2014年12月17日 星期三

Day 6 - 古丹溫泉、北狐牧場、白金溫泉


2013年4月1日


07:55 食早餐






條魚好多骨,放棄


08:51離船長之家見到鷹,停低影相



今次老公冇乜心機影相,鏡頭入晒塵,張相都唔執





10:02 每經過Media Shop 老公又要行

10:37 到美幌峠,上次嚟係黃昏,今日天氣唔錯
























去商店買咗小小手信就離開美幌峠


見到山坡有鹿鹿,上次釧路濕原見到好多,今次旅程重以為見唔到添

12:10 古丹溫泉,除咗06年,08、10年都有嚟,今次第三次嚟








其實噖日去古丹溫泉比較順路,點解去完船長之家要返轉頭嚟古丹呢?


因為今日係靚靚生日,上次浸古丹時,靚靚還健在,當時就諗可以同靚靚嚟浸溫泉就好,不過靚靚怕凍,年紀又大,都好難帶佢去旅行


古丹係我哋好鍾意嘅野湯,景靚,上次浸時,都話可以同靚靚嚟就好喇,加上可能好鍾意呢度,靚靚走咗之後,我曾發夢同靚靚嚟浸古丹,所以今次遊北海道幾日都嚟古丹,車程雖遠,夾啱係靚靚生日,還自己一個心願


今次5天自駕由扎幌去道東,再扎幌千歲還車,重要就住今日到古丹,行程真係比較趕,車程長(比想像中又多燈位),老公覺得今次係揸車多過玩,但我還到心願,老公食到船家之家晚餐,總算都完成啦




我浸時好大風,靚靚真係跌咗落水⋯哈⋯一齊浸


浸幾次古丹,今次天氣最熱,所以浸一陣就起身




天鵝腳上有記印

重有少少麵包,餵晒天鵝








13:22 我今日又食杯麵,其實想去川湯站餐廳食,但時間關係


再加上噖晚船長食淨嘅海鮮同蟹腳,當然唔會浪費,不過天氣凍,飯比較硬,所以老公食晒,我食杯麵

喺7仔食杯麵時,應該叮埋D蟹飯

13:41開車去北見留邊"北狐牧場"


14:57 轉個彎就到北狐牧場

見到有隻狐狸

好瘦


入返樹林

15:03 停車場好少車,冇乜人到



好多狐狸












場入面嘅狐狸明顯比頭先喺出而見到嗰隻肥












附近都有其他場館同商店,不過重有好遠路程,又都好似冇乜好行,早D走




16:45經過住過2次嘅層雲峽,今次唔住咯


18:06 GPS去到富良野就好似神神哋,入定油先


18:36 今晚住白金四季之森


裝修較舊









18:51食晚餐


呢間酒店唔多人

粟米湯間間酒店都好飲

食物品種唔多,老公食多幾轉蟹腳


燒鍋有幾種肉揀,味道都唔錯







每年喺香港都會買個蛋糕記念靚靚,今年就喺酒店商店買咗個麵包



之後去浸溫泉,呢度晚黑都夠凍,老公話都OK,因為老公鍾意浸溫泉越凍越好,所以夏天唔會考慮嚟北海道,除非老咗唔怕凍




4 則留言:

  1. 個早餐同尋晚晚餐相差好遠﹐少左好多野食。。

    回覆刪除
  2. 我都好想帶我隻狗去日本,不過覺得都幾難因為好似要搞好多手續。

    回覆刪除
  3. 早餐冇乜胃口食太多魚生,所以份量都夠

    回覆刪除
  4. 要去就趁狗狗重健康,真係好多手續,但而家多咗公司幫你搞,好過以前㗎喇,不過帶寵物去旅行真係唔容易!

    回覆刪除