2014年12月18日 星期四

Day 7 -白金瀑布、小樽


2013年4月2日

07:49 呢間唔係高級酒店,所以自己剷雪




08:29 早餐


搬行李去車放好

09:35 去酒店後面嘅瀑布


今次旅程最後一次落雪










10:30開車,去到小樽要14:50,4個幾鐘


11:51經過富良野,呢間Bestom上次都買過嘢


12:21買咗麵包,今日要好遲先到小樽

100Yen店買咗個沖茶盒仔

12:35 老公又要睇


開吓停吓,今日去小樽有行IC,都要16:05 到小樽,停好車第一時間,去必食嘅炸雞

諗返都流口水,一人半隻,比多D較脆嘅位置老公食,老公話不給叫多半隻,但我怕熱氣有叫到,其實有排都唔去北海道,應該食多D,後悔


4次小樽食炸雞,都係出拔小路呢間

食雪糕降火,老公鍾意冬天到北海道,唔會食到赤肉,不過都幾甜



每次到小樽都覺得幾凍,今次最暖

行吓小樽運河








第一次到小樽食過呢間牛角


熟悉小樽,行行吓,撞到船長之家嗰對香港情侶




17:51六花亭嘆杯咖啡,可惜食唔到本店先有嘅香酥奶油批,奶油夾心餅唔好食

買完手信,先知好快閂門,好快飲完杯咖啡就走



18:11行返停車場放低六花亭手信,呢間和樂咁多次都冇食過

原本都諗住走,去今晚住嘅酒店附近食,點知老公話不如食埋晚餐先走,咁我即刻話去海貓屋食蟹膏意粉,上次都幾好食

因為之前冇諗住去,所以就憑記憶去,老公方向感麻麻,就由我帶路


18:35搵到喇,我同老公講:睇吓我幾犀利⋯天才⋯⋯哈哈哈


當我好開心坐低時,打開餐牌,睇睇吓,越睇越唔對路,再望清楚間餐廳,都環境都唔同,老公都發覺⋯⋯原來我哋入錯餐廳=_=!!

樣衰都做一次,因為我係想食海貓屋,講對唔住起身走人

海貓屋喺隔離,點解會入錯呢,因為海貓屋今日休息,冇開燈,見到餐廳有燈就入去,所以入錯囉⋯唉

今日係定休日,不過都入去望吓,有個管理員咁嘅男人喺度,當然都係話今日休息⋯⋯唉

好開心搵到海貓屋,但又食唔到,好失望!冇理由入返頭先間餐廳⋯

冇心機留喺小樽,老公話睇吓沿路有咩食,反正未肚餓


離開小樽都行IC去千歲,怕咗塞燈位



19:36路經一個社區,見到有山頭火,今次未食過拉麵,就食拉麵啦

唔知係咪唔夠凍,定唔開胃,我哋覺得一般



經過扎幌站

20:25 經過薄野


21:40 到千歲區嘅酒店-Hotel Wing


間房好細,但幾好瞓







8 則留言:

  1. LANLAN, 想問你之前Yahoo blog d post 係咪冇搬過黎?

    回覆刪除
  2. 冇搬,我係電腦白痴,老公又唔幫我搞,之前嗰D記低就算!我連而家個BLOG都搞唔掂,想版面整好D都唔識整,留言想放版面都整唔到,而家記低遊記比自己睇就算!

    回覆刪除
  3. 可惜,有時想睇番你以前既都睇唔到。
    不過都係馬後砲,我搬既時候都好 "le hea" ,我係咁捉住小肥佢地問,好彩最後都搞掂咗。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 留言想放版面睇呢篇教學
    只係copy & paste就搞掂

    http://seeddauding.blogspot.hk/2013/10/recent-comments.html

    我個遊記blog都係跟佢執靚

    回覆刪除
  6. 點解你日日都咁遲去酒店, 又咁多杯麵.

    回覆刪除
  7. Thank you Gio L,好有用,第日再慢慢睇執好個Blog

    回覆刪除
  8. jokelib "點解日日都咁遲去酒店, 又咁多杯麵",你如果有細心睇晒D字,應該會知點解。

    回覆刪除