2023年12月20日 星期三

Day 6 - 巨石陣Stonehenge、巴斯Bath一日遊

 2022年8月22日    星期二

食過早餐就出發,由老闆B家開車大約2小時到巨石陣Stonehenge

12:23離遠在車見到巨石陣

泊好車,行去入場,老闆B老闆娘佢哋入過2次,今次唔入場啦,在附近行吓


入場費每人23.6, 有免費語音導覽,之後搭接駁巴士,落巴士街就望到巨石陣


最多人係最近位置,我哋跟指示行一個圈,一陣都會行到去人多呢個位


聽朋友講以前圍欄冇咁遠,而家好遠吓







以下幾張係最近巨石陣嘅相


有啲人參觀完巨石陣,覺得一次就夠,我都係,咁出名嘅大景點,點都嚟一次,老公就由細到大都好想嚟,重想再嚟,今日天氣咁好,影相靚,一次就夠啦,每個鍾意嘅嘢真係好唔同





這張係坐巴士回遊客中心在巴士影的

買咗3個袋,£5.5一個

打俾老闆B,諗住早啲去下一個行程,點知佢哋話行咗入去草原嗰邊,問我哋點解咁快出嚟,費事佢哋等咁耐嘛,而家要等返佢哋轉頭,又行吓先


草屋🛖


展覽廳



最初估計巨石陣係咁樣


由巨石陣開車去Bath巴斯大約1小時,Bath全程由老闆B帶路,因為佢哋今年4月時先嚟過

16:10 Bath大街

感覺Bath建築物外牆比英國其他地方靚,石面帶黃,冇咁暗沉

經過~Roman Baths古羅馬浴場正門,先去餐廳食飯


食午餐~Cote,老闆B食過話幾好,上次响温莎已經想試呢間,一查,原來Bath都有,唔記得訂咗2點半定3點,4點多先嚟到😂


Cote 係法國餐廳,3 Courses 20.95

16:45頭盆我食炸魷魚,响英國好難食到鮮味魷魚,所以冇期望,炸得香口已經唔錯,算好味

老公同老闆B飲蕃茄湯,老公唔怕酸話好味,我覺得酸咗啲

老闆娘食沙律菜

老公同老闆B食牛扒,好薄😂,但呢個價錢重想點

我食Sea Bass,一般唔會差,煎得幾脆

甜品等咗好耐,早知食2個Courses算,但又幾好味喎,我同老闆娘食呢個藍莓蛋糕係即焗嘅,重加球雪糕,蛋糕熱雪糕凍,唔怪得等咁耐

老公食兩球雪糕,好簡單

Crepe Au Chocolat,呢個係法式甜品,朱古力Pancake加士多啤梨🍓

食呢個唔知係午餐定晚餐用咗2小時,食完已經6點有多,所以去旅行午餐應該求食,玩緊要啲,但有時想坐低食吓嘢,我哋唔想好趕,行程未睇晒,咪下次再嚟,好在今次住老闆B屋企😊

18:16 天重好光

英國周圍都有維多利亞女皇像

先去河邊

沿河邊行好舒服




Pulteney Bridge普爾特尼橋



Bath Abby 巴斯修道院教堂


夜咗到,光線照唔到修道院下面

巴斯修道院旁邊就係~Roman Baths古羅馬浴場入口,入場費平日26假日£28, 入場只係參觀,而家唔可以浸溫泉

雖然夏天最遲9點都可入場,但老闆娘佢哋唔太想入,我哋今晚又唔係响Bath住,唔入了


再影吓修道院



有個位置偷影古羅馬浴場入面,淨係睇到咁咋,浴池當然睇唔到

又經過Roman Baths古羅馬浴場正門

呢個THERMAE Bath Spa真係可以浸

2小時£40, 都幾貴


The Circus圓形廣場

住喺度咁多遊客影相,都幾煩😂



The Royal Crescent 皇家新月廣場



皇家新月廣場連住的~Royal Victoria Park


差不多8點,行返市中心停車場攞車走



老公鐘意巨石陣,呢個手信買俾自己






沒有留言:

張貼留言