2023年12月16日 星期六

Day 5 - 大英博物館British Museum、Covent Garden Market

2023年8月21日   星期一

因為噖晚同朋友傾偈傾得夜,今朝唔願起身,叫老闆B唔使陪我哋出去,我哋自己行,食完早餐出發,因為落錯站又遲咗一陣,去到市中心St. James' Park 站都下午1點


13:06一出站見到呢座建築物

又經過西敏寺

大笨鐘






行去河邊,在Westminster Bridge影對面的London Eye



13:46皇家騎兵衛隊博物館

入面廣場好大



老公想去Downing Steet唐寧街首相府,揾唔到,地圖顯示係呢度,同平時睇電視唔同,但又有守衛,應該係啩,可能呢度係背面

經過St James' Park

老公肚餓,在PRET A 食少少嘢,我就唔餓

見到有個塔又幾靚

14:36 大英博物館,朝早入場已滿,只好預約下午


大英博物館免費入場,另外買咗語音導覽電話App5, 可以下次入場再聽

老公好多年前嚟過,一直念念不忘睇過嘅十八羅漢像,我遲佢幾年嚟大英,只記得埃及館,多年後,我哋一齊嚟

先去埃及區



黃色帽的係大陸小學生







希臘、羅馬區都係好快行過,相都唔想影,影咗返屋企都好少睇

去到中國館



Don't Touch 喎



未睇完中國館,已經話夠鐘關門,唔見有十八羅漢像,聽朋友講,呢幾年都冇展覽過,其實我唔明有乜咁特別,只係老公咁記得,都想睇吓😆

大英博物館而家有啲特別嘅展館係另外收費的,今日時間少,亦都知唔會一日睇晒

 老公話好熱,想食雪糕,咦⋯附近有Amorino小天使雪糕,即刻去

17:24倫敦好多間小天使雪糕

都係£6.9, 但呢杯好細,之前在Leeds食好大杯,要睇Staff


老公話附近有景點~Covent Garden Market

之後有一日,老闆B又帶我哋,因為去完我哋都講唔返俾佢哋知我哋去咗邊😆,我今次真係冇做過功課😂

Jubilee Market

好多色彩嘅建築物

有渡假Feel,少少希臘感覺

特拉法加廣場

返到老闆B家,沖個涼先食晚餐,今日行大英博物館都幾熱,出晒汗

20:07老闆娘準備好今晚打邊爐,重有第一日到倫敦時,去Costco買的生蠔,食咗生蠔先再打邊爐🍲

辛苦晒老闆娘,好豐富😋



2 則留言:

  1. 嗰時喺英國成日都去博物館, 我印象中係冇去過大英博物館,不過見到你既相埃及嗰度又好似曾經嚟過,好亂啊!
    當時唐寧街十號係任影,我有幅相係正正企喺門口影,可能而家太多恐襲所以防衛嚴咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 倫敦好多博物館,可能你混亂咗,聽年紀大少少嘅朋友講,以前大英博物館好少人,任行都得,而家長期多人,夏天去又有啲熱

      刪除