2014年12月9日 星期二

Day 4 -定山溪、釧路阿婆爐端燒


2014 年3月30日

噖晚瞓得唔好,但都磨到6點起身




老公話出去吸吓寒氣,等個身凍D後去浸溫泉



06:11時間重早,條路只得老公腳印









架車要掃雪

06:39 辛苦老公

老公掃開架車D雪後,先發現有工作人員掃雪,工作人員都好奇怪老公點解要自己掃,哈哈⋯少住高級酒店,其實之後諗返,之前住過有酒店都係唔使自己掃㗎,幾年冇嚟北海道唔記得咗
=_=!!


06:48 冇乜人浸


07:45食早餐



每枱一窩飯,好似好好味,但我唔覺同平時有乜分別⋯




09:25 定山溪公園






























行到去二見公園






二見吊橋

行一行手信店,買咗個鎖匙扣就離開定山溪,向十勝出發




11:18 經過間模型店,老公話要去睇吓,我留喺車等,幾分鐘後空手而回,老公話要慢慢睇先得,時間關係,算



13:33 經過休息站,停一停車




原本會去十勝花畑牧場,但車程長,燈位多,直接去帶廣食午餐


老公話唔明點解我要特登去帶廣食豚肉飯,上次食過都唔係好好食


咁其實都順路嘅,而且都要食午餐,只不過去到帶廣附近就是5萬個燈位,市區又多車,老公揸到"忟",原本好似好順路,都用唔少時間




15:14 終於到帶廣

2010年食過元祖,冇傳說中咁好食,當時網友話火車站桔梗重好食,今次想試吓,原來桔梗已經執咗,火車站得一間,算啦⋯就呢間




15:30 即燒冇話唔好食嘅,但唔驚喜囉,老公話同元祖豚肉飯一樣,唔需要特登走嚟食,路過就可以,我覺得好似元祖好味D





唔怪老公話唔凍,呢個溫度加陽光,褸都唔使著


想去六花亭食奶油卷,但又剛食飽,行個圈,不過冇乜嘢好行,老公話都係早D去釧路,唔想咁夜去到


16:45 開始日落






天都黑晒先到釧路,今晚住 Kushiro Royal Inn


18:34 間房一眼睇晒









離開酒店,發覺地上唔似落雪,圓形一粒粒咁,踩落去比雪硬


幾次到釧路,今次終於唔係撞正定休日,終於可以食到阿婆爐端燒


19:35 坐低



一夜干、燒牛排,牛排上次去萬年青好好味,阿婆就醬油味好濃,我哋都覺得萬年青好食D


呢個係因為溝通唔到,所以叫錯=_=!!,唔怪得問我哋要唔要飯,當時都唔明




鱈魚都燒得幾香口,但都係醬油味較重


呢餐食咗5050Yen,老公話情原食多餐難陀海鮮放題




下次再嚟釧路,我會去萬年青



返架車攞嘢,車頭D雪好得意,好似發泡膠,我諗係落苞



宵夜甜品,麵包買定餵天鵝






13 則留言:

  1. 嘩, 雪景好正啊!! 仲有我喜愛的河童!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話叫你去北海道喇 !

      刪除
    2. 係囉 ! 講咁耐都未去 !!

      刪除
    3. 我今次去東北買左本北海道書架喇, 不過我之前買左好多旅遊書啲地方都未去, 哈哈!! 要再排下先!! 成日覺得北海道好鬼遠... >:)

      刪除
    4. 北海道唔遠, 東北再上小小之嘛 :D

      刪除
    5. 如果坐直航,北海道都係多一個鐘機啫,不過我去北海道都未坐過直航,下次去諗吓坐香港航空

      刪除
  2. 我去到帶廣剛好元祖定休, 月巴介紹車站呢間, 未食過覺得好好食.(而家香港丼丼屋都有車站嗰間既豚肉飯食, 覺得都唔錯)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你下次去北海道唔好冬天去啦, 我跟!!

      刪除
    2. 好, 去埋今次凍冰冰下次夏天去.

      刪除
    3. 搵日試丼丼屋先,好鐘意豚肉飯,但暫時冇一間好好食,以前女人街有間帶廣豚肉飯都唔錯,可惜執咗!

      刪除
  3. 一夜干得唔得呀 ? 成日聽人講話好好味的
    俾o的時間我,等我慢慢追返o的遊記

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都覺得一夜干幾好味㗎
      遊記有時慢慢睇啦,睇完唔一定留言,打都係為咗記錄第日回憶同大家分享吓,有緣就睇^-^
      我而家都好少睇遊記,想去邊先搵嚟睇吓

      刪除
  4. 阿婆爐端燒有冇menu? 定係見到有咩就食咩﹖
    PS 我都有寫日本遊記﹐有時間來睇下^^

    回覆刪除