2024年8月1日 星期四

Day 3-Loch Ness尼斯湖、Urquhart Castle厄克特城堡、Inverness因威內斯

 2024年4月29日     星期一

10:49到The Loch Ness Centre尼斯湖中心,以為會有尼斯湖水怪的公仔影相,但冇⋯

尼斯湖水怪公仔,呢度唔似有⋯


The Loch Ness Centre尼斯湖中心要入場費,又唔係水怪公仔打卡位,我哋就唔入去😅

入手信店睇吓

諗住入Urquhart Castle厄克特城堡,工作人員話要上網買咗票先可以泊車,咁我哋開車出去揾個位停一停,上網買咗入場券先

11:51泊好車入場前要先出示Email,但我收唔到電子票,最後出示係扣咗數先入到場

我同老公入咗英國遺跡協會English Heritage,所以呢個Urquhart Castle入場費£13/人有半價,朋友D&M買就原價

睇吓城堡展覽、歷史


入放映室睇短片,聽唔明睇動畫


12:20 出去睇城堡遺址






剛才的展覧中心


城堡在尼斯湖旁,見到幾架遊船經過



呢座The Grant Tower以前係咁樣

經過戰火洗禮,而家咁樣











有遊客坐船遊尼斯湖,在碼頭上岸參觀城堡

城堡幾大,值得入場參觀,尤其我同老公有半價😏

1413揾咗間小店食午餐

M幫我點餐係湯+三文治的Set Lunch,點知嚟咗2份,一份係湯+麵包,另一份係三文治,好飽😆

老公和M食炸魚薯條,重未放棄,希望有次會食到好味的炸魚薯條,呢餐£56



15:00 好想揾到尼斯湖水怪的公仔影相,即時Google揾到附近呢個,雖然唔係,但都叫有相嘛😂


有鄰居嚟過,張相都唔係咁嘅

多年前有人見到尼斯湖有水怪,嗰個位置有標誌性,後尾開車揾到真.尼斯湖水怪位置,但老公話唔想停車,最後錯過了

呢隻唔係高地牛

15:48Inverness Cathedral 因威內斯座堂,朋友M話同香港延文禮士道英文一樣,唔講真係唔知😅

Inverness Cathedral 因威內斯座堂旁邊盛開櫻花,可惜今日陰天




影幾張相就走咯

17:01這間餐廳側邊有停車場🅿️

Falls of Foyers 


行到落去睇瀑布,冇水嘅⋯

影幾張相就走咯



17:22 途中見到180度的彩虹🌈


這條彩虹好大,跨過山谷

18:58返到Fort William 威廉堡,晚飯餐廳~Geographer,呢間冇得訂位,排咗20分鐘左右有位

我和朋友D食鱸魚,幾好

老公和朋友M食青口,大碟又鮮甜


呢餐£88.75

食飽離開時,門口重有人排隊

睇吓手信店

好得意,有啲想買返屋企掛廁所,最後唔想鑽窿,冇買到






沒有留言:

張貼留言