2023年12月13日 星期三

Day 4 - 倫敦唐人街、市中心

 2023年8月20日   星期日

今日去唐人街飲茶,起身在露台望風景


老闆B朋友K住Bristol (呢個朋友我都識),一家四口嚟倫敦3日,夾咗今晚一齊食飯,老闆娘整好個蛋糕做茶點,之後就出發去倫敦市中心

下午兩點先出到去唐人街附近

唐人街好熱鬧好多人

掛晒燈籠,好似過年咁

飲完茶,老闆B帶路我哋周圍行



入咗Fortnum & Mason買茶做手信

Fortnum & Mason High Tea價錢真係好High😆,望吓算了

名店街、倫敦市中心





倫敦建築物係靚過英國其他城市

18:13老闆B帶我哋去老闆娘朋友間屋參觀,佢哋住同一屋苑,老闆娘朋友收咗樓後,因為一啲原因返香港,層樓放售、放租中,問我哋有冇興趣,冇錢呢 (最新消息,已成功放租,回報唔錯,倫敦果然買樓收租唔錯👍)

呢間屋景觀好開揚

倫敦係好方便,但一房呢個價錢,我情願住遠啲




之後朋友K一家4口到老闆B家,7點多一行9人去酒樓食晚飯


再回老闆B家傾偈,講到12點(小朋友都攰啦😅),朋友K一家先返酒店,大家幾年冇見,好多嘢講,大家都話估唔到幾年後在英國相聚





4 則留言:

  1. 幾廿年前成日都要出唐人街買嘢,至少一星期都要出去買明周,當時資訊冇現在咁發達,知道傅聲死既消息真係即刻撲出唐人街睇吓有冇新嘢,我諗你唔會知邊個係傅聲 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你在倫敦讀書?我知傅聲係邊個,嗰時好細個⋯哈哈

      刪除
    2. 我唔係讀書,只不過細個已經好鍾意英國,嗰陣三幾年間就去咗三次,兩次夏天一次冬天,住過個幾月,兩個幾禮拜,最長住咗兩個幾月,日日就無所事事,行吓公園,去吓博物館就一日,成日就去唐人街買餸返去煑飯咁。

      刪除
    3. 我細個只去過倫敦一、兩日,今次去都幾多嘢睇,旅遊唔錯,長住不過我都係鍾意我住嗰區安靜啲,香港住咗咁多年人多嘈雜,而家想安靜吓。

      刪除