2014年12月12日 星期五

Day 5 - 釧路濕原、塘路湖、養老牛溫泉、船長之家


2013 年3月31日

07:35 食早餐


呢間Kushiro Royal Inn好多唔同麵包種類,可惜唔係熱辣辣,不過7千Yen一晚,都算唔錯


日本人好少會將蛋整到咁熟喎



經過商店,老公話要睇,要等十幾分鐘先夠10點開門,老公睇相機,我睇100Yen店,都買到少少嘢

老公見7D相機價錢比扎幌平,話冇保養都買,點知冇折,最後一年後香港買咗6D


11:12 到川之駅塘路湖


見到雀鳥




我拋麵包,老公影相



有時會睇唔到,飛過龍



佢哋將麵包拎返雀巢餵BB,因為聽到D細雀仔叫聲


烏鴉都嚟爭食





影雀影咗一陣,去影吓湖

















離開川之駅塘路湖,另一個位置又影吓

離開塘路湖附近,又有個湖

13:08


13:11GPS顯示已經過咗養老牛溫泉, 再直去係摩周湖方向,周圍都唔似有,就返轉頭,左手邊有個路口,行過落去少少睇又唔係好似,就返轉頭(其實就係呢個路口)


呢度有間細酒店




見到溫泉係休息時間,見到有婆婆喺入面,拍門問,當然同婆婆溝通唔到,但問咗知道個野湯有開,門口有張紙,婆婆話去野湯要再行3公里

有D想不如喺呢度浸算,不過去唔到野湯又唔甘心


跟個地圖指示,再去前面睇吓




去返頭先個路口,雖然頭先行過落去唔似,來回幾次,都覺得如果唔係呢個路口,冇其他路,而婆婆冇話野湯唔開,決定開車落去,之前唔開車落去係條路好凹凸不平、好爛,怕車傷,慢慢落去,真係養老牛野湯


13:56 搵咗成個鐘,終於搵到,重有其他車喺度


溫泉好細,冇分男女湯

頭先經過呢條橋


見到更衣室個牌寫住"水著禁止",有個阿叔喺河邊剷石,問咗佢話可以用毛巾,即刻換衫,重有一個阿叔同我哋一齊浸



浸完之後有第三架車到




14:22 我哋浸完,阿叔繼續浸,新到一架車有對男女喺車食緊嘢,相信之後會浸







14:40 離開養老牛溫泉





見到呢棵樹,老公就諗起上次去富良野特登搵樹,又重複上次講話⋯"使乜特登去搵,呢D樹周圍都有,有乜特別"


15:04 個牌幾可愛




15:26 摩周湖入口比雪封晒,呢個係清里町入口,之後經過-"神之子池"都係一樣,比雪封咗






16:01 到小清水町



今朝釧路睇咗一陣相機、100Yen店,加上搵養老牛溫泉用多咗成個鐘,養老牛之後沿路都冇見到餐廳,失晒預算,到小清水町,終於見到便利店

今日午餐



16:45 到北浜站




如果今日順利,就可以喺度食嘢啦⋯⋯嗚


















16:53 離開北浜站



17:04 經過網走,老公又要睇Game


17:28 網走湖












18:10 終於到船長之家


今次嚟道東,我要去古丹,而老公最期待就係船長之家嘅晚餐,第二次食冇失望,不過最驚喜係個西柚,好甜,好解渴,未食過咁甜


蝦係剛燒好,唔錯,今次冇蠔食,我覺得更好,因為船長嘅蠔整得唔好食


呢隻大就夠大,不過唔肥



















咁多嘢食,老公加杯啤酒





蟹飯冇食到,帶咗個盒留起

毛蟹好多膏好肥⋯正



其實我唔係食好多,大部分都係老公食

將食唔晒嘅蟹拆肉



食咗2個鐘,嬸嬸好快執好,因為9點鐘見到佢走,今晚有6枱客,除咗我哋,重有2個香港人


出去睇星,天清,但唔算好多



老公買咗個雪糕食,都唔明佢點解重食得落

網上好多人話船長之家唔好食,但有咁多海鮮、蟹食,見到都開心啦,可能我哋垃圾口啦,雖然好多食物係凍,但起碼蟹都新鮮,加埋住,咁嘅價錢,重想點

老公下次重想嚟,但道東車程時間真係長,今日行咗241公里,用咗成日時間



8 則留言:

  1. 這間船長之家好多人都住過, 個個都帶定盒去打包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次冇帶盒,將食淨蟹打包,今次拆埋肉撈埋飯,自制便當

      刪除
  2. 我見好多人都話船長之家o的膳食因為大堆頭,好多都係凍食的,如果冬天去都幾慘下,唔知裝毛蟹果個鍋同爐係咪會全程放o係度o既呢 ? 以前睇人地的o的相唔覺有,如果係就可以自己蒸返熱o的食物了,你知拆蟹要好多時間的啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本餐廳好多好焗,船長反而冇食到出晒汗,不過如果食物多D熱食係會好D嘅,不過計返價錢,好難逐個菜上,我哋垃圾口,都OK,老公鐘意去道東,食船長之家都係原因之一。
      係喎,個鍋可以蒸返熱D食物,冇諗到添,當時淨食蟹都好忙⋯⋯哈

      刪除
  3. 船長之家晚餐好豐富,一個人食會不會一半都食唔到﹖

    回覆刪除
  4. 養老牛溫泉呢類野湯我 like 呀 ! 不過o係雪地更衣的確係件痛苦事

    回覆刪除
  5. 我鍾意浸野湯^^,今次天氣有10、8度,都唔係好凍

    回覆刪除
  6. 我會將一碟碟食晒,蟹食唔晒就拆肉拎走

    回覆刪除