2024年8月19日 星期一

Day 5 (下) - 天空島~The Brother's Point、Kilt Rock懸崖瀑布、Quiraing健行


 13:05 到Rigg Viewpoint 


一圈圈唔知係咪魚排呢


水好清

呢度係睇海岸線吧

見到有Local tour在這裡坐在草地上午餐,吹著海風好舒服😌



13:30 到Lealt Falls,如果影瀑存正面,要行一段路

就係呢條瀑布,呢個位置影唔靚,要位置好又要行一段路

時間關係,我哋行去平台算了

平台影瀑布反而影唔到😅

14:07 到 The Brother's Point

懶羊羊🐑

應該要行過去影舊石,但時間關係,我哋唔行落去了


羊BB

14:30 到Kilt Rock

Kilt Rock係睇懸崖瀑布


如果坐船在海中心影,重靚

瀑布另一邊

15:03 到Quiraing

Quiraing呢度係要行上山睇 View

剛剛就係呢條路開車上山,老公話蘇格蘭高地的路都幾窄,單線雙程,上、落山會塞車









好似見過名信片影呢個位


這個角度影咗好多張😅,真係靚嘛


上山的路在灣位塞死了,車都要慢慢讓路



行落返停車場,在觀景台又影山上風景


老公重有景點想去,要向北上~An Corran Beach、Rubha Hunish(最北懸崖瀑布)、RhaWater
Falls,但朋友想去廁所,前面景點唔知有冇廁所,最後我哋回頭去返今朝行山的 Old Man of Storr 斯托爾老人嘅停車場去廁所,亦都唔再行回頭路,可惜!今日行咗天空島二個位置的山,風景壯麗,幾似我鍾意的冰島山景,一定會再嚟行山、健行,怪唔知以前聽人講去英國玩,多數去蘇格蘭,真係值得嚟,不過⋯怪唔知酒店咁貴😂



16:54 到 Portree Harbour,軟雪糕🍦£3, 普通軟雪糕,英國係咁貴,但熱辣辣,食一杯好正

碼頭的彩色屋仔,應該要上對面山坡影

但我哋冇行去對面影


17:45噖晚食晚餐的Portree Hotel

對面就係今晚食晚餐的餐廳~Cuchullin Restaurant,呢間餐廳下午開17:30,再遲啲就要排隊

呢間Cuchullin Restaurant好多遊客嚟食,因為有鄰居6月時跟Local Tour嚟高地玩,導遊都係推薦呢間餐廳,噖晚去Portree Hotel 都唔錯,我哋兩間都食咗😄

今日餐牌

前菜我飲湯,老公及朋友D食青口(食青口抵啲,但我唔敢食,因為有酒😔),朋友D食類似蛋餅

唔記得係咩湯,唔錯,但我响屋企都整到差唔多😏

朋友D食Roasted Sea Trout,佢話唔錯

老公及朋友M食牛~Slow Cooked Beef Cheek,呢個好味,加碟薯仔,因為我的主菜好少,怕唔夠飽😅

我就係食帶子Pan Seared Scallops,好大隻好厚肉,好味

呢餐£123.5, 我哋覺得相當唔錯😋

返到民宿,朋友M落地下食煙,見到鹿鹿😍

老公即刻攞相機落去影,可惜鹿鹿已經走了(拎電話咪重快😓)

沒有留言:

張貼留言