2015年9月29日 星期二

Day 9 .2-克羅地亞~夜遊杜邦力古城


17:35到酒店--Valamar Argosy,離舊城幾公里的Babin Kuk ,附近亦多大型渡假酒店



酒店大堂

唔算好豪華,但房都幾新淨,因為早前番新過

全程得呢間住4星酒店


海景露台房,海景有部份遮擋,可能我訂房價錢係最特價,靚海景房留比價錢貴嘅客,都OK啦,反正都係攞房時去露台望吓,之後都冇乜出過露台,有冇海景都冇乜分別


廁所比較舊,但都乾淨,重有暖燈添



呢間酒店都好滿意,比上次希臘米島間酒店重抵住,因為設施更多更好,早餐好豐富

老公想住隔離間5星酒店,但我係Cheap精嘛,呢間平40、50一晚,而評分都唔錯,旺季時比而家貴100多歐元一晚,買咗機票就開始留意有冇特價,後尾見到,即訂(冇乜人好似我咁早成半年訂),覺得真係超值,不過住3晚都唔係好多時間留喺酒店享受,有時間住多一晚就更好

泊28號位,要問酒店職員攞鎖匙,之後出入自己開鎖

酒店附近行個圈,老公見到酒店泳池影日落位置唔錯,要影日落

19:03 開始日落

貓貓跟住我行,想同我玩

19:15 Infinitely pool 好似沙巴香格里拉酒店













影到8點多,老公想喺泳池旁餐廳食Buffet,住客有折,但而家先食好似得好少時間歎,決定後晚先留酒店食


開車去Dubrovnik舊城食飯,順便影夜景,個GPS唔知點解失靈,帶我哋上山坡民居,行2次都係咁

去到舊城,搵位泊車,城牆外超多車,又兜圈,見到停車場,但入去又冇位

兜咗幾個圈有車走,唔知要唔要入錶,問對面停車場職員,話唔使入,睇其他車,有D有入錶張紙,有D又冇,經過上次匈牙利被抄牌,唔放心,再問人,話要入到12點,1小時Kn10,但唔夠Coins,入1個鐘,後尾過咗鐘,好彩都冇抄牌

21:12 嘩⋯呢架車抄咗幾張!


21:27搞到咁夜先去到舊城

估唔到10點未夠,人咁少

舊總督府Knezev Dvor (Rector's Palace)

淡季⋯想去嗰間餐廳已經閂門,舊城都咁早收!都未夠10點⋯其他好多餐廳都閂門,選擇唔多,就喺岡朵立廣場搵咗一間

老公飲蘋果汁,細細支Kn26,老公話飲酒重抵,果茶Kn18


墨魚汁Risotto,睇樣都見到汁"稀",一般

海鮮意粉,老公話都係一般

呢餐Kn210,味道一般,又覺得唔係咁抵食,Dubrovnik物價真係貴D

就係呢間餐廳-RHEA SILVIAI

冇乜人,影夜景都唔錯


大教堂Katedrala (Cathedral-Treasury)

老公影相,我就附近行,有個伯伯問我邊度嚟,又叫另外一個伯伯過嚟,另一個伯伯問我一個人喺度做乜,咁夜點解周圍行?

咁我即刻提起戒心啦,我話唔係一個人,指比佢睇老公喺前面影相,咁伯伯就行開同我Bye Bye,相信伯伯係好心啫,嚇得我吖

相同情況,最後一日喺慕尼黑又有伯伯見我一個人,又問我點解一個人,但⋯⋯點解冇靚仔行埋嚟問我,淨係得伯伯過嚟㗎⋯@@!

去旅行當然要小心,但有時覺得自己好似太過小心眼⋯哈哈



影咗一陣相,頭先食飯嘅餐廳都收工嘞





右手邊係聖夫拉荷教堂Crkva Sv. Vlaha (St Blaise Church)


普拉查街 Placa (Stradun)



22:55 離開舊城,返到酒店1、2點先瞓,好在之後幾日行程較輕鬆

停車場其中一部份,真係超多車


沒有留言:

張貼留言