2015年10月2日 星期五

Day 10 .1-克羅地亞~阿德里亞海的明珠~杜邦力Dubrovnik古城漫遊


2015年4月10日

噖晚夜瞓,但老公起身慣咗早起,都好,歎早餐haha^^ 


08:45 早餐好豐富,炒蛋、煎蛋,奄列,其他都應有盡有



慢慢歎杯茶

噖晚去古城好難搵位泊車,所以今日搭巴士出去


10:56 酒店行去巴士站都好近

巴士Kn15/人,坐十多分鐘

巴士站落車就見古城入口


阿德里亞海,水好清

古城外圍


派勒門 Pile Gate 行入內城


我好期待的Dubrovnik,終於到了,由慕尼黑開車嚟到,真係幾遠,但有所謂 ~『未去過Dubrovnik,唔算去過克羅地亞』,而我當初亦係比Dubrovnik嘅相吸引,行程一半,終於到

噖晚夜媽媽行,今日可睇清楚^^

噖晚少遊客的古城,日頭好熱鬧

歐諾胡利歐噴水池 Big Onofrio's Fountain

雪糕Kn10

普拉查街Placa(Stradun)係古城主要街道





岡朵立廣場Gundulic' Square有市集

藍色椅嘅餐廳噖晚想食,但閂咗門,後尾去咗對面餐廳食,今日早餐食到好飽,午餐唔食都得,呢間餐廳無緣食嘞


行上山坡

聖伊格那丘教堂Crkva Sv. Ignacija(St Ignatius Church)




紅遮後面係噖晚食飯餐廳

大教堂Katedrala (Cathedral-Treasury)


行去舊港 Old Port










水好清,同希臘有得比










伯伯叫我落水,我都想,但其實幾凍,太陽咁猛烈,我諗老公都游到,可惜冇帶泳褲







點都要掂一掂亞德里亞海嘅海水,好清涼





有太陽曬,老公熱到除淨短袖衫,我做人肉衣架






我哋下午會上城牆



行完舊港,又行返古城大街

塞爾維亞正教堂
















舊總府Knezev Dvor(Rector's Palace)


我哋想去廁所,但公共廁所要錢,又覺得唔抵,想搵間Coffee Shop飲咖啡食少少嘢休息吓,但有幾間好似冇廁所

早餐食到好飽,今日諗住唔食午餐,但⋯終於⋯搵咗間餐廳去廁所,順便食午餐,冇錯⋯主要係想去廁所,順便食少少嘢⋯哈哈

重有Wi-Fi添,正

14:10因為唔餓,我食沙律,但揀錯咗,一條條係芝士,肥


老公話今次旅程未食過Carbonara,見餐牌有就叫,好味道,呢餐Kn180

習慣上網嘅香港人,當有Wi-Fi,當然會坐夠本先走⋯haha



沒有留言:

張貼留言