中間休息站食少少嘢,休息一下,架車都要充電

蘇格蘭🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿高地、天空島旅程結束,老公話去高地車程都幾長,車路窄都唔易開,都幾攰

但自駕遊可以行山、健行,又好彩2日行山天氣好

因為有鄰居遲我哋一個月去高地,參加Local Tour,大的景點都會去,城堡冇去咁多,行山就冇時間,只在山下影相,我哋鍾意行吓山影吓相,所以都係鍾意自駕多啲

蘇格蘭🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿高地、天空島值得一去,睇相遠不及現場親身感受壯麗廣濶山景。






沒有留言:

張貼留言