2024年8月12日 星期一

Day 4(下) - Dunvegan Castle鄧韋根城堡、Neist Point Lighthouse、Portree波特里

 16:02 Dunvegan Castle 鄧韋根城堡

入場費£16.5/人






城堡内唔算太多嘢睇



其中一間房,嚇死人咩😆

城堡平台




好快我哋就行完,在城堡入口樓梯影張相,行出去

這個Dunvegan Castle 鄧韋根城堡主要係睇花園,如果入場睇花園,重貴過睇城堡




花園種植好多唔同的花、樹,可惜今日天氣唔好,當時重落微雨


行城堡外圍




比較噖日去尼斯湖的Urquhart Castle厄克特城堡,今日這個Dunvegan Castle 鄧韋根城唔太值得入場,Urquhart Castle我哋有半價,就算原價入我都覺得多嘢睇

城堡旁碼頭有船出海睇海豹


18:03 Glendale 的 Neist Point Lighthouse

一落車,好大風好大風,加上落雨,再加上時候唔早,如果行去影燈塔,一來一回要1小時,最後⋯大家決定唔行去燈塔,我係好鍾意影燈塔的,但今日天色差,放棄


車道兩邊泊滿車,好多遊客嚟

今晚住Portree,由Neist Point Lighthouse去Portree波特里要1小時,中途有段路整路封咗,好多車停咗响度,等咗一陣問吓人,唔知等到幾時,最後行另一條路,去到Portree市中心7點幾,剛才唔去燈塔決定冇錯,去完可能冇飯食😂

先去車充電站,充電完後我哋去食飯

因為大部分餐廳收9-10點,想食嗰間餐廳連隊都冇得排,因為重有人排緊,到我哋時要關門

今晚晚餐餐廳~Portree Hotel,呢張相係明日影的(明日好好天)

20:48我同朋友D食牛,記得係慢煮牛,估唔到幾好味喎

老公和朋友M食雞胸,佢哋都話唔錯,雞肉唔老,白色配菜尤其整得好味

呢餐£88.3, 我哋都覺得有驚喜,呢間唔錯


21:28去到住2晚的民宿

食早餐的位置

一樓的公衆休息位

房間都幾大,但都幾貴£180/晚 (蘇格蘭酒店都係貴)




有淋浴及浴缸,原本唔錯⋯

淋浴位置,一沖涼,水彈到周圍係,地下濕晒

竟然有沐浴用品

揀早餐,之後放落去地下



沒有留言:

張貼留言